Pekka vastaa Hopkinsin myynnin ja asiakkuuksien johtamisesta. Pekka yhdistää sujuvasti laajan toimialatuntemuksensa asiakkaan digimarkkinoinnin kehittämiseen. Kun tarvitset uutta potkua yrityksesi digitaalisen kasvun kehittämiseen, ota yhteyttä Pekkaan!
Heini hallitsee sekä B2C- että B2B-markkinoinnin kehittämisen ja auttaa asiakkaitamme kasvamaan muodostamalla selkeitä ja liiketoimintalähtöisiä digimarkkinoinnin strategioita. Heini toimii uusasiakashankinnan parissa sekä nimettyjä asiakkuuksiaan johtaen.
Hannele auttaa asiakkaitamme hahmottamaan digimarkkinoinnin mahdollisuudet brändin kasvulle. Hänellä on osaamista erityisesti sisältömarkkinoinnista ja markkinointiviestinnästä. Asiakastyön ohella Hannele toimii Hopkinsin oman markkinoinnin vetäjänä.
Terhi on kokenut projektihallinnan ja asiakaspalvelun moniottelija, joka pitää huolen siitä, että asiat etenevät suunnitelmallisesti. Hän auttaa asiakkaita ja projektitiimejä etsimään sopivia ratkaisuja muuttuvissa tilanteissa ja saavuttamaan asetetut tavoitteet.
Tiinalle asiakasprojektien suunnitelmallinen ja tavoitteellinen eteneminen on tärkeää. Tiinan pitkä työkokemus media- ja digitoimistoista ja hänen strategisen mediasuunnittelun osaaminen tuovat laaja-alaista näkemystä asiakkaan digimarkkinoinnin kehittämiseen.
Iina on monipuolinen some- ja Google-mainonnan taitaja, ja hänellä on vahvaa osaamista erityisesti verkkokauppa-asiakkaiden mainonnasta. Iina syttyy hyvistä mainosteksteistä ja hänen kynästään syntyy laadukasta mainoscopyä niin suomeksi kuin englanniksi.
Krista on digimainonnan konsultti, jolta löytyy kokemusta niin B2C- kuin B2B-toimialoilta. Krista operoi mainontaa monikanavaisesti ja taitavana sisällöntuottajana sparraa mielellään sisältömarkkinoinnin hyödyntämisessä osana digimarkkinoinnin strategiaa.
Jenni operoi mainontaa somessa ja Google Adsissa sekä ohjelmallisesti. Jenni hallitsee myös sujuvan sisällöntuotannon suomeksi ja englanniksi. Viestinnästä digimarkkinoinnin alalle hypännyt Jenni innostuu erityisesti hakusanamainonnan mahdollisuuksista.
Jirka auttaa asiakkaitamme verkkoanalytiikan ja raportoinnin kehittämisessä. Lisäksi hän suunnittelee ja hallinnoi mainontaa sujuvasti eri alustoilla Google Adsistä someen ja ohjelmalliseen ostamiseen. Markkinoinnin lisäksi hänellä on kokemusta fintech-alalta.
Elina on Google Adsin ja somemainonnan asiantuntija, joka mielellään auttaa asiakkaitamme myyntiä tuovan mainonnan suunnittelussa. Elinan B2B-työkokemus antaa hänelle hyvät tietotaidot verkosta liidejä tavoittelevan digimarkkinoinnin toteutuksiin.
Riku operoi ja kehittää mainontaa niin ohjelmallisesti kuin Google Adsissa ja somessakin. Hän innostuu kokeiluista ja parempien ratkaisujen löytämisestä testaamisen avulla. Riku myös kirjoittaa mainoksiin napakat tekstisisällöt suomeksi ja englanniksi.
Tuomo on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, jolla on takanaan monipuolinen historia markkinoinnin, myynnin ja projektinhallinnan parissa. Hän on kiinnostunut automaation, analytiikan ja tekoälyn roolista markkinoinnin tukena.
Samuel on digitaalisen mainonnan ja analytiikan moniosaaja, jolla on kokemusta myös B2B-myynnistä. Samuel ajattelee kuin tutkija ja auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiään. Mainontaa hän operoi sujuvasti erityisesti Google Ads- ja someympäristössä.
Annella on pitkä tausta digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan parissa. Erityisesti hakukoneet, sivustojen myynnillisyyden kehittäminen ja analysointi ovat lähellä sydäntä. Tavoitteena on löytää keinoja tehostaa asiakkaan digitaalista liiketoimintaa.
Sami on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, joka tekee asiakkaillemme Google- ja somemainontaa. Hänellä on monipuolista kokemusta mm. B2B- ja B2C-myynnistä ja liiketoiminnan kehitystehtävistä. Brändi- ja lisäarvoajattelu on Samilla vahvaa.
Henrik on strategisesti ja analyyttisesti asioita lähestyvä digimarkkinoinnin asiantuntija. Henrik tekee asiakkaillemme mainontaa Google Adsissa ja somessa. Henrikin vahvuuksia ovat asiakaslähtöisyys sekä yhteistyötaidot.
