Display-mainonta ja
ohjelmallinen ostaminen
Display-mainonta herättää kiinnostusta sekä luo tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Uudelleenmarkkinoinnissa se myös auttaa klousaamaan kauppoja.
Uusasiakashankintaa ja tietoisuuden rakentamista yrityksellesi
Display-mainonta sopii brändin tunnettuuden parantamiseen. Nykyään ohjelmallinen ostaminen ja reaaliaikaiset huutokaupat (RTB) tuovat näkyvimmät mainospaikat jokaisen yrityksen ulottuville.
Usein display-mainontaa käytetään brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin ja uusien tuotteiden ja yritysten tunnetuksi tekemiseen.
Displayn avulla voit
- vahvistaa näkyvyyttä, oli se sitten brändin tai tuotteen
- luoda brändimielikuvaa
- ohjata suuret tai pienemmät määrät liikennettä sivuillesi
- toteuttaa kampanjoita toimialakohtaisesti tai kiinnostukseen perustuville yleisöille
- uudelleenmarkkinoida sivuilla jo käyneille ja mainonnalle hyväksynnän antaneille.
- toteuttaa tehokkaita taktisia – eli tarjousorientoituneita – kampanjoita tai hyvin näkyviä laajoja kokonaisuuksia.
- saavuttaa jatkuvasti parempia tuloksia mittaamalla ja optimoimalla edellä mainittuja toimenpiteitä.
Display ja ohjelmallinen ostaminen palveluna – näin autamme yritystäsi
Strateginen suunnittelu
Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten display ja ohjelmallinen ostaminen soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla niitä toteutetaan.
Display-mainonnan konkreettinen puoli
Mietitään tavoitelähtöinen mediasuunnitelma, neuvotellaan sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Näiden lisäksi mietitään yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet mahdollisimman tarkkaan ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden lähdettyä käyntiin optimoimme kampanjoita. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.
Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen koulutus
Koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mitkä ovat ajankohtaiset tuulet display-mainonnan osalta. Koulutus sopii niin aloittelijalle kuin heille, jotka haluavat syventää osaamistaan.
Järjestämme myös räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten.
Display-mainonnan ja ohjelmallisen ostamisen auditointi
Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.
Mainosjärjestelmät
Google Display Network
Googlen display-mainonnan verkko tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90 % netinkäyttäjistä. Sillä pääsee suomalaisiin valtamedioihin, monenlaisiin blogeihin ja harrastesivustoille, Gmail-postilaatikkoon sekä suureen joukkoon sovelluksia.
Ohjelmallinen ostaminen
Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatalojen parhaita mainospaikkoja ilman minimibudjettia ja jäykkiä sopimuksia. Sillä voi tehdä bannerimainonnan lisäksi natiivimainontaa ja videomainontaa netti-tv-palveluissa ja uutissivustoilla. Suomessa käytetään pääasiallisesti Adformia, mutta Hopkinsilla löytyy osaamista myös Google Video & Display 360 -järjestelmästä.
Ota yhteyttä
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!Asiantuntijamme kirjoittavat
Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä
Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.
Meta Advantage+ Shopping: tehokas ratkaisu verkkokauppiaille
Metan Advantage+ Shopping -kampanjatyyppi on suunniteltu tehokkaimmaksi ratkaisuksi tuloshakuisille mainostajille, jotka haluavat lisätä verkkomyynnin määrää. Se tarjoaakin erinomaisia mahdollisuuksia verkkokauppiaille.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.
Pakollinen Google Consent Mode V2
Googlen Consent Mode V2 tulee pakolliseksi Euroopassa, mikäli haluaa jatkaa datan keräämistä Google Analytics ja Google Ads -järjestelmillä.
Voimien keskittäminen kansainvälisessä digimarkkinoinnissa
Kansainvälistyminen vaatii normaalisti investointia myös digimarkkinointiin. Se onnistuu kuitenkin hyvin erilaisilla budjeteilla, kun rahan käyttää viisaasti.
Digimarkkinoinnin LOVE-malli
LOVE-malli auttaa rakentamaan onnistuneen digimarkkinoinnin kokonaisuuden.