Susanna Junnila
Senior Consultant
Senior Consultant
Minusta
Olen kokenut HubSpot-konsultti ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Olen rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille B2B- ja B2C-brändeille, myös kansainvälisesti, ja kolmannelle sektorille.
HubSpotin lifecycle staget – 7 kysymystä ja vastausta
Lifecycle Staget ovat yksi HubSpotin arvokkaimmista ominaisuuksista. Ne auttavat mittaamaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden vaikutusta ja kytkeytyvät moniin arkea helpottaviin HubSpot-toiminnallisuuksiin. Lue artikkelista vinkit miten pidät ne kunnossa.
Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.
Sivustouudistus voi romuttaa hakukonenäkyvyytesi
Suurin riski sivustosi saavuttamalle maksuttomalle hakukonenäkyvyydelle on sivustouudistus. Artikkelin luettuasi tiedät, mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos et halua vahingoittaa liiketoimintaasi. Lataa myös asiantuntijoidemme koostama 31-kohtainen muistilista! Eräs suomalainen verkkokauppa […]
46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
Mitä on inbound-markkinointi ja kenelle se sopii?
Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?
Kun evästeet kuolevat, markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan
Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.
Näin viet markkinoinnin automaation jatkuvan kehityksen moodiin
Moni yritys jää jumiin markkinoinnin automaation käyttöönoton jälkeen. Näin viet automaation jatkuvan kehityksen moodiin.
Tomi Halonen Hopkinsin toimitusjohtajaksi
Hopkinsin toimitusjohtajana on aloittanut 2.11.2020 Tomi Halonen.
Kyrö hakee kasvua verkkokaupasta ja uusista markkinoista – Hopkins kumppaniksi
Kyrö Distillery Company lähtee vauhdittamaan kasvuaan digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa.
Tuliko HubSpotista salonkikelpoinen?
HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?
HubSpot, ActiveCampaign vai Mailchimp – markkinoinnin automaatiojärjestelmät vertailussa
Tämän kirjoituksen tarkoitus on auttaa sinua ymmärtämään, miten HubSpot, ActiveCampaign ja Mailchimp todellisuudessa eroavat toisistaan ja mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.
Hopkins mukana Deloitten Technology Fast 50 -listalla
Deloitte listasi nopeimmin kasvaneita teknologiayrityksiä jo 14. kerran. Hopkinsin useamman vuoden voimakas kasvu toi 20. sijan vertailussa.
Account-Based Marketing B2B-yrityksen markkinointistrategiana
Account-Based Marketing (ABM) sopii B2B-yrityksen markkinointistrategiaksi, kun kaupan keskikoko on suuri ja osaat nimetä potentiaalisimmat asiakkaasi. ABM kohdistaa markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet näihin valittuihin asiakkuuksiin suuren yleisön tavoittelun sijaan.
Tervetuloa Tomi Lattu!
Tomi Lattu tuo Hopkinsille lisää rautaista analytiikkaosaamista.
Tervetuloa Heini Thodén!
Heini Thodén on aloittanut Hopkinsin tiimissä Client Lead, Digital Marketing Strategist -roolissa vuoden 2019 alusta. Tervetuloa Heini!
Tervetuloa Artur Kotsolainen!
Artur Kotsolainen on Hopkinsin uusin Senior Consultant, joka vahvistaa maksetun mainonnan osaamistamme.
Tervetuloa Pauliina Storm!
Pauliina Storm on liittynyt Hopkinsin tiimiin. Pauliina vahvistaa erityisesti hakukoneoptimoinnin osaamistamme.
Karoliine Kaisti Hopkinsin konsultiksi
Karoliine Kaisti on siirtynyt Hopkinsilla konsulttirooliin. Hän on työskennellyt kuluvan vuoden aikana toimistokoordinaattorina ja kerännyt nopeasti kannuksensa tuloksellisessa digimarkkinoinnissa.
7 Chrome-laajennusosaa jokaiselle digimarkkinoijalle
Haluatko selvittää, miltä verkkosivustosi oikeasti näyttää käyttäjille? Mitä teknologioita kilpailijasi käyttää? Miten löydät ja korjaat hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia? Tai ehkä olet kyllästynyt huonoihin sisältöihin ja haluaisit tietää, mistä löytää ammatillisesti […]
Miksi markkinoinnin automaatiotyökalu ei ratkaise analytiikkatarpeitasi
Markkinoinnin mittaaminen on itsestäänselvyys: jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Markkinoinnin automaatiotyökalun raporttien tuijottelu ei kuitenkaan ole välttämättä paras ratkaisu – lue […]
Tervetuloa Kira Sjöberg!
Hopkinsin kasvu jatkuu! Kokenut konsultti Kira Sjöberg liittyi joukkoomme.
”Pelkkää liidihankintaa” – Yleisimmät väärinkäsitykset markkinoinnin automaatiosta
Markkinoinnin automaatiosta on liikkeellä monenlaisia väärinkäsityksiä. Tässä yleisimmät – joihin törmään joka viikko.
Hälinästä kokonaisuudeksi – ostajapersoonat ja asiakaspolut markkinoinnin työkaluna
Ostajapersoonat ja asiakaspolut auttavat sinua jäsentämään markkinoinnin tekemisesi yhdeksi kokonaisuudeksi. Kun ne ovat kirkkaina mielessä, teet asioita asiakkaitasi varten.
Miten markkinoinnin automaatio, mainonta ja analytiikka pelaavat yhteen?
Et saa markkinoinnin automaatiosta täysiä tehoja irti, jos pyörität sitä erillään muista digimarkkinoinnin keinoista. Miten voit yhdistää mainonnan, verkkoanalytiikan ja hakukoneoptimoinnin mukaan parhaiden tulosten aikaansaamiseksi?