Näkyvyyttä premium-medioissa
Mainonnan ohjelmallinen ostaminen
Skippaa mediamyyjän provikat, kun ostat digimainontaa! Ohjelmallinen ostaminen antaa kohdentaa älykkäästi näkyvimmille mainospaikoille, ilman provikkalisiä.
Ohjelmallisen mainonnan hyödyt
Mitä ohjelmallinen ostaminen on?
Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa banneripaikkojen, videonäyttöjen ja natiivimainosten ostamista digitaalisten markkinapaikkojen kautta, ilman yhteyttä mediamyyjään.
Laaja näkyvyys suurissa medioissa
Ohjelmallisella saat parhaat mainospaikat ilman rajoittavaa minimibudjettia, läpinäkyvyyttä hinnoitteluun ja fiksumpia tapoja kohdentaa mainontaa.
Lisäksi ohjelmallinen tarjoaa lisää liikkumavapautta kun kampanjoita voi optimoida tai muuttaa milloin vain.
Tarkasti kohdennettua mainontaa
Ohjelmallinen mainonta tuo ulottuvillesi monipuoliset ja tarkat kohdennustavat.
Uudelleenmarkkinointi tavoittaa sivuston kävijät.
Ostettujen yleisöjen avulla kohdistat viestin oikealle, tunnistetulle ihmisryhmälle.
Hyperlokaali kohdennus rajaa mainonnan jopa 100 metrin säteen tarkkuudella oikealle alueelle.
Reaaliaikainen optimointi tuo ketteryyttä
Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa mainonnan reaaliaikaisen optimoinnin datan avulla. Ostamisesta vastaava konsultti optimoi mainonnan kohdentamista ja mainospaikasta huutokaupassa maksettavaa hintaa.
Siksi kampanjan jatkuva kehittäminen onnistuu helposti. Tarvittaessa myös mainokset voidaan vaihtaa nopeasti uusiin.
Ratkaisut ja teknologiat
Ohjelmallisesti ostettavat mainosmuodot
Ohjelmallisesti voidaan ostaa niin perinteistä bannerimainontaa kuin videosisältöjen ja artikkeleiden mainontaa.
Display-mainonta
Näkyy mm. uutissivustoilla ja sovelluksissa. Voi sisältää staattisia tai dynaamisia bannereita, kuvaa tai animointeja.
Videomainonta
Videoita voi mainostaa fiksusti kohdennettuna kotimaisissa suoratoistopalveluissa, uutissivustoilla ja Youtubessa.
Natiivimainonta
Oman sivuston artikkeleiden ja asiakastarinoiden mainontaa, joka nousee esille kotimaisilla uutissivustoilla.
Näin autamme yritystäsi
Ohjelmallisen mainonnan palvelumme
Ohjelmallisessa käytössämme on kaksi suurta alustaa: Adform ja Google Marketing Platform.
Ohjelmallisesti ostettu mainonta sopii niin B2B-organisaatioille kuin kuluttajamyyntiä tekeville yrityksille.
Autamme sinua valitsemaan tavoitteitasi tukevat kanavat ja mainosmuodot ja hyödyntämään ohjelmallista mainontaa mahdollisimman tehokkaasti.
Alle olemme kuvanneet muutamia tyypillisiä palveluitamme.
Strateginen suunnittelu
Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten ohjelmallinen mainonta soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla sitä toteutetaan. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.
Mainonnan kehittäminen ja jatkuva optimointi
Luomme mediasuunnitelman ja neuvottelemme sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Lisäksi mietimme yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden käynnistyttyä optimoimme kampanjoita. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa.
Ohjelmallisen mainonnan auditointi
Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.
Ohjelmallisen mainonnan koulutukset
Järjestämme räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten. Niissä koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mainonnan ajankohtaiset tuulet.
Uutta virtaa ohjelmalliseen mainontaan?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
Strateginen digitaalinen markkinointi tekoälyn tuella
Data alkaa keskustella strategian kanssa, kun yhdistämme digitaalisen analytiikan, SEO-työkalut, laadullisen ja määrällisen vertailutiedon ja tekoälyn.
4 tapaa ohjata kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän ohjaaminen tarkoittaa huomion kuljettamista ongelman kautta sen ratkaisuun tai vaihtoehtoisesta ratkaisusta omaan ratkaisuun.
6 tapaa vastata kysyntään digimarkkinoinnilla
Kysyntään kannattaa vastata muuallakin kuin haussa. Kun käytät useita rinnakkaisia keinoja, saat useampia kosketuksia ostoikkunan ollessa auki ja teet enemmän kauppaa.