Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Display-mainonta ja
ohjelmallinen ostaminen

Display-mainonta herättää kiinnostusta sekä luo tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Uudelleenmarkkinoinnissa se myös auttaa klousaamaan kauppoja.
Ota yhteyttä

Uusasiakashankintaa ja tietoisuuden rakentamista yrityksellesi

Display-mainonta sopii brändin tunnettuuden parantamiseen. Nykyään ohjelmallinen ostaminen ja reaaliaikaiset huutokaupat (RTB) tuovat näkyvimmät mainospaikat jokaisen yrityksen ulottuville.

Usein display-mainontaa käytetään brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin ja uusien tuotteiden ja yritysten tunnetuksi tekemiseen.

Displayn avulla voit

  • vahvistaa näkyvyyttä, oli se sitten brändin tai tuotteen
  • luoda brändimielikuvaa
  • ohjata suuret tai pienemmät määrät liikennettä sivuillesi
  • toteuttaa kampanjoita toimialakohtaisesti tai kiinnostukseen perustuville yleisöille
  • uudelleenmarkkinoida sivuilla jo käyneille ja mainonnalle hyväksynnän antaneille.
  • toteuttaa tehokkaita taktisia – eli tarjousorientoituneita – kampanjoita tai hyvin näkyviä laajoja kokonaisuuksia.
  • saavuttaa jatkuvasti parempia tuloksia mittaamalla ja optimoimalla edellä mainittuja toimenpiteitä.
Ota yhteyttä

Display ja ohjelmallinen ostaminen palveluna – näin autamme yritystäsi

Strateginen suunnittelu

Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten display ja ohjelmallinen ostaminen soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla niitä toteutetaan.

Display-mainonnan konkreettinen puoli

Mietitään tavoitelähtöinen mediasuunnitelma, neuvotellaan sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Näiden lisäksi mietitään yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet mahdollisimman tarkkaan ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden lähdettyä käyntiin optimoimme kampanjoita.  Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä. 

Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen koulutus

Koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mitkä ovat ajankohtaiset tuulet display-mainonnan osalta. Koulutus sopii niin aloittelijalle kuin heille, jotka haluavat syventää osaamistaan.

Järjestämme myös räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten.

Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen auditointi

Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.

Mainosjärjestelmät

Google Display Network

Googlen display-mainonnan verkko tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90 % netinkäyttäjistä. Sillä pääsee suomalaisiin valtamedioihin, monenlaisiin blogeihin ja harrastesivustoille, Gmail-postilaatikkoon sekä suureen joukkoon sovelluksia.

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatalojen parhaita mainospaikkoja ilman minimibudjettia ja jäykkiä sopimuksia. Sillä voi tehdä bannerimainonnan lisäksi natiivimainontaa ja videomainontaa netti-tv-palveluissa ja uutissivustoilla. Suomessa käytetään pääasiallisesti Adformia, mutta Hopkinsilla löytyy osaamista myös Google Video & Display 360 -järjestelmästä.

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä

Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.

Lue koko artikkeli »

Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa

Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.

Lue koko artikkeli »

15 tapaa kohdentaa Facebook-mainontaa

Facebook-mainonnassa saat tuloksia nopeammin ja säästät rahaa, kun teet oikeita valintoja näistä 15 kohdennustavasta.

Lue koko artikkeli »

Iina Halttunen: ”Ei ole yhtä oikeaa ratkaisua, mutta voin selvittää, mikä on juuri tälle asiakkaalle paras vaihtoehto”

Iina Halttunen luo vaikuttavia mainonnan kokonaisuuksia. Tässä haastattelussa Iina kertoo, kuinka sisällöt ja digimarkkinoinnin työkalut toimivat yhdessä.

Lue koko artikkeli »

Google Ad Grants: järjestöille 10 000 $/kk hakusanamainontaan

Google Ad Grants -ohjelma tarjoaa yleishyödyllisille yhdistyksille ilmaista hakusanamainontaa 10 000 dollarilla kuukaudessa.

Lue koko artikkeli »

7 tapaa tavoittaa niche-yleisö B2B-digimainonnassa

Vaikeasti tavoiteltavat, pienet niche-yleisöt ovat yleinen haaste B2B-yritysten digimarkkinoinnissa. Tässä 7 tapaa saada kiinni hankalatkin B2B-yleisöt.

Lue koko artikkeli »
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy