Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English

Digimarkkinointi liidipohjaiselle liiketoiminnalle

Haluatko digimarkkinoinnin tuovan isompaa ostovalmista myyntiputkea, josta klousaantuu kauppoja hyvällä prosentilla? Ota meihin yhteyttä, kun kylmät liidit ja venyvät myyntisyklit turhauttavat!
Ota yhteyttä

4 menestystekijää liidipohjaiseen myyntiin

Johda markkinointia tiedolla

Varmista kävijä- ja konversioseurannan toimivuus ja lainmukaisuus. Kerää ymmärrystä kohderyhmästäsi. Data on lähtökohta sekä taktiselle optimoinnille että digimarkkinoinnin kokonaisuuden strategiselle johtamiselle.

Luo kysyntää

Tavoita potentiaaliset ostajat tarkoin valituilla yleisökohdennuksilla. Ala rakentaa tunnettuutta, brändipreferenssiä ja lupaan perustuvaa markkinointirekisteriä. Näin saat kohderyhmiesi ihmiset muistamaan ja valitsemaan yrityksesi, kun heidän ostoikkunansa aukeavat.

Vastaa kysyntään

Vastaa kysyntään Google-haussa hakukoneoptimoinnilla ja hakusanamainonnalla. Käytä hakukäyttäytymiseen perustuvaa custom segment -kohdennusta YouTube-videomainonnassa ja Google Adsin Discovery-mainonnassa.

Nurturoi jatkokosketuksilla

Luo toistoja, jotta saat kauppoja. Nurturoi kysyntää markkinoinnin automaatiolla ja mainonan uudelleenkohdentamisella.

3 palvelumallia

Alla ovat 3 suosituinta palvelumalliamme. Tarvittaessa räätälöimme näiden elementeistä juuri teille sopivan mallin.

Sparraus

Kuule parhaat käytännöt ja uudet kohdennuskeinot.

Säännöllisen sparrauksen siivellä voit saada yrityksellesi  etuja, kuten mainosalustojen beta-ominaisuuksia ja Smartly.io:n.

Avaimet käteen

Saat samalta luukulta sekä strategian sparrausta että toteutusta digimarkkinointiin.

Mietimme ja toteutamme proaktiivisesti keinoja tunnettuuden, brändipreferenssin ja liidien hankinnan tueksi.
koulutus_800_2

Osaaja osaksi tiimiäsi

Saat  digimarkkinoinnin asiantuntijan kädet ja aivot teille sopivassa laajuudessa.

Laajuus voi olla mitä vain muutamasta päivästä kuukaudessa lähes täysipäiväiseen tekemiseen.

Ota yhteyttä

Tutustu liidien hankinnan palveluihimme

SEO

Kehitä sivuston Google- ja Bing-näkyvyyttä vastaamalla olennaiseen hakukysyntään. Hakukoneoptimoinnilla on myös vahvoja synergiahyötyjä mainonnan kanssa.

Lue lisää

Google Ads

Google Ads on enemmän kuin pelkkää hakusanamainontaa. Voit käyttää hakukäyttäytymistä myös video- ja Discovery-mainonnan kohdentamiseen.

 

Lue lisää

Somemainonta

Somemainoksilla on suuri huomioarvo ja tavoittavuus. Voit käyttää niitä kaikissa ostopolun vaiheissa. Toteutamme monikanavaista somemainontaa kanavissa, kuten LinkedIn, Meta, Twitter, Snapchat ja TikTok.

Lue lisää

Ohjelmallinen

Premium-mainospaikat displayssä, videot ja natiivimainokset tavoittavat haastavatkin kohderyhmät.

Lue lisää

Videomainonta

Luo tunnettuutta ja herätä kysyntää videomainonnalla. Taktisella videomainonnalla voit hankkia myös suoraan liidejä.

Lue lisää

Display-
mainonta

Herätä kiinnostusta, luo tunnettuutta ja jatkokosketuksia display-mainonnalla.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio

Nurturoi liidejä, pisteytä niitä automaattisesti ja tarjoa lämmenneitä liidejä myynnin kontaktoitavaksi.

Lue lisää

Konversio-
optimointi

Lisää luottamusta ja poista kitkaa konversio-optimoinnilla, niin saat enemmän liidejä sivustosi kävijöistä.

Lue lisää

Analytiikka

Varmista, että johdat markkinointia tiedolla. Tässä auttaa oikein toteutettu analytiikka-asennus ja sen keräämään dataan pohjaavat analyysit.