Samuli on suunnitellut ja toteuttanut monikanavaista mainontaa sekä osallistunut verkkoliiketoimintojen kaupalliseen kehitykseen useilla eri toimialoilla, useissa eri maissa. Samulin leipälajina on Google Ads, missä hän on yksi Pohjoismaiden kokeneimmista tekijöistä.
Mikaelilla on laaja kokemus hakukoneoptimoinnista ja digimarkkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta sekä liiketoimintaosaamista kuluttaja- ja affiliaattimarkkinoinnin parista niin kasvu- kuin pörssiyrityksistä. Mikael myös kouluttaa asiakkaitamme SEO:sta.
Larilla on kokemusta digimarkkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta. Hänellä on tekninen tausta ja liiketoimintaosaamista monipuolisista rooleista kasvuyrityksissä. Lari on erikoistunut hakukone- ja konversio-optimointiin, joita hän on toteuttanut niin suomalaisille, eurooppalaisille kuin globaaleillekin markkinoille.
Arttu on kokenut digimarkkinoinnin monitaituri, joka konsultoi asiakkaitamme erityisesti hakukoneoptimoinnin parhaista käytänteistä sekä digimainonnan kehittämisestä. Arttu on kouluttanut satoja suomalaisia tekemään parempaa, analytiikkaan perustuvaa digimarkkinointia.
Susanna on markkinoinnin automaation tiiminvetäjä ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille kansainvälisille B2B- ja B2C-brändeille ja kolmannelle sektorille.
Katja on kokenut HubSpot-asiantuntija, jolta löytyy vahvaa B2B- ja myyntiosaamista. Katja hallitseekin HubSpotissa sekä myynti- että markkinointityökalut. Teknisen osaamisen lisäksi hänen näppäimistöltään syntyy myös näppärä copy sähköposteihin ja laskeutumissivuille.
Elisalla on vankka asiantuntemus monikanavaisen liiketoiminnan kehittämisestä ja markkinoinnin automaation hyödyntämisestä asiakasuskollisuuden ja myynnin kasvattamiseksi. Elisa myös hyödyntää sujuvasti dataa ja luo sen avulla entistä parempia asiakaskokemuksia.
Heli on verkkoanalytiikan asiantuntija, jolla on kokemusta ecommercestä niin B2B- kuin B2C-puolella. Helillä on vahvat projektinhallinta- ja viestintätaidot, ja hän pyrkii löytämään parhaimman mahdollisen ratkaisun yhdessä asiakkaiden kanssa.
Antilla on pitkä työkokemus liiketoiminnan datalähtöisesta johtamisesta, ja datan laatu ja sen monipuolinen hyödynnettävyys ovat hänelle tärkeitä. Verkkoanalytiikan kehitystehtäviä Antti konsultoi ja operoi erityisesti GA4- sekä Piwik PRO -ympäristöissä.
Panu on kokenut digimarkkinoija, joka saa sivustosi tuottamaan entistä paremmin. Markkinoinnin lisäksi Panu on työskennellyt rahoitusalan analyytikkona.
Mikko keskittyy verkkoanalytiikkaan ja datavetoiseen markkinointiin. Rauhallisella otteellaan hän auttaa asiakkaitamme analytiikan tilannekuvien muodostamisessa ja kehittämisessä. Mikko on yksi Hopkinsin perustajista ja suosittu analytiikan kouluttaja.
Antilla on yli kymmenen vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista kansainvälisesti. Hakukoneoptimoinnin lisäksi Antti on erikoistunut konversio-optimointiin ja verkkoanalytiikkaan.
Seppo on kokenut hakukoneoptimoija ja sisällönsuunnittelija. Taidot ovat kertyneet konsultoinnin ohella 12 vuoden aikana omasta liiketoiminnasta.
Akilla on kokemusta markkinoinnin automaatiosta niin konsulttina kuin yrittäjänä. Hänellä on liiketoiminnallista ymmärrystä ja kokonaisvaltaista näkemystä, miten saa parhaiten tuloksia ja myyntiä aikaan.
Julius tuntee digimarkkinoinnin kuin omat taskunsa: hakusanamainonta, Facebook-mainonta ja display-mainonta ovat Juliuksen keskeistä osaamista.
Tomi on markkinoinnin ja median pitkämatkalainen, jolla on kymmenien vuosien kokemus alan yhtiöiden johtamisesta sekä johtamisen valmentamisesta. Tomi luo Hopkinsille kulttuuria ja tekemistä, joka koituu asiakkaidemme parhaaksi.
Aki on Hopkinsin talousjohtaja. Akilla on taustalla vuosien kokemus digimarkkinoinnin käytännön töistä ja hän on myös yksi Hopkinsin perustajista.
Suvi on taustaltaan kokenut projektipäällikkö, joka vastaa Hopkinsilla konsulttien resursoinnista ja tukee heitä työn organisoinnissa.
Hanna hoitaa Hopkinsilla talous- ja henkilöstöhallinnollisia tehtäviä. Hän huolehtii myös Hopkinsin koulutusten käytännön järjestelyistä.
Oletko sinä seuraava Claude tai Claudia? Kaipaatko uusia haasteita? Tuntuuko sinusta siltä, että Hopkins voisi olla juuri kaipaamasi muutos? Tutustu rekrysivuumme ja jätä avoin hakemus. Otamme sinuun pian yhteyttä!
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.