Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
      • Palkataan Content SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Digimarkkinoinnin strategia
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Tervetuloa, Katariina Widerholm!

Tervetuloa, Katariina Widerholm!

30.5.2017 Mikko Piippo

Katariina Widerholm

Katariina Widerholm liittyi viime viikolla Hopkinsin tiimiin!

Katariina on monipuolinen digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Siten hän tuo meille huippuluokan osaamista kaikista digitaalisen mainonnan osa-alueista.

“Mutta kyllä tarvittaessa autan asiakkaita löytämään kohderyhmänsä myös muussa mainonnassa, tapahtumista printtimainontaan” muistuttaa aikaisemmin mm. mediatoimistoissa ja mediataloissa sekä tapahtumatuotanto-yrittäjänä työskennellyt Katariina.

“Asiantuntijalle on tärkeää voida kehittää omaa osaamistaan”, Katariina toteaa. “Asiantuntijuus kehittyy, kun voimme oppia toisiltamme. Täällä jokainen osaa oman alansa — ja on koko ajan valmis kehittämään itseään. Siksi Hopkins!”

Hopkinsin tiimissä Katariina keskittyy analytiikkaa hyödyntävän digitaalisen mainonnan palveluihin ja niiden kehittämiseen.

Mikko Piippo

Mikko on kansainvälisesti tunnettu verkkoanalytiikan ja data-analyysin asiantuntija, joka työskentelee erityisesti Piwik PRO:n, Google Analyticsin sekä Matomo Analyticsin parissa. Analytiikan lisäksi Mikko on innostunut datasta, matematiikasta ja tilastotieteestä. Ja tietenkin shakista.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy