Custobar
Custobar on tehokas työkalu myynnin kasvattamiseen ja asiakasdatan hallintaan
Custobar on markkinoinnin automaation ja asiakastiedon alusta, joka sopii monikanavaista kuluttajamarkkinointia tekeville yrityksille, kuten vähittäiskaupalle, palveluliikkeille ja tilauspohjaiseen liiketoimintaan. Työkalun vahvuus on kivijalka- ja verkkokauppamyyntien yhdistämisessä. Custobar-osaamisemme on Suomen huippua. Meillä on laaja kokemus Custobar-kehityksestä eri toimialoilta.
Custobar pähkinänkuoressa
Mitkä ovat Custobarin vahvuudet markkinoinnin automaation alustana?
Laajempi asiakasymmärrys
Custobar yhdistää markkinointialustan ja asiakasdatan hallinnan (CDP). Asiakkaiden käyttäytymis- ja ostodata kerätään yhteen kaikista kohtaamispisteistä, muodostaen 360°-asiakasnäkymän.
Helppo ja tehokas kohdentaminen
Voit käyttää asiakasdataasi kohdennettuun markkinointiin muodostamalla kohderyhmiä käden käänteessä. Custobarista löytyy myös CLV-laskenta (Customer Lifetime Value) ja RFM-malli (Recency, Frequency, Monetary).
Monikanavainen viestintä
Custobar mahdollistaa kampanjoinnin ja tulosten seurannan mm. sähköpostitse, tekstiviesteillä ja push-viestein mobiilisovelluksissa. Lisäksi voit luoda kustomoituja kohderyhmiä Instagramin, Facebookin, Googlen ja Sanoman mainosalustoihin.
Monipuoliset integraatiot
Custobarin kanssa voidaan helposti integroida mm. Shopify, Magento, WooCommerce, Triggerbee, Playable, Zendesk ja Posti.
Custobar-palvelumme
Kumppanisi Custobar- kehitykseen
Olemme apunasi monipuolisesti asiakashoitomallien suunnittelussa ja toteutuksessa. Markkinoinnin ja kanta-asiakasohjelmien automatisointi on meille tuttua. Autamme Custobarin käyttöönotossa tai auditoimme nykytilanteesi alustan kanssa. Saat meiltä suositukset liiketoimintaasi parhaiten tukevista tuloksellisista toimenpiteistä.
Custobar-kehitys
Kasvata myyntiä ja paranna asiakaspitoa ottamalla hyöty irti Custobar-alustastasi. Autamme sinua hyödyntämään kaikki asiakkaan kosketuspisteet luodaksemme tuloksellista ja kohdennettua markkinointia.
Custobar-auditointi
Auditoimme nykytilanteesi ja saat konkreettisen toimenpidesuunnitelman liiketoiminnan kasvua parhaiten tukevista toimenpiteistä.
Custobar Superboost
Kaipaako Custobar-tekemisenne vauhtia? Tämä tehopaketti sisältää kolmen (3) liiketoiminnallisesti kriittisen automaatiopolun suunnittelun ja toteutuksen Custobar-ympäristössä.
Custobar-käyttöönotto
Tuemme Custobarin käyttöönotossa ja työkalun käytön opettelussa, jotta pääset heti hyödyntämään sen kaikkia ominaisuuksia tehokkaasti.
Kaikki irti omasta datasta ja Custobarista
Valjastamme käytössä olevan liiketoimintapotentiaalinne ja hyödynnämme kaikki asiakkaan kosketuspisteet luodaksemme tuloksellista ja kohdennettua markkinointia Custobarilla. Annamme suosituksia toimialanne parhaista käytännöistä.
Automaatiokirjasto
Laadimme tavoitteitasi tukevan automaatio-strategian sekä rakennamme automaatiot, jotka palvelevat asiakkaitasi 24/7. Meillä on kattava automaatiokirjasto eniten myyntiä tuottavista automaatioista.
Asiakasdatastrategia
Autamme hyödyntämään asiakasdatan kaiken potentiaalin liiketoiminnan kasvattamiseksi. Autamme mielellämme myös oman datan hyödyntämisessä mainonnan käyttöön.
Jatkuva kehittäminen
A/B-testaamme toimenpiteitä, seuraamme kuukausittain tuloksia ja suosittelemme aktiivisesti parannuksia, joilla voidaan tehostaa myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta.
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
Asiakascaset
Haluatko tehot irti Custobar-järjestelmästäsi?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää blogistamme
3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Näin Custobar auttaa ymmärtämään asiakkaitasi ja parantamaan asiakaskokemusta
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi.
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.