Aamiaistilaisuus ke 3.4. klo 8.30-10.00
Ketjun markkinointi puree parhaiten, kun se puhuttelee paikallisia ihmisiä heille suunnatuilla viesteillä.
Perinteisesti paikallisten mainosviestien toteuttaminen on ollut työlästä, mikä on johtanut saman viestin luukuttamiseen kaikkialla.
Facebook-, Instagram- ja Google Ads -mainonta sekä ohjelmallinen ostaminen tarjoavat kuitenkin automaatiomahdollisuuksia, joilla paikalliset viestit saa skaalautumaan järkevällä työmäärällä.
Aamun ohjelma
8.30-9.00 Aamiainen
9.00-9.45 Ketjun toimipisteiden paikallinen digimainonta, Arttu Raittila, Senior Consultant, Partner, Hopkins Oy
Konkreettisia esimerkkejä ketjun toimipisteiden paikallisesta mainonnasta, mm.
- Kullekin toimipisteelle generoitavat banneri-, haku- ja responsiiviset mainokset
- Paikallisella viestillä varustetut Facebook-mainokset toimipisteiden ympäristöön
- Hakijan sijainnin automatisointi hakusanamainosten teksteihin
- Kunnan, tai jopa postinumeroalueen asukkaiden puhuttelu alueen nimeä käyttäen Facebook-mainonnassa
- Videomainosten automaattinen paikallinen sisältö Facebookissa
- Hakijan sijainnin tunnistaminen ja upottaminen banneriin ohjelmallisessa ostamisessa
- Paikallisen tarjonnan tai tarjousten automatisointi mainoksiin fiidistä
9.45-10.00 Q&A
Paikka: Hopkinsin toimisto, Eerikinkatu 27, Helsinki (5. krs)
Varaa paikkasi
[hubspot type=form portal=2291569 id=8f320a4c-f781-4e44-986a-f5a9195cc1c7]