Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Webinaaritallenne

Kyrö Distillery Company valloittaa maailmaa – tule kuulemaan miten

 

 

Katso webinaaritallenne

Kun tavoitteeksi on asetettu verkkokaupan myynnin kasvattaminen Suomessa sekä aktiivinen laajentuminen ulkomaille, on markkinoinnilla edessään kaksi isoa haastetta: kuinka markkinoidaan tuotteita, joita ei oikeastaan saa mainostaa, ja miten rakennetaan brändin tunnettuutta uudessa markkinassa, jossa yrityksen kuvasto juuttuu alkumetreillä mainosjärjestelmien sensuuriin. 

Vauhdikkaasti kasvava Kyrö Distillery Company ja Hopkins ovat tehneet yhteistyötä näiden tavoitteiden eteen loppuvuodesta 2020 lähtien. Yhteistyö sisältää digimarkkinoinnin kokonaisuuden Suomessa ja ulkomailla, keskittyen erityisesti hakukonenäkyvyyden, maksetun mainonnan sekä analytiikan kehittämiseen.

Kyrön Distilleryn ja Hopkinsin yhteisessä webinaarissa pääset kuulemaan, kun Kyrön Chief Commercial Officer Sanna Dooley avaa taustoja ja tuloksia Kyrö Distillery Companyn maailmanvalloituksesta. Kyrö Distilleryn ja Hopkinsin yhteistyö on erinomainen esimerkki systemaattisen datavetoisen bränditekemisen voimasta ja pienen suomalaisen brändin viemisestä ulkomaille. Ilmoittaudu mukaan!

Mitä sinä saat tästä webinaarista?

Tule kuuntelemaan tätä mielenkiintoista Hopkinsin webinaaria, jossa opit mm.

  • Mikä on brändimainonnan ja taktisen konversiomainonnan ero? Ja miten pallotella näiden välillä?
  • Miten rakentaa mainonnan kokonaisuus tuote- ja tarinavetoisuutta hyödyntäen koko asiakaspolku huomioiden?
  • Miten nopealla mainonnan testaamisella voidaan nähdä mihin kannattaa keskittyä?
  • CASE: Kyrö Distillery Company, miten menestyä mainonnassa haastavassa markkinassa käyttämällä hyödyksi oikeanlaisia sisältöjä

Kenelle tämä webinaari sopii?

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

  • Vastaat organisaatiosi mainonnasta
  • Haluat tietää miten tehdä mainontaa haastavassa markkinassa

Sinun ei tarvitse olla mainonnan syväosaaja. Webinaarissa ei mennä (kovin) teknisiin asioihin.

Katso webinaaritallenne

50 min tiivistä asiaa

Julius Jansson

Sanna Dooley

Osallistujien kysymyksiä

 

Julius Jansson

JULIUS JANSSON

consultant

Hopkins

 

Sanna Dooley2

SaNNA DOOLEY

Chief Commercial Officer

Kyrö Distillery Company Oy

Kyllä, haluan katsoa tallenteen!

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy