Retargeting – toiselta nimeltään remarketing – tarkoittaa mainosten näyttämistä niille, jotka ovat jo käyneet sivustollasi. Retargeting on tehokas tapa lisätä myyntiä.
Tiesitkö, että useimmat asiakkaat vierailevat sivustollasi useita kertoja ennen ostopäätöksen tekemistä?
Mitä kalliimpi ostos on, sitä pidempään ostopäätöksen tekeminen kestää ja sitä useammin sivustolla käydään ennen ostoksen tekemistä. Siksi asiakkaat pitää tuoda sivustolle useita kertoja.
Remarketing saa kävijät palaamaan sivustollesi
Remarketing on tavallisesti helpoin tapa saada kävijät palaamaan sivustollesi.
Nykyaikainen retargeting tarjoaa loistavat mahdollisuudet oikean viestin kohdistamiseksi oikeille vastaanottajille.
Tavallisimpia kohdistusmenetelmiä ovat:
- dynaamiset tuotemainokset ostoskorin hylänneelle kuluttajalle
- brändistä muistuttavat mainokset
- vanhojen asiakkaiden aktivointiin tähtäävät mainokset.
Lähes kaikki mainosverkot tarjoavat mahdollisuutta tehdä remarketing-mainontaa.
Remarketing on mahdollista esimerkiksi:
- display-mainosverkoissa
- sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter)
- hakusanamainonnassa.
Käytämme itse remarketing-mainontaa
Luotamme remarketing-mainontaan niin paljon, että käytämme sitä itse. Olet todennäköisesti nähnyt mainoksiamme sosiaalisessa mediassa, Google Display Networkissa ja kenties Adform-mainosverkossa.
Meillä on remarketingista hyviä kokemuksia. Siksi suosittelemme sitä myös sinulle!
Haluatko myydä enemmän verkossa? Ota yhteyttä meihin, kerromme sinulle lisää!