Webinaaritallenne
Kyrö Distillery Company valloittaa maailmaa – tule kuulemaan miten
Kun tavoitteeksi on asetettu verkkokaupan myynnin kasvattaminen Suomessa sekä aktiivinen laajentuminen ulkomaille, on markkinoinnilla edessään kaksi isoa haastetta: kuinka markkinoidaan tuotteita, joita ei oikeastaan saa mainostaa, ja miten rakennetaan brändin tunnettuutta uudessa markkinassa, jossa yrityksen kuvasto juuttuu alkumetreillä mainosjärjestelmien sensuuriin.
Vauhdikkaasti kasvava Kyrö Distillery Company ja Hopkins ovat tehneet yhteistyötä näiden tavoitteiden eteen loppuvuodesta 2020 lähtien. Yhteistyö sisältää digimarkkinoinnin kokonaisuuden Suomessa ja ulkomailla, keskittyen erityisesti hakukonenäkyvyyden, maksetun mainonnan sekä analytiikan kehittämiseen.
Kyrön Distilleryn ja Hopkinsin yhteisessä webinaarissa pääset kuulemaan, kun Kyrön Chief Commercial Officer Sanna Dooley avaa taustoja ja tuloksia Kyrö Distillery Companyn maailmanvalloituksesta. Kyrö Distilleryn ja Hopkinsin yhteistyö on erinomainen esimerkki systemaattisen datavetoisen bränditekemisen voimasta ja pienen suomalaisen brändin viemisestä ulkomaille. Ilmoittaudu mukaan!

Mitä sinä saat tästä webinaarista?
Tule kuuntelemaan tätä mielenkiintoista Hopkinsin webinaaria, jossa opit mm.
- Mikä on brändimainonnan ja taktisen konversiomainonnan ero? Ja miten pallotella näiden välillä?
- Miten rakentaa mainonnan kokonaisuus tuote- ja tarinavetoisuutta hyödyntäen koko asiakaspolku huomioiden?
- Miten nopealla mainonnan testaamisella voidaan nähdä mihin kannattaa keskittyä?
- CASE: Kyrö Distillery Company, miten menestyä mainonnassa haastavassa markkinassa käyttämällä hyödyksi oikeanlaisia sisältöjä
Kenelle tämä webinaari sopii?
Tämä webinaari sopii sinulle, jos:
- Vastaat organisaatiosi mainonnasta
- Haluat tietää miten tehdä mainontaa haastavassa markkinassa
Sinun ei tarvitse olla mainonnan syväosaaja. Webinaarissa ei mennä (kovin) teknisiin asioihin.
50 min tiivistä asiaa
Julius Jansson
Sanna Dooley
Osallistujien kysymyksiä

JULIUS JANSSON
consultant
Hopkins
