Pekka vastaa Hopkinsin myynnistä ja asiakkuuksien johtamisesta. Kun tarvitset uutta potkua yrityksesi digimarkkinointiin, ota yhteyttä Pekkaan!
Heini auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja tekee töitä uusasiakashankinnan parissa. Heinillä on lisäksi kokemusta myös projektipäällikön rooleista.
Hannele auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja löytämään menestystä tuovat yleisönsä. Hänellä on vahvaa osaamista erityisesti markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista.
Terhi on kokenut projektihallinnan ja asiakaspalvelun moniottelija, joka pitää huolen siitä, että asiat etenevät suunnitelmallisesti. Hän auttaa asiakkaita ja projektitiimejä etsimään sopivia ratkaisuja muuttuvissa tilanteissa ja saavuttamaan asetetut tavoitteet yhdessä.
Tiinalle tärkeitä ovat asiakkaat ja heidän projektien eteneminen suunnitelmallisesti sekä tavoitteiden mukaisesti. Hän on tehnyt yhteistyötä monien eri toimialojen asiakkaiden kanssa. Lisäksi hänellä on kokemusta myös strategisesta mediasuunnittelusta.
Simonin erikoisalaa ovat ohjelmallinen ostaminen sekä display- ja videomainonta. Hän hallitsee myös SEM- ja somemainonnan sekä markkinoinnin automaation. Simonilla on selkeä näkemys inbound- ja outbound-markkinoinnin välisistä suhteista.
Olegilla on pitkä tausta hakusanamainonnan ja analytiikan parissa. Hopkinsilla Olegin fokuksena ovat isot analytiikkakokonaisuudet sekä datan analysointi.
Samuel on digitaalisen mainonnan ja analytiikan moniosaaja, joka ajattelee kuin tutkija ja auttaa asiakkaitamme lisäämään myyntiä. Hänellä on kokemusta myös B2B-myynnistä.
Larilla on kokemusta digimarkkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta. Hänellä on tekninen tausta ja liiketoimintaosaamista monipuolisista rooleista kasvuyrityksissä. Lari on erikoistunut hakukone- ja konversio-optimointiin, joita hän on toteuttanut niin suomalaisille, eurooppalaisille kuin globaaleillekin markkinoille.
Iina tekee monipuolisesti some- ja Google-mainontaa. Hän intoilee hyvistä mainosteksteistä ja hänen kynästään syntyy laadukasta sisältöä niin suomeksi kuin englanniksikin.
Yrittäjätaustaiselta Akilta löytyy vahvaa liiketoiminnallista ymmärrystä ja hän pystyy kokonaisvaltaisesti arvioimaan, miten asiakkaamme saa parhaiten tuloksia aikaan. Akilla on kokemusta sekä B2C- että B2B-puolelta, erityisesti monenlaisista suoraa myyntiä tuovista automaatioista ja webinaareihin liittyvästä markkinoinnista / myynnistä.
Jirka auttaa asiakkaitamme some- ja hakusanamainonnassa sekä ohjelmallisessa ostamisessa. Markkinoinnin lisäksi hänellä on kokemusta fintech-alalta.
Susanna on markkinoinnin automaation ja oman median optimoinnin moniosaaja. Hän auttaa asiakkaitamme nostamaan asiakasmarkkinointinsa uudelle tasolle.
Heini keskittyy työssään kasvattamaan asiakkaidensa sivustojen liikennettä hakukoneoptimoinnin keinoin. Hän on vetänyt koulutuksia hakukoneoptimoinnista ja sisällöistä sadoille digimarkkinoijille.
Krista on digimainonnan konsultti, jolta löytyy kokemusta niin B2C- kuin B2B-ympäristöissä toimimisesta. Somemainonnan lisäksi Kristaa kiinnostaa erityisesti sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen osana liiketoimintastrategiaa.
Mikaelilla on vuosien kokemus digimarkkinoinnista Suomessa ja ulkomailla hankittuna. Mikaelin erityisosaamista on hakukoneoptimointi ja sen innovatiivinen hyödyntäminen.
Panu on kokenut digimarkkinoija, joka saa sivustosi tuottamaan entistä paremmin. Markkinoinnin lisäksi Panu on työskennellyt rahoitusalan analyytikkona.
Janina on markkinoinnin automaation laaja-alainen osaaja. Hänellä on vahva kokemus markkinoinnin automaation kehittämisestä, etenkin segmentoinnista ja datan hyödyntämisestä. Häneltä löytyy kokemusta myös sisältöjen sparrailusta asiakkaiden kanssa.
Antti on analytiikan asiantuntija, jolla on pitkä kokemus liiketoiminnan datalähtöisesta johtamisesta. Datan laatu ja monipuolinen hyödynnettävyys ovat Antille kaikki kaikessa.
Annella on pitkä tausta digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan parissa. Erityisesti hakukoneet, sivustojen myynnillisyyden kehittäminen ja analysointi ovat lähellä sydäntä. Tavoitteena on löytää keinoja tehostaa asiakkaan digitaalista liiketoimintaa.
Sara on digimainonnan ja -analytiikan moniosaaja, joka syttyy automaatiosta, testaamisesta ja visuaalisesti kiinnostavasta mainonnasta.
Elina on kokenut sosiaalisen median ammattilainen, joka tietää miten asiakkaille saadaan tuloksia.
Rikun alaa ovat erityisesti Google- ja somemainonta. Hän innostuu kokeiluista ja parempien ratkaisujen löytämisestä testaamisen avulla. Riku myös kirjoittaa mainoksiin napakat tekstisisällöt suomeksi ja englanniksi.
Jenni tekee Hopkinsilla some- ja Google Ads -mainontaa. Hän hallitsee sujuvan sisällöntuotannon sekä suomeksi että englanniksi. Viestinnän parista digimarkkinoinnin alalle hypännyt Jenni innostuu erityisesti hakusanamainonnan mahdollisuuksista.
Mikko on työskennellyt vuosia digimarkkinoinnin konsulttina. Viime vuosina Mikko on keskittynyt erityisesti analytiikkaan ja datavetoiseen markkinointiin.
Tommi on digianalytiikan asiantuntija, joka auttaa asiakkaitaan keräämään luotettavaa ja merkityksellistä dataa sekä löytämään sille käyttöä liiketoiminnassa. Hänellä on kokemusta erityisesti verkkokaupan analytiikasta sekä työskentelystä yhdessä ohjelmistokehittäjien kanssa.
Arttu on kokenut digimarkkinoinnin monitaituri. Hän on kouluttanut satoja suomalaisia tekemään parempaa, analytiikkaan perustuvaa digimarkkinointia.
Julius tuntee digimarkkinoinnin kuin omat taskunsa: hakusanamainonta, Facebook-mainonta ja display-mainonta ovat Juliuksen keskeistä osaamista.
Pasi on analytiikan monitaituri sekä todellinen SEO:n syväosaaja lähes kymmenen vuoden kokemuksella. Hän hallitsee niin sisällöllisen kuin teknisenkin SEO:n kytkien nämä saumattomasti liiketoimintatavoitteisiin ja sivustokehityksen isoihin linjoihin.
Tuomo on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, jolla on takanaan monipuolinen historia markkinoinnin, myynnin ja projektinhallinnan parissa. Hän on kiinnostunut automaation, analytiikan ja tekoälyn roolista markkinoinnin tukena.
Iiro on markkinoinnin automaation moniosaaja, joka tuntee kanta-asiakasohjelmien, B2B-liidigeneroinnin ja asiakkuusmarkkinoinnin salat. Tämän lisäksi hän myös koodaa!
Tomi on markkinoinnin ja median pitkämatkalainen, jolla on kymmenien vuosien kokemus alan yhtiöiden johtamisesta sekä johtamisen valmentamisesta. Tomi luo Hopkinsille kulttuuria ja tekemistä, joka koituu asiakkaidemme parhaaksi.
Aki on Hopkinsin talousjohtaja. Akilla on taustalla vuosien kokemus digimarkkinoinnin käytännön töistä ja hän on myös yksi Hopkinsin perustajista.
Suvi on taustaltaan kokenut projektipäällikkö, joka vastaa Hopkinsilla konsulttien resursoinnista ja tukee heitä työn organisoinnissa.
Hanna hoitaa Hopkinsilla talous- ja henkilöstöhallinnollisia tehtäviä. Hän huolehtii myös Hopkinsin koulutusten käytännön järjestelyistä.
Oletko sinä seuraava Claude tai Claudia? Kaipaatko uusia haasteita? Tuntuuko sinusta siltä, että Hopkins voisi olla juuri kaipaamasi muutos? Tutustu rekrysivuumme ja jätä avoin hakemus. Otamme sinuun pian yhteyttä!
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.