Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • HubSpot Consultant
    • SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Clarissa Salonen aloitti Hopkinsilla

Clarissa Salonen aloitti Hopkinsilla

15.4.2019 Mikko Piippo

Clarissa Salonen

Hopkinsin tiimi on tuplaantunut vuodessa, ja kasvu jatkuu edelleen: Clarissa Salonen on tiimin uusin vahvistus.

Tähän saakka Clarissa on työskennellyt verkkosisältöjen parissa asiakkaan (SEB) ja toimiston puolella Tukholmassa (Citat) ja Helsingissä (Sitrus, Nordic Morning). Kaksikielinen kauppatieteilijä tuo Hopkinsille uutta sisältöosaamista ja vahvistaa mainostiimin kielivalikoimaa.

Olet viime vuosina työskennellyt erityisesti sisältömarkkinoinnin parissa. Mikä sai sinut kiinnostumaan Hopkinsista työpaikkana?

“Sisältöön panostetaan nykyään paljon, mutta investoinnit menevät hukkaan, jos sisältö ei tavoita oikeaa yleisöä oikeaan aikaan. Siksi tarvitaan luovuutta, dataa, testausta, analysointia ja optimointia”, Clarissa toteaa.

Kokeneelle sisältöammattilaiselle siirtyminen Hopkinsiin oli luontevaa. Hopkinsilla Clarissa keskittyy erityisesti sisältöjen markkinointiin ja myyntiin tähtäävään mainontaan:

Hopkinsilla on alan huippuosaajat tekemässä juuri näitä asioita. Lisäksi henkilöstön oppimiseen ja kehittymiseen panostetaan kunnolla!

Hopkins tekee ja tehostaa digimarkkinointia asiakaspolun joka vaiheessa: prospektoivaa ja klousaavaa mainontaa, markkinoinnin automaatiota ja hakukoneoptimointia.

Niiden yhteispelin luominen vaatii osaamista ja kokonaisvaltaista näkemystä. Siksi sisältöjen, markkinoinnin ja mainonnan siiloista on päästävä eroon.

Tuloshakuinen, analytiikkaa hyödyntävä Facebook- ja Google Ads -mainonta ovat tarpeen, jotta asiakaspolun alkuvaiheessa saadaan sisällöille lukijoita ja loppuvaiheessa klousataan kaupat.

Meillä Clarissa pääsee purkamaan siiloja yhdistämällä sisältöosaamisen ja mainonnan tekemisen:

Siilot tekevät onnistumisesta paljon vaikeampaa. Investoinnit tulevat kalliimmaksi ja tulokset kärsivät. Mutta tietysti sisällöt ovat minulle edelleen keskipisteessä – ne myyvät!

Ota yhteyttä Clarissaan:

  • Puh.  050 5752325
  • Email. clarissa.salonen@hopkins.fi

 

Mikko Piippo

Mikko on kansainvälisesti tunnettu Google Analytics -asiantuntija. GA:n lisäksi Mikko on innostunut datasta, matematiikasta ja tilastotieteestä. Ja tietenkin shakista.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy