Kanta-asiakkaiden arvo on usein 5–10-kertainen verrattuna satunnaisiin asiakkaisiin. Hyvin suunnitellut ja toteutettu kanta-asiakasohjelma lisää asiakkaiden käyntikertoja ja kasvattaa keskiostosta merkittävästi. Ilman riittävää automaatiota kanta-asiakasohjelma jää asiakkaalle näkymättömäksi Kun viestintä asiakkaan […]
Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat konversioiden ja asiakaskokemuksen parantamisen, uutiskirjerekisterin kasvattamisen, asiakasdatan rikastamisen kiinnostuksen kohteilla ja muilla tiedoilla sekä viestien entistä tarkemman kohdentamisen.
Usein ChatGPT:n tuottamat markkinointitekstit ovat kuin toistensa kopioita. Tehokas ideointiprompti kertoo sille yrityksestä, sen palveluista tai tuotteista ja asiakkaista.