Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Maksuton verkkokurssi

Näin valitset markkinoinnin automaation työkalun

Markkinoilla on satoja eri vaihtoehtoja markkinoinnin automaation työkaluksi. Millä perusteilla työkalu kannattaa valita? Mistä sudenkuopista on hyvä olla tietoinen? Ja miten saat homman vietyä tehokkaasti maaliin – menettämättä yöuniasi?

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset katsomaan kurssin, kun sinulle parhaiten sopii.

 

Ilmoittaudu mukaan

Opit tällä 1h 11min kestävällä tehokurssilla mm. 

  • Miten teet työkaluvalinnan, joka tukee aidosti liiketoimintaasi
  • Miten pidät fokuksen oikeissa asioissa, etkä ajaudu harhapoluille työkalun vertailussa
  • Parhaimmat tietolähteet, joita kannattaa hyödyntää markkinoinnin automaation työkaluja vertaillessa
  • Näin vältät yleisimmät virheet työkalun valinnassa
  • PLUS paljon muuta!
Ilmoittaudu mukaan

Verkkokurssin kouluttaja

Susanna Junnila

SUSANNA JUNNILA

SENIOR CONSULTANT, PARTNER @ HOPKINS

Susanna auttaa yrityksiä tarjoamaan parempia asiakaskokemuksia markkinoinnin automaation avulla, oli kyse sitten liidihankinnasta tai asiakasmarkkinoinnista.

Hänellä on kokemusta markkinoinnin automaation hyödyntämisessä mm. globaalien kuluttajabrändien, B2B-yritysten ja kolmannen sektorin parissa. Kokemus työkaluista ulottuu kevyistä ratkaisuista enterprise-järjestelmiin. Myös ostajapersoonat ja asiakaspolut kuuluvat Susannan työkalupakkiin.

Ilmoittaudu mukaan

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy