Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
    • Hakusanamainonta (SEM/SEA)
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
      • VK-mainonta
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics -peruskurssi
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi
    • Somemainonnan tehokurssi
    • Facebook-mainonnan tehokurssi
    • Näin menestyt hakukoneoptimoinnissa
    • Suurten sivustojen hakukoneoptimointi
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
  • Rekry
    • Digital Advertising Consultant
    • Marketing Automation Consultant
    • Senior Digital Analytics Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Koulutukset » Google Ads -koulutus, verkkokoulutus 10.6.2021

27.1.2018 Arttu Raittila

Google Ads -koulutus - verkkokoulutus

1 pv | To 10.6.2021
Verkkokoulutus
Kouluttajana Arttu Raittila

Arttu Raittila
Hakusanamainonnalla saat sivuillesi ostovalmiita kävijöitä. Display- ja YouTube-mainonta auttavat tavoittamaan myös laajempia yleisöjä ja pehmittämään sivuillasi käyneitä.

Tunne tehokeinot ja vältä ansat Google Ads -mainonnassa!

Lähde nyt kokopäivän koulutukseen nostamaan ymmärrystäsi digimarkkinoinnin tärkeimmästä yksittäisestä mainosjärjestelmästä. Koulutuksessa opit esimerkkien kautta miten saat Google Adsin pelaamaan pussiisi koko ostopolun matkalla, tietoisuuden herättämisestä aina ostovaiheeseen asti.

Tämä koulutus on sinua varten, jos työskentelet markkinoinnin parissa tai haluat ymmärtää siitä enemmän ja:

  • haluat tuntea Google Adsin uusimmatkin mahdollisuudet ja miten niillä tehdään myyntiä – ettet toistaisi vanhoja keinoja kilpailijoiden kiitäessä ohi
  • et halua hassata budjettiasi epäolennaisiin paikkoihin – Google tekee tätä suoraan purkista, jollet ole tarkkana oikeissa paikoissa
  • pidät tärkeänä, että mainonta on mitattavaa ja sitä optimoidaan tulosten perusteella – liian usein Google Ads pyörii tehottomalla autopilotilla.

Osallistuminen ei edellytä erityistä lähtötasoa puoleltasi. Vaikka et itse mainontaa tekisikään, kurssin jälkeen tiedät mistä puhutaan!

Miten hyödyt koulutuksesta?

  • Tunnistat mainonnan pahimmat vaaranpaikat, jolloin et käytä rahoja vahingossa väärään yleisöön.
  • Osaat arvioida nykyisen mainonnan laatua ja tiedät, miltä laadukkaan mainonnan pitää suurin piirtein näyttää.
  • Tunnet Google Adsin uudetkin tuottoisat mahdollisuudet, kuten YouTube-mainonnan uudet ominaisuudet myynnin/liidien optimointiin ja tarinankerrontaan.
  • Osaat analysoida ja arvioida mainonnan tuloksia – etkä esimerkiksi haksahda ns. viimeisen klikkauksen virhepäätelmään, mikä on todella yleistä!

Kouluttaja digimarkkinoinnin huipulta

Kouluttajasi Arttu Raittila on Suomen kokeneimpia digimarkkinnin tekijöitä ja kouluttajia. Arttu on tehnyt Google-mainontaa vuodesta 2008. Arttu on kouluttanut nelinumeroisen määrän markkinoijia tekemään tehokkaampaa, mittaukseen perustuvaa digimarkkinointia.

Ohjelma

Koulutuksen ohjelma on ohjeellinen ja siihen voi tulla muutoksia.

8.40–9.00 AAMUKAHVIT VIRTUAALITILASSA

Kouluttaja liittyy linjoille 8.40. Voit testata omaa yhteyttäsi ja tulla nauttimaan aamukahvit linjoille ennen koulutuksen alkua.

09.00–10.30 Google Adsin toimintalogiikka ja periaatteet

  • Google Ads -mainonnan hyödyt
  • Kampanjatyypit ja niiden mahdollisuudet
  • Mainostilin rakenne ja järkevä kampanjahierarkia
  • REAN–malli ja asiakkaan ostospolut
  • Relevanttius eli osuvuus
  • Testaaminen ja jatkuva optimointi
  • Automaatio ja koneoppiminen

10.30–10.40 Tauko

10:40–12:00 Hakusanamainonnan periaatteet

  • Mitä Googlen hakutulossivulla tapahtuu?
  • Mainos- ja hakutulosesimerkkejä
  • Tila haltuun hakutulossivulla
  • Brändimainonnan teho
  • Mainonnan dedikoidut laskeutumissivut ja ”Ads-putki”

12.00–12.45 Lounastauko

12.45–13.30 HAKUSANAMAINONTA (jatkuu)

  • Kampanjan perustaminen ja suunnittelu
  • Google Adsin peruskäsitteet ja –mittarit
  • Google Adsin käyttöliittymä
  • Oikeiden avainsanojen löytäminen ja valinta
  • Budjetin suunnittelu ja bidaustrategiat
  • Mainokset, mainoslaajennukset ja tehokas copywriting
  • Hakusanamainonnan uudet toiminnallisuudet

13.30–14.30 Tehokas display- ja videomainonta

  • Google Display Network ja mitä se pitää sisällään
  • Bannerit vs. responsiiviset mainokset
  • Display-mainonnan käyttökohteet eri vaiheissa ostopolkua
  • Uudelleenmarkkinointi – näin pehmität sivustosi kävijät kohti asiakkuutta
  • Custom intent -yleisöt – halpojen klikkien takaovi monella alalla
  • Eri tavat tehdä videomainontaa
  • Video- ja Gmail-mainontaan sopivat kohdennustavat, kuten life events

14.30–14.40 Tauko

14.40–15.30 Tulosten mittaus ja liikenteen laadun arviointi

  • Google Analytics ja tulosten seuranta
  • Kävijöiden laadun validointi, näin tiedät tavoitatko oikeata yleisöä
  • Muutoshistoria, eli kuka teki mitä – vai tekikö kukaan mitään?

Extrat

  • TOP-10 Google Adsin sudenkuopat
  • Mitä sinun tulisi vaatia digitoimistolta/tiimiltä
  • Kysymyksiä ja vastauksia
  • Lähteitä itseopiskeluun



Koulutuksen hinta

590 €/hlö + alv 24 %

Etu uutiskirjeen tilaajille

Hopkinsin uutiskirjeen tilaajana saat aina kaikista koulutuksistamme 10 % alennuksen.

Alennettu ryhmähinta

Alennettu ryhmähinta 490 €/hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta osallistuu vähintään kaksi henkilöä. Ryhmähintaa ja Hopkinsin uutiskirjealennusta ei ole mahdollista yhdistää.

Maksutavat

Verkkolasku, verkkopankki, luottokortti, yrityslasku (Collector) ja viitesiirto. Voit maksaa heti Checkout Finlandin välityksellä tai myöhemmin verkkolaskulla (valitse maksutapa lomakkeella).

Peruutusehdot

Voit tehdä maksuttoman peruutuksen viimeistään 7 päivää ennen koulutusta. Sen jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % koulutuksen hinnasta, koska siitä koituu meille lisäkustannuksia. Voitte vapaasti vaihtaa osallistujaa saman organisaation sisällä aina koulutuspäivään saakka.

Ilmoittaudu nyt, niin olet mukana!

Täytä ilmoittautumistietosi alle, niin varmistat paikkasi mukaan koulutukseen:

Google Ads -koulutus 10.6.2021

  • Hinta: 590,00 €
  • Hinta: 531,00 €
  • Hinta: 590,00 €
    490 €/hlö.
  • 0,00 €
    Hintaan lisätään alv 24 %.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Olet lämpimästi tervetullut!

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaseloste

© Hopkins Oy