Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit

7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon

17.3.2023 Janina Keskinen

Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.

Mikael Marila: “On hyvä pitää itselleen selkeänä, että sivustoa rakennetaan ja optimoidaan ihmiskäyttäjää varten”

10.3.2023 Riku Penttilä

Mikael on start-upien kautta digialalle ponnistanut Hopkinsin seniorikonsultti. Hänen sekä Suomessa että kansainvälisesti hankittua erityisosaamistaan on edistynyt hakukoneoptimointi.

Krista Vuori: “Täytyy kuunnella asiakasta, mutta ei vain sokeasti tehdä, mitä asiakas sanoo”

9.3.2023 Riku Penttilä

Krista on markkinoinnin mukanaan viemä humanisti-insinööri, joka siirtyi inhouse-töistä konsultiksi.

Mittausharha voi pilata markkinointisi

7.3.2023 Arttu Raittila

Arttu Raittila

Markkinoinnin johtaminen tiedolla voi johtaa markkinointisi suoraan päin seinää. Jos luet digianalytiiikan tietoja väärin, teet todennäköisesti myös markkinointia väärin.

Tiina Nurmikumpu: “Asiakkuuspäällikön rooli korostuu erityisesti haastavissa ja muuttuvissa tilanteissa”

6.3.2023 Riku Penttilä

Tiina Nurmikumpu toimii Hopkinsilla asiakkuuspäällikön tehtävässä varmistamassa, että laajempienkin tiimien yhteydenpito asiakkaiden kanssa on sujuvaa ja konsultit voivat tehdä parasta työtään tietäen, mitä heiltä odotetaan.

Jan Hoffman: ”Tulin Hopkinsille firman arvojen takia, mutta olen jäänyt firman toimintafilosofian takia“

3.3.2023 Riku Penttilä

Jan on moniosaaja, järjestöihminen ja omien sanojensa mukaan nörtti, joka tuli 2022 keväällä vahvistamaan Hopkinsin mainonnan ja analytiikan tiimejä.

Millaista on etätyö digimarkkinoinnin toimistossa?

2.3.2023 Jenni Uimonen

Kysyimme kolmelta digimarkkinoinnin asiantuntijalta, miksi heille sopii etätyö – ja mikä saa houkuteltua heidät toimistolle.

Hopkins laajensi hallitustaan – tavoitteena Suomen suurin ja ihanin digimarkkinointitoimisto

1.3.2023 Hannele Leivo

Suvi Johansson, Simo Kajaste ja Mikko Seppä vahvistavat Hopkinsin hallitusta.

Anne Heikkinen: “On huolestuttavaa, että digimarkkinointi on usein kuin lastu laineilla”

30.1.2023 Riku Penttilä

Anne Heikkinen on Hopkins-veteraani, joka tuli Hopkinsille aivan yrityksen alkuaikoina ja palasi takaisin käytyään “opintomatkalla” suuryrityksessä. Tässä haastattelussa Anne kertoo, miten hän pitää yllä asiantuntijaosaamistaan, ja miksi digimarkkinointi on muutakin kuin teknistä osaamista.

Tuomo Tarvainen: “Kokeile avoimin mielin myös sellaista, mikä voi tuntua vaikealta tai pelottavalta”

10.11.2022 Riku Penttilä

Tuomo tuli Hopkinsille Sarasen harjoitteluohjelman kautta 2020 ja on sittemmin kehittynyt digitaalisen markkinoinnin moniosaajaksi.

46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon

8.11.2022

Kirjoittajat: Janina Keskinen, Aki Töyräs ja Susanna Junnila

Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.

Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä

8.11.2022 Arttu Raittila

Arttu Raittila

Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.

Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa

31.10.2022 Arttu Raittila

Arttu Raittila

Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.

Aloita liidien hankinta verkkosivujen liikenteestä: 3-osainen menetelmä

5.10.2022 Aki Töyräs

Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 11
  • Next Page »

[elementor-template id=”11468″]

  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy