Digimarkkinoinnin palvelut myyntiliidejä kerääville B2B- ja B2C-yrityksille

Myyntiliidejä tuova digimarkkinointi

Haluatko digimarkkinoinnin tuovan isompaa ostovalmista myyntiputkea, josta klousaantuu kauppoja hyvällä prosentilla? Ota meihin yhteyttä, kun kylmät liidit ja venyvät myyntisyklit turhauttavat!

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Hopkinsin lähestymistapa liidien hankintaan

Lead generation ja demand generation nähdään joskus toistensa vihollisina, mutta me emme suhtaudu asiaan niin ideologisesti. Me lähdemme aina liikkeelle liiketoiminnan tavoitteista ja suunnittelemme monikanavaista, kestävää digimarkkinointia, joka vahvistaa asiakkaamme brändiä ja kasvattaa myyntiputkea.

henkilö lukemassa verkkoanalytiikka tietokoneelta

Markkinointia liiketoimintalähtöisesti

Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kohderyhmiesi ja liiketoimintasi erikoisluonteen emmekä etene samalla sapluunalla joka keississä.

Laadukkaat sisällöt

Laadukkailla ja harkituilla sisällöillä on keskeinen merkitys myös myyntiliidejä keräävässä markkinoinnissa. Luo hyviä kokemuksia kohderyhmässäsi, niin se palkitsee sinut ostoajan koittaessa.

Kohderyhmien ymmärtäminen

Vain ymmärtämällä kohderyhmäsi kiinnostuksia voit luoda kasvua digimarkkinoinnilla. Panosta siis taustatyöhön, autamme sinua esimerkiksi SEO:n avulla.

Käyttökokemuksen kehittäminen

Laadukas, kävijöitä palveleva verkkosivusto on keskeinen lähtökohta inbound-markkinoinnissa. Kehitämme sitä yhdessä kanssasi mm. SEO:n ja analytiikan avulla.

Datan hyödyntäminen

Käytämme markkinoinnin suunnittelussa monenlaista tietoa, kuten web-analytiikan dataa, kilpailija-analyysia sekä dataa ostopäättäjistä ja ICP-yrityksistä.

Kokonaisuuden kehittäminen

Ajattelemme digimarkkinointia monikanavaisena kokonaisuutena, johon kuuluu koko ostopolun optimointi. Emme ole vain ostopolun loppupään “liidihaukkoja”, vaan rakennamme myös sen yläpäätä.

”Hopkins on luotettava ja ketterä kumppani, jonka kanssa olemme kehittäneet monipuolisesti diginäkyvyyttämme.”

Suvi Anttila

Technopolis

”Suosittelen Hopkinsia lämmöllä kaikille digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi, paitsi tietenkin kilpailijoillemme, joille suosittelen jotakuta suorituskyvyltään heikompaa tahoa.”

Antti Kiukas

Siili Solutions Oyj

”Olen yli kymmenen vuoden aikana työskennellyt monen digitaalisia palveluita toimittaneen yrityksen kanssa ja voin hetkeä miettimättä todeta, että Hopkinsin toiminta on erittäin ammattitaitoista, innovatiivista ja asiakaskeskeistä.”

Matti Rautanen

MeetingPackage

Tutustu liidien hankinnan palveluihimme

Kehitämme yrityksesi digitaalista liiketoimintaa ja inbound-markkinointia kokonaisvaltaisesti. Palveluvalikoimastamme löytyvät ratkaisut niin yrityksesi tunnettuuden ja kysynnän kehittämiseen kuin lisämyynnin ja asiakkaiden elinkaariarvon kasvattamiseen.

SEO

Kehitä sivuston Google- ja Bing-näkyvyyttä vastaamalla olennaiseen hakukysyntään. Hakukoneoptimoinnilla on myös vahvoja synergiahyötyjä mainonnan kanssa.

Google Ads

Google Ads on enemmän kuin pelkkää hakusanamainontaa. Voit käyttää hakukäyttäytymistä myös video- ja Demand Gen -mainonnan kohdentamiseen.

Some-mainonta

Somemainoksilla on suuri huomioarvo ja tavoittavuus. Voit käyttää niitä kaikissa ostopolun vaiheissa. Toteutamme monikanavaista somemainontaa kanavissa, kuten LinkedIn, Meta, Twitter, Snapchat ja TikTok.

Ohjelmallinen mainonta

Premium-mainospaikat displayssä, videot ja natiivimainokset tavoittavat haastavatkin kohderyhmät.

Videomainonta

Luo tunnettuutta ja herätä kysyntää videomainonnalla. Taktisella videomainonnalla voit hankkia myös suoraan liidejä.

Displaymainonta

Herätä kiinnostusta, luo tunnettuutta ja jatkokosketuksia display-mainonnalla.

Konversio-optimointi

Lisää luottamusta ja poista kitkaa konversio-optimoinnilla, niin saat enemmän liidejä sivustosi kävijöistä.

Analytiikka

Varmista, että johdat markkinointia tiedolla. Tässä auttaa oikein toteutettu analytiikka-asennus ja sen keräämään dataan pohjaavat analyysit.

4 menestystekijää liidipohjaiseen myyntiin

Kun mittaat ja analysoit verkkosivun tai sovelluksen käyttöä laadukkaasti, voit johtaa palvelujen kehittämistä ja markkinointia täsmällisesti, tiedon perusteella arvailujen sijaan. Tämä johtaa parempiin tuloksiin, niin asiakaskokemuksen kuin myynnin ja liidien osalta.

Luo kysyntää

Tavoita potentiaaliset ostajat tarkoin valituilla yleisökohdennuksilla. Rakenna tunnettuutta ja brändipreferenssiä, ja kasvata markkinointilupaan perustuvaa rekisteriäsi.

Näin saat kohderyhmiesi ihmiset muistamaan ja valitsemaan yrityksesi, kun heidän ostoikkunansa aukeavat.

Vastaa kysyntään

Vastaa kysyntään Googlen haussa hakukoneoptimoinnilla sekä hakusanamainonnalla.

Käytä hakukäyttäytymiseen perustuvaa custom segment -kohdennusta YouTube-mainonnassa sekä Google Adsin Demand Gen -mainonnassa.

Edistä lisäkosketuksilla

Markkinoinnin automaation avulla tarjoat saumattoman asiakaskokemuksen liidistä klousaukseen ja siitä koko asiakkaan elinkaaren mitalle.

Tavoita tunnistetut sivustokävijät uudelleen markkinoinnin automaation ja uudelleenkohdennetun mainonnan avulla.

Johda tiedolla

Varmista kävijä- ja konversioseurannan toimivuus ja lainmukaisuus. Kerää ymmärrystä kohderyhmästäsi.

Data on lähtökohta sekä digimarkkinoinnin kokonaisuuden strategiselle johtamiselle että taktiselle optimoinnille.


Kaipaatko vauhtia liidien hankintaan?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

HubSpotin lifecycle staget – 7 kysymystä ja vastausta

Lifecycle Staget ovat yksi HubSpotin arvokkaimmista ominaisuuksista. Ne auttavat mittaamaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden vaikutusta ja kytkeytyvät moniin arkea helpottaviin HubSpot-toiminnallisuuksiin. Lue artikkelista vinkit miten pidät ne kunnossa.