Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • HubSpot Consultant
    • SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Tervetuloa Tomi Lattu!

Tervetuloa Tomi Lattu!

24.9.2019 Susanna Junnila

Tomi Lattu

Tomi Lattu tuo Hopkinsille lisää rautaista analytiikkaosaamista.

Hopkinsin tiimi kasvaa: Tomi Lattu on aloittanut seniorikonsulttinamme kesäkuussa. Tomilla on huikea yli 12 vuoden kokemus digimarkkinoinnin, web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin parista. Tänä aikana hän on työskennellyt niin mediamaailmassa, inhouse-markkinoinnissa kuin konsulttinakin.

“Tällä hetkellä pääpainopisteenäni on analytiikka, mutta olen kiinnostunut kehittymään myös markkinoinnin automaation asiantuntijana.”

Tomi tuo Hopkinsille vahvaa osaamista eri aloilta. Analytiikka-, visualisointi- ja SEO-projektien lisäksi Tomi on ehtinyt toimia myös markkinoinnin automaation parissa ja kouluttajana.

“Olen jo mukana muutamassa erittäin kiinnostavassa projektissa, ja odotan innolla, että pääsen tuomaan asiakkaille mitattavaa lisäarvoa!”

Miksi valitsit Hopkinsin?

“Tiesin, että pääsen työskentelemään todella mukavassa ja ammattitaitoisessa toimistossa. Hopkinsin arvot ja filosofia – jatkuva oppiminen, tulosten mittaamiseen perustuva markkinointi sekä avoin, tasa-arvoinen ja joustava työilmapiiri – sopivat erittäin hyvin omaan näkemykseeni täydellisestä työpaikasta.

Lisäksi pääsen työskentelemään mielenkiintoisten asiakkaiden kanssa, kehittämään omaa osaamistani ja tekemään arvokasta työtä mm. hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa.”

Lämpimästi tervetuloa, Tomi!

Susanna Junnila

Susanna on markkinoinnin automaation tiiminvetäjä ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille kansainvälisille B2B- ja B2C-brändeille ja kolmannelle sektorille.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy