Laura Kannisto: ”Asiakkaalle on tarjottava entistä enemmän arvoa!”
Laura Kannisto kuuluu maan kokeneimpiin digitaalisen mainonnan asiantuntijoihin. Nyt Laura on liittynyt Hopkinsin tiimiin seniorikonsulttina.
Laura Kannisto on digitaalisen mainonnan asiantuntija, jolle lukuisat mainosjärjestelmät ovat tulleet tutuksi vuosien varrella. Laura on Hopkinsin tiimin uusin seniorikonsultti.
Laura auttaa asiakkaitamme kehittämään digitaalista mainontaa eri kanavissa. Lisäksi Laura vastaa meillä myös ohjelmallisen ostamisen palveluiden kehittämisestä product owner -roolissa.
Kokonaisvaltainen ymmärrys on noussut keskipisteeseen
Laura aloitti display-mainonnan parissa jo 10 vuotta sitten, IRC-Gallerian display-mainonnan parissa. Moni asia on muuttunut niistä ajoista:
Ala on muuttunut paljon. Ohjelmallinen ostaminen on tietysti tullut koko ajan tärkeämmäksi. Samalla ajattelutapa on muuttunut. Ennen optimoitiin yksittäistä kanavaa, nyt kokonaisvaltainen ymmärrys ja iso kuva ovat nousseet keskipisteeseen. Nyt kiinnitetään eri kanavien yhteispeliin paljon enemmän huomiota kuin vielä muutama vuosi sitten.
Muutos ei koske pelkästään toimistoja ja mainonnan suunnittelijoita:
Asiakkaat ovat paljon valveutuneempia kuin aikaisemmin ja tietävät, mitä ovat ostamassa. Siksi toimiston on tarjottava asiakkaalle entistä enemmän arvoa – ja näkemystä.
Täällä ihmiset ja arvot ovat tärkeitä
Mutta miksi Laura päätti siirtyä nimenomaan Hopkinsiin?
Minulle tuli sellainen fiilis, että viihdyn täällä töiden ja juuri näiden ihmisten kanssa! Täällä ihmiset ja arvot ovat tärkeitä, mutta samalla ollaan koko ajan osaamisen aallonharjalla, kehitetään asiakkaiden markkinointia ja itseämme. Siksi päätin tulla Hopkinsiin!
Artikkelit samasta aiheesta
Digitaalista markkinointia Schrödingerin tapaan
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]
Tervetuloa Seppo Puusa!
Hopkinsin tiimiä vahvistaa uusi seniorikonsultti, Seppo Puusa. Sepolla on 12 vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista.
Hopkins kasvaa – Panu Kuuluvainen liittyi tiimiin
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!