Oletko kenties uusi kollegamme?
Ura Hopkinsilla
Hopkins on digimarkkinointitoimisto, jossa rautainen ammattitaito ja välittävä ilmapiiri lyövät kättä. Tavoitteemme on kasvaa Suomen suurimmaksi ja ihanimmaksi digimarkkinointitoimistoksi ja tässä tarvitsemme myös sinun apuasi!
Tarinamme
Hopkins perustettiin syksyllä 2016 neljän digimarkkinoinnin asiantuntijan toimesta. Heidän tavoitteenaan oli rakentaa toimisto, jossa he olivat aina halunneet työskennellä. Toimisto, jossa omistajat työskentelevät itse konsultteina.
Nyt meitä hopkinslaisia on kohta 40 – ja kasvu jatkuu.
Hyvän työpaikan anatomia
Haluamme tarjota jokaiselle mahdollisimman hyvän työpaikan. Mitä se tarkoittaa käytännössä?
Tyyli on vapaa
Voit tavata kollegoita toimistolla silloin tällöin tai saada toimistolta oman pöydän pysyvine säätöineen. Osa meistä työskentelee myös kokonaan etänä.
Omistajat
Kaikki Hopkinsin omistajat työskentelevät yrityksessä, meillä ei ole kasvottomia ulkopuolisia omistajia
Kulttuuri
Tasa-arvoinen ja kollegoita kunnioittava kulttuuri: meillä tittelit eivät määritä sitä kuka saa äänensä kuuluviin.
Kehitys
Kehitysmyönteinen ja eteenpäin katsova organisaatio: meillä pääset kehittymään ammattilaisena ja halutessasi kehittämään myös koko yrityksen toimintatapoja.
Asiakkaat
Kiinnostavat asiakkaat, joiden parissa pääset hyödyntämään ammatillista osaamistasi.
Arvomme
Pyrimme parempaan
Puhumme avoimesti ja haluamme sitä muiltakin
Välitämme
Toimimme kohti tavoitteita
Yhdessä olemme enemmän
Työsuhde-edut
Meillä Hopkinsilla on kilpailukykyiset työsuhde-edut ja palkkoja tarkastelemme puolivuosittain.
Laaja työterveyshuolto ja työkykyturva Mehiläisen kautta
Bonusmalli, joka jakaa menestyksestä hyvää palkan päälle
Virike-etu liikunta- ja kulttuuririentoihin
Lounasetu ja maanantaisin Hopkinsin tarjoama toimistolounas
Välipalat ja virvokkeet toimistolla
HSL:n työsuhdematkalippu toimistolla käyville
Yhteisiä liikuntakokeiluja ja kulttuurivisiittejä
Tule meille töihin!
Kiinnostuitko Hopkinsista työpaikkana? Vilkaise tällä hetkellä haussa olevat tehtävät tai jätä avoin hakemus niin jatketaan keskustelua. Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi yhteydenotot myös freelancereilta!
Henkilöstön esittely
Hopkinsilla konsultointityötä tehdään asiakkuuksien ympärille koottavissa asiakkuustiimeissä. Kaikilla työntekijöillä on kuitenkin myös oma lähiesihenkilö, joka tukee arjessa ja ammatillisessa kehityksessä.
Arki Hopkinsilla
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Hopkins on jälleen Helsinki Priden kumppani
Digimarkkinointitoimisto Hopkins ja Helsinki Pride -yhteisö ovat toimineet yhteistyössä keväästä 2019 asti.
Arvot maadoittavat työskentelyä kun kiire painaa päälle
Media-ala elää jatkuvassa teknologisessa muutoksessa ja digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus ovat paineistettuja tehtäviä, joiden tuloksellisuuteen asiakkaan markkinoinnin panostukset monesti kulminoituvat. Lue miten Hopkinsin arjessa näitä alan haasteita käsitellään.
Ura Hopkinsilla – millaisin taustoin meille tullaan töihin?
Vuodet ovat kasvattaneet meistä lähes 40 henkilön iloisen työyhteisön, jossa työskentelee markkinoinnin ammattilaisia laajalla skaalalla. Tässä postauksessa kerromme tarkemmin siitä, millaisin taustoin meillä työskennellään.
Mikael Marila: ”On hyvä pitää itselleen selkeänä, että sivustoa rakennetaan ja optimoidaan ihmiskäyttäjää varten”
Mikael on start-upien kautta digialalle ponnistanut Hopkinsin seniorikonsultti. Hänen sekä Suomessa että kansainvälisesti hankittua erityisosaamistaan on edistynyt hakukoneoptimointi.