Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
    • Hakusanamainonta (SEM/SEA)
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
      • VK-mainonta
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics -peruskurssi
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi
    • Somemainonnan tehokurssi
    • Facebook-mainonnan tehokurssi
    • Näin menestyt hakukoneoptimoinnissa
    • Suurten sivustojen hakukoneoptimointi
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
  • Rekry
    • Digital Advertising Consultant
    • Marketing Automation Consultant
    • Senior Digital Analytics Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

VK-mainonta tuo asiakkaita Venäjältä

VK (alunp. VKontakte) on Venäjän suurin ja suosituin sivusto ja sosiaalinen media.

VK on hyvin samantyyppinen Facebookin kanssa ja alussa sen pitikin olla Facebookin vastine venäjänkieliselle yleisölle. Alusta on sen jälkeen tosin kehittynyt paljon ja nyt eroavaisuuksia on kenties yhtä paljon kuin yhtäläisyyksiä.

VK:ssa voi tehdä kohdennettua mainontaa, mainontaa Market-alustalla ja uudelleenmarkkinointia.

VK:n asema Venäjällä ja venäjänkielisissä maissa

VK on Venäjän suurin sivusto. Sillä on 97 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuussa ja sitä käyttää 77 % maan mobiiliyleisöstä (suurin käyttöaste Venäjällä).

Suurin VK-yleisö ovat nuoret (suurin ikäryhmä on 25-35 vuotiaat). Sitä kuitenkin käyttävät kaikki ikäryhmät ja kaikentaustaiset ihmiset.

VK:ta käytetään Venäjän lisäksi muissa venäjänkielissä maissa ja entisen Neuvostoliiton maissa. VK:ta voi käyttää 90 eri kielellä. Koko maailmassa on noin puoli miljardia rekisteröityä tiliä.

VK-mainonnan kohdentaminen

VK-mainontaa voi kohdentaa seuraavilla kriteereillä:

  • ikä
  • sukupuoli
  • sijainti
  • koulutus
  • kiinnostukset + muut kriteerit.

Market-alustalla mainontaa voi kohdentaa eri yhteisöihin ja ryhmiin.

Kenelle VK-mainonta sopii?

Suomalaisista yrityksistä VK-mainonta sopii erityisesti seuraaville:

  • matkailualan yritykset
  • vaatekauppaketjut
  • kodinelektroniikkaketjut
  • terveyspalvelut
  • muut B2C-yritykset ja verkkokaupat, jotka myyvät Venäjälle
  • B2B-yritykset, jotka toimivat Venäjän markkinalla (esim. rakentaminen ja teollisuus).

Haluatko enemmän asiakkaita Venäjältä? Ota yhteyttä, niin saat seniorikonsulttimme laatiman ehdotuksen VK-mainonnasta! 

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaseloste

© Hopkins Oy