Kyrö hakee kasvua verkkokaupasta ja uusista markkinoista – Hopkins kumppaniksi

Kyrö Distillery Company lähtee vauhdittamaan kasvuaan digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa.
Kyrön tislaamolla on kunnianhimoiset tavoitteet: se haluaa tuplata verkkokaupan kokonaismyynnin vuoden 2021 aikana. Kasvua haetaan ensi vuonna kotimaan lisäksi erityisesti Saksasta.
Tähän asti Kyrö on hoitanut digimarkkinointia pääasiassa omin voimin. Oikean kumppanin löytämiseen käytettiin vaivaa ja vertailussa oli 6 eri toimistoa.
Kyrön ja Hopkinsin yhteistyö tulee pitämään sisällään digimarkkinoinnin kokonaisvaltaisen kehittämisen Suomen ja Saksan markkinoille. Tämä sisältää digimarkkinoinnin strategian lisäksi hakukonenäkyvyyden, maksetun mainonnan sekä analytiikan kehittämistä.
Suomessa brändi tunnetaan jo erinomaisesti ja tavoitteena on olemassa olevan brändipääoman muuttaminen myynniksi. Saksassa työ aloitetaan bränditunnettuuden kasvattamisella.
Kipinä yhteiseen tekemiseen syttyi heti ensimmäisessä keskustelussa
Kyrö perusti aiemmin tänä vuonna tytäryhtiön Saksaan tarkoituksena pystyä mainostamaan ja myymään väkeviä tuotteita verkkokaupan kautta toisin kuin Suomessa, jossa se ei lainsäädännön vuoksi ole mahdollista. Yhteistyö digimarkkinoinnissa kattaa kuitenkin sekä Suomen että Saksan markkinat.
Kyrön kaupallinen johtaja Sanna Dooley kertoo kumppanin valinnasta näin:
Hopkins valikoitui kumppaniksi erinomaisen ja perusteellisen ehdotuksen ansiosta, joka vastasi briiffiin täydellisesti. Mutta kyllä päätökseen loppupeleissä vaikutti paljon myös se, että koimme Hopkinsin porukan samanhenkiseksi ja kipinä yhteiseen tekemiseen syttyi heti ensimmäisessä keskustelussa.
Strategi Heini Thodén kiteyttää Hopkinsin tiimin tunnelmat yhteistyön alkamisesta: “Kyrö on kiinnostava, nouseva brändi ja olemme todella innoissamme päästessämme näin alkumetreiltä asti mukaan luomaan Kyrön menestystarinaa myös ulkomailla. Rohkea, rento tyyli ja huumori, joka on paistanut läpi kaikkien tähän mennessä tavattujen kyröläisten kanssa jutellessa, on ollut iso syy sille, miksi koko tiimi on alusta alkaen ollut innolla mukana yhteistyön käynnistämisessä!”
Lue lisää:
Aiemmin digimarkkinointia pääasiassa omin voimin hoitanut Kyrö Distillery yhteistyöhön Hopkinsin kanssa – syynä suuntaaminen Saksaan (Markkinointi & Mainonta)
Artikkelit samasta aiheesta

Nina Antipin Hopkinsin toimitusjohtajaksi
Hopkins on nimittänyt Nina Antipinin uudeksi toimitusjohtajaksi. Antipin aloittaa tehtävässä elokuussa 2025.

Strand Properties valitsi kasvun kumppaniksi Hopkinsin
Strand Properties tavoittelee Hopkinsin kanssa voimakasta kasvua Euroopassa digimarkkinoinnin keinoin.

Hopkins laajensi hallitustaan – tavoitteena Suomen suurin ja ihanin digimarkkinointitoimisto
Suvi Johansson, Simo Kajaste ja Mikko Seppä vahvistavat Hopkinsin hallitusta.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!