Tervetuloa, Katariina Widerholm!
Katariina Widerholm liittyi viime viikolla Hopkinsin tiimiin!
Katariina on monipuolinen digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Siten hän tuo meille huippuluokan osaamista kaikista digitaalisen mainonnan osa-alueista.
”Mutta kyllä tarvittaessa autan asiakkaita löytämään kohderyhmänsä myös muussa mainonnassa, tapahtumista printtimainontaan” muistuttaa aikaisemmin mm. mediatoimistoissa ja mediataloissa sekä tapahtumatuotanto-yrittäjänä työskennellyt Katariina.
”Asiantuntijalle on tärkeää voida kehittää omaa osaamistaan”, Katariina toteaa. ”Asiantuntijuus kehittyy, kun voimme oppia toisiltamme. Täällä jokainen osaa oman alansa — ja on koko ajan valmis kehittämään itseään. Siksi Hopkins!”
Hopkinsin tiimissä Katariina keskittyy analytiikkaa hyödyntävän digitaalisen mainonnan palveluihin ja niiden kehittämiseen.
Artikkelit samasta aiheesta
Digitaalista markkinointia Schrödingerin tapaan
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]
Tervetuloa Seppo Puusa!
Hopkinsin tiimiä vahvistaa uusi seniorikonsultti, Seppo Puusa. Sepolla on 12 vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista.
Hopkins kasvaa – Panu Kuuluvainen liittyi tiimiin
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!