Antikonversioiden analytiikka parantaa verkkokaupan konversiota

Verkkoanalytiikan avulla seurataan tyypillisesti verkkokaupan tehoa, tuottoa ja onnistumista. Mittaamme konversioita ja mikrokonversioita, askelia kohti lopullista maksutapahtumaa. Asiakaskokemuksen näkökulmasta kuitenkin juuri kipupisteiden tunnistaminen ja kivun lievittäminen voivat ratkaista sen, jääkö asiakkaan luottokortti lompakkoon vai ei.

Lue lisää →

Google Partners International Growth -ohjelma

Google Partners International Growth -ohjelma Googlen kasvuohjelma auttaa Hopkinsin asiakkaita skaalaamaan kansainvälistä kasvua ja ratkaisemaan kansainvälistymisen haasteita. Ota yhteyttä Kansainvälisen kasvun tukea asiakkaillemme International Growth -ohjelma

Lue lisää →

Analyysit

Analyysit palveluna Data ei ole itsessään hyödyllistä. Se alkaa tuoda hyötyä vasta, kun sitä analysoidaan ja tämän analyysin pohjalta syntyneitä suosituksia toteutetaan. Ota askel datan

Lue lisää →