Näkyvyyttä premium-medioissa

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen

Skippaa mediamyyjän provikat, kun ostat digimainontaa! Ohjelmallinen ostaminen antaa kohdentaa älykkäästi näkyvimmille mainospaikoille, ilman provikkalisiä.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Ohjelmallisen mainonnan hyödyt

Mitä ohjelmallinen ostaminen on?

Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa banneripaikkojen, videonäyttöjen ja natiivimainosten ostamista digitaalisten markkinapaikkojen kautta, ilman yhteyttä mediamyyjään.

Laaja näkyvyys suurissa medioissa

Ohjelmallisella saat parhaat mainospaikat ilman rajoittavaa minimibudjettia, läpinäkyvyyttä hinnoitteluun ja fiksumpia tapoja kohdentaa mainontaa.

Lisäksi ohjelmallinen tarjoaa lisää liikkumavapautta kun kampanjoita voi optimoida tai muuttaa milloin vain.

Tarkasti kohdennettua mainontaa

Ohjelmallinen mainonta tuo ulottuvillesi monipuoliset ja tarkat kohdennustavat.

Uudelleenmarkkinointi tavoittaa sivuston kävijät.

Ostettujen yleisöjen avulla kohdistat viestin oikealle, tunnistetulle ihmisryhmälle.

Hyperlokaali kohdennus rajaa mainonnan jopa 100 metrin säteen tarkkuudella oikealle alueelle.

Reaaliaikainen optimointi tuo ketteryyttä

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa mainonnan reaaliaikaisen optimoinnin datan avulla. Ostamisesta vastaava konsultti optimoi mainonnan kohdentamista ja mainospaikasta huutokaupassa maksettavaa hintaa.

Siksi kampanjan jatkuva kehittäminen onnistuu helposti. Tarvittaessa myös mainokset voidaan vaihtaa nopeasti uusiin.


Ratkaisut ja teknologiat

Ohjelmallisesti ostettavat mainosmuodot

Ohjelmallisesti voidaan ostaa niin perinteistä bannerimainontaa kuin videosisältöjen ja artikkeleiden mainontaa.

Display-mainonta

Näkyy mm. uutissivustoilla ja sovelluksissa. Voi sisältää staattisia tai dynaamisia bannereita, kuvaa tai animointeja.

Videomainonta

Videoita voi mainostaa fiksusti kohdennettuna kotimaisissa suoratoistopalveluissa, uutissivustoilla ja Youtubessa.

Natiivimainonta

Oman sivuston artikkeleiden ja asiakastarinoiden mainontaa, joka nousee esille kotimaisilla uutissivustoilla.

Näin autamme yritystäsi

Ohjelmallisen mainonnan palvelumme

Ohjelmallisessa käytössämme on kaksi suurta alustaa: Adform ja Google Marketing Platform.

Ohjelmallisesti ostettu mainonta sopii niin B2B-organisaatioille kuin kuluttajamyyntiä tekeville yrityksille.

Autamme sinua valitsemaan tavoitteitasi tukevat kanavat ja mainosmuodot ja hyödyntämään ohjelmallista mainontaa mahdollisimman tehokkaasti.

Alle olemme kuvanneet muutamia tyypillisiä palveluitamme.

Strateginen suunnittelu

Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten ohjelmallinen mainonta soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla sitä toteutetaan. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.

Mainonnan kehittäminen ja jatkuva optimointi

Luomme mediasuunnitelman ja neuvottelemme sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Lisäksi mietimme yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden käynnistyttyä optimoimme kampanjoita. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa.

Ohjelmallisen mainonnan auditointi

Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.

Ohjelmallisen mainonnan koulutukset

Järjestämme räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten. Niissä koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mainonnan ajankohtaiset tuulet.

Uutta virtaa ohjelmalliseen mainontaan?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat