Kannattaako Google Universal Analyticsiä enää käyttää? Mitä tilanteesta pitää tietää? Mitä konkreettisia vaihtoehtoja markkinoijalla on?
Google on ilmoittanut sulkevansa Universal Analyticsin ja Universal Analytics 360:n vuonna 2023.
Aikaraja on tiukka: Universal Analytics lopettaa datan keräämisen 1.7.2023. Siksi analytiikka on päivitettävä ensi tilassa, jotta kesällä 2023 käytössäsi olisi vertailudataa 12 kuukauden ajalta.
Webinaaritallenteen katsomisen jälkeen tiedät:
Tämä sopii sinulle, jos:
Sinun ei tarvitse olla verkkoanalytiikan syväosaaja. Videossa ei mennä (kovin) teknisiin asioihin.
Piippo, Hopkins:
Digimarkkinoijan vaihtoehdot Google Universal Analyticsille vuonna 2022
Osallistujien kysymyksiä
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.