Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • HubSpot Consultant
    • SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English

Digimarkkinoinnin tilannekuva

Tilaa ilmainen kartoitus digimarkkinointisi tilasta! Ymmärrät, miten yrityksesi näkyy verkossa kilpailijoihin verrattuna. Saat tulokset 3 työpäivän kuluessa.

Mitä digimarkkinoinnin tilannekuva kertoo?

Tilannekuva ottaa kantaa yrityksesi nykyiseen digipresenssiin ja vertaa sitä tärkeimpiin kilpailijoihisi.

Saat tietoa seuraavista näkökulmista:

  • orgaaninen hakukonelöydettävyys (SEO)
  • maksettu hakukonelöydettävyys (SEM)
  • somemainonta
  • analytiikan ja mittaamisen taso
  • bränditunnettuus

Teemme tutkimuksen erilaisia analytiikka-, mainos- ja benchmarking-työkaluja hyödyntäen. Emme tarvitse pääsyä järjestelmiisi, vaan käytämme avoimesti saatavilla olevaa dataa.

Sopiiko tilannekuva yritykselleni?

Tilannekuvasta on hyötyä, kun

  • haluat saada liiketoiminnalle kasvua,
  • näet digitaaliset kanavat tärkeänä tai välttämättömänä osana liiketoimintaasi,
  • sinulla on investointihalukkuutta digitekemiseen.

Tilannekuva sopii sekä B2B- että B2C-yrityksille.

Sivustollasi täytyy olla riittävästi liikennettä, jotta käyttämämme työkalut pystyvät kartoittamaan nykytilan. Pidätämme oikeuden jättää kartoitus tekemättä mikäli työkalut eivät saa digimarkkinointiasi kartoitettua alhaisesta liikennemäärästä johtuen.

Tilannekuva auttoi priorisoimaan

“Olin jo pohtinut, että haluaisin Ranskassa toimivalle firmallemme uudelta taholta näkökulmaa meidän SEO- ja SEM-tilanteesta. Aina samojen tahojen kanssa kun tekee hommia, voi pienet yksityiskohdat jäädä huomaamatta.

Oletin saavani jonkun olemassa olevan työkalun pdf-printoutin ilman sen syvempää analyysiä, mutta yllätyin positiivisesti. Selvästi kotiläksyt oli tehty.

Pikakatsauksen parasta antia oli rento keskustelu ja parin yksityiskohdan vahvistuminen, jotka sisäisissä kvalitatiivisissa tutkimuksissa oli jäänyt mietityttämään. Meillä jäi käteen kaksi seikkaa, jotka nousevat nyt prioriteettilistalla korkeammalle. Sitä en etukäteen osannut odottaa.”

Sakari Kyrö, Marketing Manager, Discover France

Näin se toimii:

1.
Tilaa ilmainen digimarkkinoinnin tilannekuva alla olevalla lomakkeella.
2.
Strategimme tekevät selvityksen erilaisia työkaluja käyttäen.
3.
Saat yhteenvedon 3 työpäivän sisällä sähköpostiisi. 

Kyllä, haluan ilmaisen digi­markkinoinnin tilanne­kuvan!

[hubspot type=form portal=2291569 id=cd819551-9f12-4eaa-a567-6412172b4996]
pauliina-900x600

Pauliina
Nikola

Client Lead,
Digital Marketing Strategist

043 826 5517
pauliina.nikola@hopkins.fi

Linkedin-in
Pekka Räsänen

Pekka
Räsänen

Client Lead,
Digital Marketing Strategist

050 570 7697
pekka.rasanen@hopkins.fi

Linkedin-in
Heini Thodén

Heini
Thodén

Client Lead,
Digital Marketing Strategist

040 577 9977
heini.thoden@hopkins.fi

Linkedin-in

Onko Hopkins sinulle oikea kumppani?

Suunnittelemme ja tuotamme taktista, tehokasta ja tuottavaa digitaalista markkinointia. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria B2B- ja B2C-yrityksiä, jotka hakevat kasvua digitaalisista kanavista sekä pienempiä kunnianhimoisia yrityksiä, joiden tavoitteena on nousta samaan joukkoon.

Valitse Hopkins, kun arvostat:

  • asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
  • kielitaitoa monikielisen markkinoinnin toteuttamiseen
  • dataan ja analytiikkaan perustuvaa päätöksentekoa.

Jos haluat mahdollisimman edullisen tuotantotoimiston toteuttamaan omaa suunnitelmaasi, emme välttämättä ole paras valintasi.

Hopkins kiteytettynä

Kolmessa vuodessa Hopkins on kasvanut yhdeksi maan suurimmista digimarkkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: digitaaliseen mainontaan, hakukone­optimointiin, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.

  • lähes 40 alan asiantuntijaa
  • Liikevaihto 4,4 milj. euroa (2020)
  • Google Ads Premier Partner
  • Facebook Preferred Partner
  • Smartly.io Agency Partner
  • Hubspot Partner
  • ActiveCampaign Agency Partner
  • 7 pro bono -asiakkuutta
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy