Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille

Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille

Kasvata myyntiä markkinoinnin automaation avulla
Ota yhteyttä

Olemme auttaneet lukuisia yrityksiä lisäämään myyntiä digimarkkinoinnin keinoin vuosien varrella.

Valitettavan usein törmäämme samaan ilmiöön: markkinoinnin automaation hyödyntäminen on jäänyt minimaaliseksi, vaikka sillä olisi valtava potentiaali kasvattaa myyntiä ja sitouttaa asiakkaita. Suuri osa yrityksistä lähestyy asiakkaitaan ja potentiaalisia asiakkaitaan vain kampanjalähetysten, uutiskirjeiden ja maksullisen mainonnan avulla.

6 yleistä haastetta markkinoinnin automaatiossa:

  1. Automaatioiden määrä on vähäinen – tehokkaimmat automaatiot eivät ole käytössä tai ei tiedetä, mitä ne ovat.
  2. Markkinointitiimin aika kuluu kampanjasta toiseen rientäessä, jolloin automaatiota ei ehditä edistää tai lukuja analysoida syvällisesti.
  3. Nykyisten automaatioiden liiketoimintavaikutus ei ole tiedossa.
  4. Uutiskirjeen tilaajia ei saatella luontevasti ensimmäiseen ostoon.
  5. Kampanjaviestien lähetysajankohtaa ei ole optimoitu.
  6. Vaivalla kerättyä markkinointirekisteriä ei hyödynnetä mainonnassa.

Päteekö osa näistä myös sinuun?

Markkinoinnin automaatiolla on todistetusti monenlaisia hyötyjä. Sen avulla voit:

  • Kasvattaa myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä.
  • Tunnistaa potentiaalisia asiakkaita ja saatella heidät ensimmäiseen ostoon.
  • Saada nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi.
  • Seurata myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla.
  • Kohdentaa mainontaa tietyssä asiakaspolun vaiheessa oleville kuluttajille.

Kenelle Hopkinsin markkinoinnin automaation palvelu on tarkoitettu?

  • Verkossa ja/tai kivijalassa myyville kaupoille ja ketjuille
  • Verkkokaupoille
  • Kun liikevaihtonne on vähintään miljoona euroa vuodessa
Ota yhteyttä

Markkinoinnin automaation järjestelmät

sprocket-web-white_800

Hubspot

Custobar logo

Custobar

activecampaign_logo

ActiveCampaign

Apsis-logo_800

Apsis

Kun käytössäsi on HubSpot, Custobar, ActiveCampaign tai Apsis, saat meiltä täydet palvelut suunnittelusta toteutukseen.

Muilla alustoilla toimimme sparraajina, eli nostamme datan perusteella esiin kehitysideoita, jotka toteutatte itse. Lue lisää alempaa.

Mitä Hopkinsin palvelu pitää sisällään?

Palvelu on kehitetty tilanteeseen, jossa haluat ulkopuolista näkemystä ja kokemusta tuottoisan markkinoinnin automaation tekemiseen.

Lähdemme aina liikkeelle tiiviillä auditoinnilla. Se on kuin lääkärin terveystarkastus, jossa näemme nykytilanteen.

Sen jälkeen keskitymme pakollisiin ja eniten hyödyttäviin automaatioihin, mikäli niitä ei vielä ole käytössä. Näihin kuuluvat mm. ostoskorin hylkäys, passiivisten herättely ja tervetuloa-automaatio.

Hopkinsin tukemilla alustoilla toteutamme automaatiot avaimet käteen -perusteella. Muilla alustoilla autamme oikeiden toimenpiteiden valitsemisessa, mutta toteutuksesta vastaatte te itse tai tekninen kumppaninne.

Lisäksi seuraamme ja optimoimme automaatioiden toimintaa ja tarjoamme jatkuvan tukipalvelun.

Mitä Hopkinsin automaatiopalvelu sisältää tarkemmin per kk?

Yksi isomman automaation käyttöönotto joka kuukausi

Otamme joka kuukausi käyttöön yhden automaation avaimet käteen -perusteella tai sparraamme, miten voitte itse ottaa sen käyttöön. Seuraamme sen toimintaa ja tuloksia.

Kuukausittainen puhelu

Käymme tulokset ja uudet ehdotukset läpi kuukauden välein.

Jatkuva tuki

Jos tarvitset apua pienissä ylläpidollisissa tai muissa automaatiotehtävissä, voit valita tarpeisiisi sopivan tukipalvelun.

Jatkuvan yhteistyön mallit

SPARRAAJA

Tuotamme uusia kehitysideoita ja sparraamme tiimiänne kuukausittain toimenpiteiden tehokkuuden parantamiseksi.

Vastaatte itse toimenpiteiden toteuttamisesta. Hopkins tukee mahdollisissa kysymyksissä. Hopkins voi toimia erikseen sovittaessa toteutuksen loma- ja kiireapuna.

KUMPPANI

Hopkins toteuttaa ja kehittää toimenpiteitä itsenäisesti avaimet käteen perusteella, mutta tiiviissä yhteistyössä kanssanne sovituissa kanavissa.

Yhteistyötä johdetaan yhteisesti sovittujen tavoitteiden, suunnitelmien ja tyypillisesti kuukausittain tapahtuvien suunnittelutapaamisten kautta.

Ota yhteyttä

Miten tämä eroaa muiden toimijoiden automaatiotekemisestä?

Jokaisella Hopkinsin automaatioasiantuntijalla on vähintään 5 vuoden kokemus markkinoinnin automaatiosta.

Lähestymisemme on proaktiivinen. Otamme härkää sarvista ja laitamme asioita käytäntöön.

Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.

Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.

Kokonaisvaltaisuus

Emme tee pelkkiä tekkiprojekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti

Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Datalähtöinen lähestyminen

Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.

Läpinäkyvyys

Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

Mitä hyötyä tästä on?

✅ Kasvatamme yrityksesi myyntiä
✅ Automaatiot toimivat 24/7 ja nyt tehdyt investoinnit tuovat myyntiä myös useamman vuoden päästä
✅ Kokemuksen ansiosta tiedämme keinot, jotka tepsivät nopeasti
✅ Oma tiiminne voi keskittyä siihen, missä he ovat parhaita
✅ Lisäksi tiiminne oppii meiltä parhaita käytäntöjä

Näin aloitat jatkuvan yhteistyön

Haluatko tehdä parempaa tulosta markkinoinnin automaatiolla? Täytä alla oleva lomake ja ota yhteyttä


PS. Jos sinulla jäi vielä jotain kysyttävää, niin ota rohkeasti yhteyttä:

Pekka Räsänen

050 570 7697
pekka.rasanen@hopkins.fi

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy