Digimarkkinoinnin palvelut myyntiliidejä kerääville B2B- ja B2C-yrityksille
Myyntiliidejä tuova digimarkkinointi
Haluatko digimarkkinoinnin tuovan isompaa ostovalmista myyntiputkea, josta klousaantuu kauppoja hyvällä prosentilla? Ota meihin yhteyttä, kun kylmät liidit ja venyvät myyntisyklit turhauttavat!
Hopkinsin lähestymistapa liidien hankintaan
Lead generation ja demand generation nähdään joskus toistensa vihollisina, mutta me emme suhtaudu asiaan niin ideologisesti. Me lähdemme aina liikkeelle liiketoiminnan tavoitteista ja suunnittelemme monikanavaista, kestävää digimarkkinointia, joka vahvistaa asiakkaamme brändiä ja kasvattaa myyntiputkea.
Markkinointia liiketoimintalähtöisesti
Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kohderyhmiesi ja liiketoimintasi erikoisluonteen emmekä etene samalla sapluunalla joka keississä.
Laadukkaat sisällöt
Laadukkailla ja harkituilla sisällöillä on keskeinen merkitys myös myyntiliidejä keräävässä markkinoinnissa. Luo hyviä kokemuksia kohderyhmässäsi, niin se palkitsee sinut ostoajan koittaessa.
Kohderyhmien ymmärtäminen
Vain ymmärtämällä kohderyhmäsi kiinnostuksia voit luoda kasvua digimarkkinoinnilla. Panosta siis taustatyöhön, autamme sinua esimerkiksi SEO:n avulla.
Käyttökokemuksen kehittäminen
Laadukas, kävijöitä palveleva verkkosivusto on keskeinen lähtökohta inbound-markkinoinnissa. Kehitämme sitä yhdessä kanssasi mm. SEO:n ja analytiikan avulla.
Datan hyödyntäminen
Käytämme markkinoinnin suunnittelussa monenlaista tietoa, kuten web-analytiikan dataa, kilpailija-analyysia sekä dataa ostopäättäjistä ja ICP-yrityksistä.
Kokonaisuuden kehittäminen
Ajattelemme digimarkkinointia monikanavaisena kokonaisuutena, johon kuuluu koko ostopolun optimointi. Emme ole vain ostopolun loppupään “liidihaukkoja”, vaan rakennamme myös sen yläpäätä.
Tutustu liidien hankinnan palveluihimme
Kehitämme yrityksesi digitaalista liiketoimintaa ja inbound-markkinointia kokonaisvaltaisesti. Palveluvalikoimastamme löytyvät ratkaisut niin yrityksesi tunnettuuden ja kysynnän kehittämiseen kuin lisämyynnin ja asiakkaiden elinkaariarvon kasvattamiseen.
SEO
Kehitä sivuston Google- ja Bing-näkyvyyttä vastaamalla olennaiseen hakukysyntään. Hakukoneoptimoinnilla on myös vahvoja synergiahyötyjä mainonnan kanssa.
Google Ads
Google Ads on enemmän kuin pelkkää hakusanamainontaa. Voit käyttää hakukäyttäytymistä myös video- ja Demand Gen -mainonnan kohdentamiseen.
Some-mainonta
Somemainoksilla on suuri huomioarvo ja tavoittavuus. Voit käyttää niitä kaikissa ostopolun vaiheissa. Toteutamme monikanavaista somemainontaa kanavissa, kuten LinkedIn, Meta, Twitter, Snapchat ja TikTok.
Ohjelmallinen mainonta
Premium-mainospaikat displayssä, videot ja natiivimainokset tavoittavat haastavatkin kohderyhmät.
Videomainonta
Luo tunnettuutta ja herätä kysyntää videomainonnalla. Taktisella videomainonnalla voit hankkia myös suoraan liidejä.
Displaymainonta
Herätä kiinnostusta, luo tunnettuutta ja jatkokosketuksia display-mainonnalla.
Konversio-optimointi
Lisää luottamusta ja poista kitkaa konversio-optimoinnilla, niin saat enemmän liidejä sivustosi kävijöistä.
Analytiikka
Varmista, että johdat markkinointia tiedolla. Tässä auttaa oikein toteutettu analytiikka-asennus ja sen keräämään dataan pohjaavat analyysit.
4 menestystekijää liidipohjaiseen myyntiin
Kun mittaat ja analysoit verkkosivun tai sovelluksen käyttöä laadukkaasti, voit johtaa palvelujen kehittämistä ja markkinointia täsmällisesti, tiedon perusteella arvailujen sijaan. Tämä johtaa parempiin tuloksiin, niin asiakaskokemuksen kuin myynnin ja liidien osalta.
Luo kysyntää
Tavoita potentiaaliset ostajat tarkoin valituilla yleisökohdennuksilla. Rakenna tunnettuutta ja brändipreferenssiä, ja kasvata markkinointilupaan perustuvaa rekisteriäsi.
Näin saat kohderyhmiesi ihmiset muistamaan ja valitsemaan yrityksesi, kun heidän ostoikkunansa aukeavat.
Vastaa kysyntään
Vastaa kysyntään Googlen haussa hakukoneoptimoinnilla sekä hakusanamainonnalla.
Käytä hakukäyttäytymiseen perustuvaa custom segment -kohdennusta YouTube-mainonnassa sekä Google Adsin Demand Gen -mainonnassa.
Edistä lisäkosketuksilla
Markkinoinnin automaation avulla tarjoat saumattoman asiakaskokemuksen liidistä klousaukseen ja siitä koko asiakkaan elinkaaren mitalle.
Tavoita tunnistetut sivustokävijät uudelleen markkinoinnin automaation ja uudelleenkohdennetun mainonnan avulla.
Johda tiedolla
Varmista kävijä- ja konversioseurannan toimivuus ja lainmukaisuus. Kerää ymmärrystä kohderyhmästäsi.
Data on lähtökohta sekä digimarkkinoinnin kokonaisuuden strategiselle johtamiselle että taktiselle optimoinnille.
Kaipaatko vauhtia liidien hankintaan?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä
Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.
Digianalytiikan käyttäjätunnisteet paljastavat pitkätkin ostopolut
Käyttäjätunnisteet (user ids) auttavat seuraamaan pitkiä ostopolkuja, kun käyttäjät saadaan välillä kirjautumaan sisään tai antamaan sähköpostiosoitteensa.
HubSpotin lifecycle staget – 7 kysymystä ja vastausta
Lifecycle Staget ovat yksi HubSpotin arvokkaimmista ominaisuuksista. Ne auttavat mittaamaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden vaikutusta ja kytkeytyvät moniin arkea helpottaviin HubSpot-toiminnallisuuksiin. Lue artikkelista vinkit miten pidät ne kunnossa.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.
Mitä markkinoijan tulee tietää evästeistä?
Näin sopeudut 3. osapuolen evästeiden poistumiseen ja 1. osapuolen evästeisiin kohdistuviin rajoituksiin.
Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.