Lue lisää

Asiakkaiden kokemuksia

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Hopkinsiin kumppanina. Syy tyytyväisyyteen löytyy paitsi Suomen mittakaavassa poikkeuksellisesta ammattitaidosta, joustavuudesta ja nopeudesta, myös ennen kaikkea mukavista ja rennoista Hopkinsin ammattilaisista.

Suosittelen Hopkinsia lämmöllä kaikille digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi, paitsi tietenkin kilpailijoillemme, joille suosittelen jotakuta suorituskyvyltään heikompaa tahoa.

Antti Kiukas, Siili Solutions Oyj

Valitsimme Hopkinsin vahvojen suositusten perusteella kumppaniksemme SEO/SEM-alueella. Emme ole katuneet.

Karri Hautanen, Technopolis Holding Plc

Olen yli kymmenen vuoden aikana työskennellyt monen digitaalisia palveluita toimittaneen yrityksen kanssa ja voin hetkeä miettimättä todeta, että Hopkinsin toiminta on erittäin ammattitaitoista, innovatiivista ja asiakaskeskeistä. He kuuntelevat ja ymmärtävät ongelman, mutta uskaltavat ehdottaa ratkaisua, mikä ei ole kaikista helpoin tehdä. Tätä arvostan asiakkaana suuresti ja siitä muiden pitäisi ottaa oppia. Hopkins sai meidät ajattelemaan hakukoneoptimointia täysin uudesta näkökulmasta!

Matti Rautanen, MeetingPackage

Ota yhteyttä

FCG sai 344 % enemmän ilmoittautumisia koulutuksiinsa, kun se tavoitteellisti digimarkkinointiaan

FCG:n ja Hopkinsin yhteistyössä strategia lyö kättä käytännön kanssa.

Lue lisää »

Pakettipisteen sivustouudistus uudisti asiakaskokemuksen

Pakettipisteen vanhaa sivustoa oli hankala päivittää, eikä sen jatkokehitys ollut järkevää. Hopkins oli mukana sivustouudistuksessa alusta pitäen ja toi siihen mukaan hakukone- ja konversio-optimoinnin näkökulmaa.

Lue lisää »

IT-jätti halusi kehittää palvelumyyntiä ja työnantajamielikuvaa

CGI:llä oli tarve kumppanille, joka pystyisi tukemaan digitaalisen markkinoinnin ja sitä tukevan analytiikan kehittämisessä sekä kouluttamaan CGI:n omaa henkilöstöä Suomessa.

Lue lisää »

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »
Ota yhteyttä

Hopkinsin lähestymistapoja liidien hankintaan

Lead generation ja demand generation nähdään joskus toistensa vihollisina, mutta me emme suhtaudu asiaan niin ideologisesti. Content upgrade -liidimagneetit tukevat mainiosti kysynnän luomista, koska ne auttavat saamaan jatkokosketuksia järkihintaan.

Sisältöjen laatu

Luo hyviä kokemuksia kohderyhmässasi, niin se palkitsee sinut ostoajan koittaessa.

Kohderyhmien ymmärtäminen

Vain ymmärtämällä kohderyhmäsi kiinnostuksia voit luoda kasvua digimarkkinoinnilla.

Käyttökokemuksen kehittäminen

Laadukas, kävijöitä palveleva verkkosivusto on keskeinen lähtökohta SEO:ssa.

Bisnes

Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kohderyhmiesi ja liiketoimintasi erikoisluonteen emmekä etene samalla sapluunalla joka keississä.

Datan hyödyntäminen

Käytämme operaatioiden suunnittelussa monenlaista tietoa, kuten web-analytiikan dataa, kilpailija-analyysia sekä dataa ostopäättäjistä ja ICP-yrityksistä.

kokonaisuuden optimointi

Ajattelemme  digimarkkinointia monikanavaisena kokonaisuutena, johon kuuluu koko ostopolun optimointi. Emme ole vain ostopolun loppupään “liidihaukkoja”, vaan rakennamme myös sen yläpäätä.

Ota yhteyttä

Asiantuntijamme kirjoittavat

Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä

Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.

Lue koko artikkeli »

Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa

Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.

Lue koko artikkeli »

Aloita liidien hankinta verkkosivujen liikenteestä: 3-osainen menetelmä

Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.

Lue koko artikkeli »

Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon

Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.

Lue koko artikkeli »

Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää

Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?

Lue koko artikkeli »

Sisältömarkkinoinnin elinkaariarvo ja sen maksimointi

Jokaisella julkaistulla sisällöllä on elinikä, jonka aikana se tuo hyötyä. Tämä artikkeli kertoo, miten voit maksimoida sisältömarkkinoinnin elinkaariarvoa.

Lue koko artikkeli »

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy