Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.
Pekka vastaa Hopkinsin myynnin ja asiakkuuksien johtamisesta. Pekka yhdistää sujuvasti laajan toimialatuntemuksensa asiakkaan digimarkkinoinnin kehittämiseen. Kun tarvitset uutta potkua yrityksesi digitaalisen kasvun kehittämiseen, ota yhteyttä Pekkaan!
Heini hallitsee sekä B2C- että B2B-markkinoinnin kehittämisen ja auttaa asiakkaitamme kasvamaan muodostamalla selkeitä ja liiketoimintalähtöisiä digimarkkinoinnin strategioita. Heini toimii uusasiakashankinnan parissa sekä nimettyjä asiakkuuksiaan johtaen.
Hannele auttaa asiakkaitamme hahmottamaan digimarkkinoinnin mahdollisuudet brändin kasvulle. Hänellä on osaamista erityisesti sisältömarkkinoinnista ja markkinointiviestinnästä. Asiakastyön ohella Hannele toimii Hopkinsin oman markkinoinnin vetäjänä.
Tiinalle asiakasprojektien suunnitelmallinen ja tavoitteellinen eteneminen on tärkeää. Tiinan pitkä työkokemus media- ja digitoimistoista ja hänen strategisen mediasuunnittelun osaaminen tuovat laaja-alaista näkemystä asiakkaan digimarkkinoinnin kehittämiseen.
Krista on digimainonnan konsultti, jolta löytyy kokemusta niin B2C- kuin B2B-toimialoilta. Krista operoi mainontaa monikanavaisesti ja taitavana sisällöntuottajana sparraa mielellään sisältömarkkinoinnin hyödyntämisessä osana digimarkkinoinnin strategiaa.
Jirka auttaa asiakkaitamme verkkoanalytiikan ja raportoinnin kehittämisessä. Lisäksi hän suunnittelee ja hallinnoi mainontaa sujuvasti eri alustoilla Google Adsistä someen ja ohjelmalliseen ostamiseen. Markkinoinnin lisäksi hänellä on kokemusta fintech-alalta.
Jenni operoi mainontaa somessa ja Google Adsissa sekä ohjelmallisesti. Jenni hallitsee myös sujuvan sisällöntuotannon suomeksi ja englanniksi. Viestinnästä digimarkkinoinnin alalle hypännyt Jenni innostuu erityisesti hakusanamainonnan mahdollisuuksista.
Samuli on suunnitellut ja toteuttanut monikanavaista mainontaa sekä osallistunut verkkoliiketoimintojen kaupalliseen kehitykseen useilla eri toimialoilla, useissa eri maissa. Samulin leipälajina on Google Ads, missä hän on yksi Pohjoismaiden kokeneimmista tekijöistä.
Elina on Google Adsin ja somemainonnan asiantuntija, joka mielellään auttaa asiakkaitamme myyntiä tuovan mainonnan suunnittelussa. Elinan B2B-työkokemus antaa hänelle hyvät tietotaidot mm. verkosta liidejä tavoittelevan digimarkkinoinnin toteutuksiin.
Riku operoi ja kehittää mainontaa niin ohjelmallisesti kuin Google Adsissa ja somessakin. Hän innostuu kokeiluista ja parempien ratkaisujen löytämisestä testaamisen avulla. Riku myös kirjoittaa mainoksiin napakat tekstisisällöt suomeksi ja englanniksi.
Taru on kokenut somemainonnan konsultti, jolla on monipuolinen B2B- ja B2C-mainonnan tausta. Tänä päivänä Tarun erityisosaamista ovat verkkokaupan mainonnnan toteutukset erilaisia markkinoinnin teknologioita ja fiidejä hyödyntäen niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
Samuel on digitaalisen mainonnan ja analytiikan moniosaaja, jolla on kokemusta myös B2B-myynnistä. Samuel ajattelee kuin tutkija ja auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiään. Mainontaa hän operoi sujuvasti erityisesti Google Ads- ja someympäristössä.
Tuomo on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, jolla on takanaan monipuolinen historia markkinoinnin, myynnin ja projektinhallinnan parissa. Hän on kiinnostunut automaation, analytiikan ja tekoälyn roolista markkinoinnin tukena.
Sami on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, joka tekee asiakkaillemme Google- ja somemainontaa. Hänellä on monipuolista kokemusta mm. B2B- ja B2C-myynnistä ja liiketoiminnan kehitystehtävistä. Brändi- ja lisäarvoajattelu on Samilla vahvaa.
Henrik on strategisesti ja analyyttisesti asioita lähestyvä digimarkkinoinnin asiantuntija. Henrik tekee asiakkaillemme mainontaa Google Adsissa ja somessa. Henrikin vahvuuksia ovat asiakaslähtöisyys sekä yhteistyötaidot.
Antilla on yli kymmenen vuoden työkokemus kansainvälisestä hakukoneoptimoinnista. SEO:n lisäksi Antti on erikoistunut sivustojen konversio-optimointiin sekä verkkoanalytiikkaan, ja näiden avulla hän auttaa asiakkaitamme kehittämään liiketoimintaansa.
Mikaelilla on laaja kokemus hakukoneoptimoinnista ja digimarkkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta sekä liiketoimintaosaamista kuluttaja- ja affiliaattimarkkinoinnin parista niin kasvu- kuin pörssiyrityksistä. Mikael myös kouluttaa asiakkaitamme SEO:sta.
Larilla on kokemusta digimarkkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta. Hänellä on tekninen tausta ja liiketoimintaosaamista monipuolisista rooleista kasvuyrityksissä. Lari on erikoistunut hakukone- ja konversio-optimointiin, joita hän on toteuttanut niin suomalaisille, eurooppalaisille kuin globaaleillekin markkinoille.
Arttu on kokenut digimarkkinoinnin monitaituri, joka konsultoi asiakkaitamme erityisesti hakukoneoptimoinnin parhaista käytänteistä sekä digimainonnan kehittämisestä. Arttu on kouluttanut satoja suomalaisia tekemään parempaa, analytiikkaan perustuvaa digimarkkinointia.
Susanna on kokenut HubSpot-konsultti ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille B2B- ja B2C-brändeille, myös kansainvälisesti, ja kolmannelle sektorille.
Katja on kokenut HubSpot-asiantuntija, jolta löytyy vahvaa B2B- ja myyntiosaamista. Katja hallitseekin HubSpotissa sekä myynti- että markkinointityökalut. Teknisen osaamisen lisäksi hänen näppäimistöltään syntyy myös näppärä copy sähköposteihin ja laskeutumissivuille.
Elisalla on vankka asiantuntemus monikanavaisen liiketoiminnan kehittämisestä ja markkinoinnin automaation hyödyntämisestä asiakasuskollisuuden ja myynnin kasvattamiseksi. Elisa myös hyödyntää sujuvasti dataa ja luo sen avulla entistä parempia asiakaskokemuksia.
Marta on verkkoanalytiikan asiantuntija, joka työskentelee Google Analyticsin, Piwik PRO:n ja Matomon parissa. Työkokemuksen ja oman kiinnostuksen kautta Martalla on myös teknistä osaamista, joka auttaa rakentamaan parempaa analytiikan seurantaa.
Heli on verkkoanalytiikan asiantuntija, jolla on kokemusta ecommercestä niin B2B- kuin B2C-puolella. Helillä on vahvat projektinhallinta- ja viestintätaidot, ja hän pyrkii löytämään parhaimman mahdollisen ratkaisun yhdessä asiakkaiden kanssa.
Mikko keskittyy verkkoanalytiikkaan ja datavetoiseen markkinointiin. Rauhallisella otteellaan hän auttaa asiakkaitamme analytiikan tilannekuvien muodostamisessa ja kehittämisessä. Mikko on yksi Hopkinsin perustajista ja suosittu analytiikan kouluttaja.
Annella on pitkä tausta digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan parissa. Erityisesti hakukoneet, sivustojen myynnillisyyden kehittäminen ja analysointi ovat lähellä sydäntä. Tavoitteena on löytää keinoja tehostaa asiakkaan digitaalista liiketoimintaa.
Panu on kokenut digimarkkinoija, joka työskentelee tällä hetkellä erityisesti verkkoanalytiikan parissa. Analytiikan lisäksi Panu hallitsee mainonnan rajapintaratkaisut ja pystyy rakentamaan koodausta vaativia toteutuksia. Panu on yksi Hopkinsin perustajaosakkaista.
Seppo on Hopkinsin kokenut hakukoneoptimoija, ja hallitsee lisäksi mainonnan sekä verkkoanalytiikan. Pitkään konsulttina toiminut Seppo toteuttaa myös koodaamista vaativia ratkaisuja ja pystyy sujuvasti ohjaamaan verkkosivuston teknisen kehityskumppanin työtä.
Tomi on markkinoinnin ja median pitkämatkalainen, jolla on kymmenien vuosien kokemus alan yhtiöiden johtamisesta sekä johtamisen valmentamisesta. Tomi luo Hopkinsille kulttuuria ja tekemistä, joka koituu asiakkaidemme parhaaksi.
Aki on Hopkinsin talousjohtaja. Akilla on taustalla vuosien kokemus digimarkkinoinnin käytännön töistä ja hän on myös yksi Hopkinsin perustajista.
Suvi on taustaltaan kokenut projektipäällikkö, joka vastaa Hopkinsilla konsulttien resursoinnista ja tukee heitä työn organisoinnissa.
Hanna hoitaa Hopkinsilla talous- ja henkilöstöhallinnollisia tehtäviä. Hän huolehtii myös Hopkinsin koulutusten käytännön järjestelyistä.
Oletko sinä seuraava Claude tai Claudia? Kaipaatko uusia haasteita? Tuntuuko sinusta siltä, että Hopkins voisi olla juuri kaipaamasi muutos? Tutustu rekrysivuumme ja jätä avoin hakemus. Otamme sinuun pian yhteyttä!
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.