Display-mainonta ja
ohjelmallinen ostaminen
Display-mainonta herättää kiinnostusta sekä luo tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Uudelleenmarkkinoinnissa se myös auttaa klousaamaan kauppoja.
Uusasiakashankintaa ja tietoisuuden rakentamista yrityksellesi
Display-mainonta sopii brändin tunnettuuden parantamiseen. Nykyään ohjelmallinen ostaminen ja reaaliaikaiset huutokaupat (RTB) tuovat näkyvimmät mainospaikat jokaisen yrityksen ulottuville.
Usein display-mainontaa käytetään brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin ja uusien tuotteiden ja yritysten tunnetuksi tekemiseen.
Displayn avulla voit
- vahvistaa näkyvyyttä, oli se sitten brändin tai tuotteen
- luoda brändimielikuvaa
- ohjata suuret tai pienemmät määrät liikennettä sivuillesi
- toteuttaa kampanjoita toimialakohtaisesti tai kiinnostukseen perustuville yleisöille
- uudelleenmarkkinoida sivuilla jo käyneille ja mainonnalle hyväksynnän antaneille.
- toteuttaa tehokkaita taktisia – eli tarjousorientoituneita – kampanjoita tai hyvin näkyviä laajoja kokonaisuuksia.
- saavuttaa jatkuvasti parempia tuloksia mittaamalla ja optimoimalla edellä mainittuja toimenpiteitä.
Display ja ohjelmallinen ostaminen palveluna – näin autamme yritystäsi

Strateginen suunnittelu
Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten display ja ohjelmallinen ostaminen soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla niitä toteutetaan.

Display-mainonnan konkreettinen puoli
Mietitään tavoitelähtöinen mediasuunnitelma, neuvotellaan sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Näiden lisäksi mietitään yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet mahdollisimman tarkkaan ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden lähdettyä käyntiin optimoimme kampanjoita. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.

Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen koulutus
Koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mitkä ovat ajankohtaiset tuulet display-mainonnan osalta. Koulutus sopii niin aloittelijalle kuin heille, jotka haluavat syventää osaamistaan.
Järjestämme myös räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten.

Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen auditointi
Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.
Mainosjärjestelmät
Google Display Network
Googlen display-mainonnan verkko tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90 % netinkäyttäjistä. Sillä pääsee suomalaisiin valtamedioihin, monenlaisiin blogeihin ja harrastesivustoille, Gmail-postilaatikkoon sekä suureen joukkoon sovelluksia.
Ohjelmallinen ostaminen
Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatalojen parhaita mainospaikkoja ilman minimibudjettia ja jäykkiä sopimuksia. Sillä voi tehdä bannerimainonnan lisäksi natiivimainontaa ja videomainontaa netti-tv-palveluissa ja uutissivustoilla. Suomessa käytetään pääasiallisesti Adformia, mutta Hopkinsilla löytyy osaamista myös Google Video & Display 360 -järjestelmästä.
Ota yhteyttä
Asiantuntijamme kirjoittavat
Unohda nämä vanhat tavat Facebook-mainonnassa
Tässä erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonnan näkökulmasta muutama vanha tapa ja tottumus, josta on nykyisin hyvä oppia pois.
Mainonnan automatisointi säästää rahaa ja parantaa tuloksia
Digimainonta kannattaa usein käynnistää automaattisesti, kun samoja asioita mainostetaan tiheään tahtiin, mutta niiden yksityiskohdat, kuten hinta, ajankohta tai paikka vaihtuvat.
Hopkins ja Videolle tarjoavat Suomen tuloksellisinta YouTube-mainontaa
Hopkins ja videotoimisto Videolle ovat aloittaneet yhteistyön. Tavoitteena on auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa Suomen tuloksellisimmalla YouTube-mainonnalla.
YouTube for Action -mainonta tuo mitattavia tuloksia
YouTube for Action on uusi YouTube-mainonnan muoto, joka tuo suoraan mitattavia tuloksia, kuten myyntiä tai liidejä.
Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä
Digimarkkinointia tehdään liian usein siiloissa ja keino kerrallaan. Silloin keinot eivät tue toisiaan eikä niistä muodostu tehokasta markkinointikonetta. Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä
Terveisiä Web Summitista
Terveisiä aurinkoisesta Lissabonista ja Web Summit -tapahtumasta, jossa vietin viime viikon seuraamassa noin 30 markkinointi- ja mainonta-aiheista puheenvuoroa. Mitä tapahtumasta jäi mieleen? Tässä lyhyehkö yhteenveto.