Jokaisessa verkkokaupassa on samat ongelmat: konversioprosenttia ja keskimääräisen ostoksen arvoa pitäisi kasvattaa. Molemmat onnistuvat markkinoinnin automaation avulla.
Suuri osa yrityksistä lähestyy asiakkaitaan ja potentiaalisia asiakkaitaan vain kampanjalähetysten, uutiskirjeiden ja maksullisen mainonnan avulla.
Tiedätkö sinä, mitä ovat verkkokaupan tehokkaimmat automaatiot? Ja miten ne voisivat auttaa sinua myymään monipuolisemmin ja palvelemaan paremmin?
Tiiviin tietopaketin verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Opit tässä videossa mm.
Tämä webinaari sopii sinulle, jos:
Sinun ei tarvitse olla markkinoinnin automaation syväosaaja. Videossa ei mennä (kovin) teknisiin asioihin.
Aki Töyräs, Hopkins:
Miten kasvattaa verkkokaupan myyntiä markkinoinnin automaation avulla
Osallistujien kysymyksiä
Aki on tehnyt töitä verkkokauppojen markkinoinnin automaation parissa vuosia. Hopkinsilla hän työskentelee markkinoinnin automaation konsulttina ja auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiään.
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.