Laura Kannisto: ”Asiakkaalle on tarjottava entistä enemmän arvoa!”

Laura Kannisto

Laura Kannisto kuuluu maan kokeneimpiin digitaalisen mainonnan asiantuntijoihin. Nyt Laura on liittynyt Hopkinsin tiimiin seniorikonsulttina.

Laura Kannisto on digitaalisen mainonnan asiantuntija, jolle lukuisat mainosjärjestelmät ovat tulleet tutuksi vuosien varrella. Laura on Hopkinsin tiimin uusin seniorikonsultti.

Laura auttaa asiakkaitamme kehittämään digitaalista mainontaa eri kanavissa. Lisäksi Laura vastaa meillä myös ohjelmallisen ostamisen palveluiden kehittämisestä product owner -roolissa. 

Kokonaisvaltainen ymmärrys on noussut keskipisteeseen

Laura aloitti display-mainonnan parissa jo 10 vuotta sitten, IRC-Gallerian display-mainonnan parissa. Moni asia on muuttunut niistä ajoista:

Ala on muuttunut paljon. Ohjelmallinen ostaminen on tietysti tullut koko ajan tärkeämmäksi. Samalla ajattelutapa on muuttunut. Ennen optimoitiin yksittäistä kanavaa, nyt kokonaisvaltainen ymmärrys ja iso kuva ovat nousseet keskipisteeseen. Nyt kiinnitetään eri kanavien yhteispeliin paljon enemmän huomiota kuin vielä muutama vuosi sitten.

Muutos ei koske pelkästään toimistoja ja mainonnan suunnittelijoita:

Asiakkaat ovat paljon valveutuneempia kuin aikaisemmin ja tietävät, mitä ovat ostamassa. Siksi toimiston on tarjottava asiakkaalle entistä enemmän arvoa – ja näkemystä.

Täällä ihmiset ja arvot ovat tärkeitä

Mutta miksi Laura päätti siirtyä nimenomaan Hopkinsiin?

Minulle tuli sellainen fiilis, että viihdyn täällä töiden ja juuri näiden ihmisten kanssa! Täällä ihmiset ja arvot ovat tärkeitä, mutta samalla ollaan koko ajan osaamisen aallonharjalla, kehitetään asiakkaiden markkinointia ja itseämme. Siksi päätin tulla Hopkinsiin!

 

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!