Tervetuloa, Katariina Widerholm!

Katariina Widerholm

Katariina Widerholm

Katariina Widerholm liittyi viime viikolla Hopkinsin tiimiin!

Katariina on monipuolinen digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Siten hän tuo meille huippuluokan osaamista kaikista digitaalisen mainonnan osa-alueista.

”Mutta kyllä tarvittaessa autan asiakkaita löytämään kohderyhmänsä myös muussa mainonnassa, tapahtumista printtimainontaan” muistuttaa aikaisemmin mm. mediatoimistoissa ja mediataloissa sekä tapahtumatuotanto-yrittäjänä työskennellyt Katariina.

”Asiantuntijalle on tärkeää voida kehittää omaa osaamistaan”, Katariina toteaa. ”Asiantuntijuus kehittyy, kun voimme oppia toisiltamme. Täällä jokainen osaa oman alansa — ja on koko ajan valmis kehittämään itseään. Siksi Hopkins!”

Hopkinsin tiimissä Katariina keskittyy analytiikkaa hyödyntävän digitaalisen mainonnan palveluihin ja niiden kehittämiseen.

Artikkelit samasta aiheesta

Valokuva: kissa

Digitaalista markkinointia Schrödingerin tapaan

Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!