Maksuton verkkokurssi
Näin valitset markkinoinnin automaation työkalun
Markkinoilla on satoja eri vaihtoehtoja markkinoinnin automaation työkaluksi. Millä perusteilla työkalu kannattaa valita? Mistä sudenkuopista on hyvä olla tietoinen? Ja miten saat homman vietyä tehokkaasti maaliin – menettämättä yöuniasi?
Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset katsomaan kurssin, kun sinulle parhaiten sopii.
Opit tällä 1h 11min kestävällä tehokurssilla mm.
- Miten teet työkaluvalinnan, joka tukee aidosti liiketoimintaasi
- Miten pidät fokuksen oikeissa asioissa, etkä ajaudu harhapoluille työkalun vertailussa
- Parhaimmat tietolähteet, joita kannattaa hyödyntää markkinoinnin automaation työkaluja vertaillessa
- Näin vältät yleisimmät virheet työkalun valinnassa
- PLUS paljon muuta!
Verkkokurssin kouluttaja

SUSANNA JUNNILA
SENIOR CONSULTANT, PARTNER @ HOPKINS
Susanna auttaa yrityksiä tarjoamaan parempia asiakaskokemuksia markkinoinnin automaation avulla, oli kyse sitten liidihankinnasta tai asiakasmarkkinoinnista.
Hänellä on kokemusta markkinoinnin automaation hyödyntämisessä mm. globaalien kuluttajabrändien, B2B-yritysten ja kolmannen sektorin parissa. Kokemus työkaluista ulottuu kevyistä ratkaisuista enterprise-järjestelmiin. Myös ostajapersoonat ja asiakaspolut kuuluvat Susannan työkalupakkiin.