Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Digimarkkinointi liidipohjaiselle liiketoiminnalle

Haluatko digimarkkinoinnin tuovan isompaa ostovalmista myyntiputkea, josta klousaantuu kauppoja hyvällä prosentilla? Ota meihin yhteyttä, kun kylmät liidit ja venyvät myyntisyklit turhauttavat!

4 menestystekijää liidipohjaiseen myyntiin

Johda markkinointia tiedolla

Varmista kävijä- ja konversioseurannan toimivuus ja lainmukaisuus. Kerää ymmärrystä kohderyhmästäsi. Data on lähtökohta sekä taktiselle optimoinnille että digimarkkinoinnin kokonaisuuden strategiselle johtamiselle.

Luo kysyntää

Tavoita potentiaaliset ostajat tarkoin valituilla yleisökohdennuksilla. Ala rakentaa tunnettuutta, brändipreferenssiä ja lupaan perustuvaa markkinointirekisteriä. Näin saat kohderyhmiesi ihmiset muistamaan ja valitsemaan yrityksesi, kun heidän ostoikkunansa aukeavat.

Vastaa kysyntään

Vastaa kysyntään Google-haussa hakukoneoptimoinnilla ja hakusanamainonnalla. Käytä hakukäyttäytymiseen perustuvaa custom segment -kohdennusta YouTube-videomainonnassa ja Google Adsin Discovery-mainonnassa.

Nurturoi jatkokosketuksilla

Luo toistoja, jotta saat kauppoja. Nurturoi kysyntää markkinoinnin automaatiolla ja mainonan uudelleenkohdentamisella.

3 palvelumallia

Alla ovat 3 suosituinta palvelumalliamme. Tarvittaessa räätälöimme näiden elementeistä juuri teille sopivan mallin.

Sparraus

Kuule parhaat käytännöt ja uudet kohdennuskeinot.

Säännöllisen sparrauksen siivellä voit saada yrityksellesi  etuja, kuten mainosalustojen beta-ominaisuuksia ja Smartly.io:n.

Avaimet käteen

Saat samalta luukulta sekä strategian sparrausta että toteutusta digimarkkinointiin.

Mietimme ja toteutamme proaktiivisesti keinoja tunnettuuden, brändipreferenssin ja liidien hankinnan tueksi.
koulutus_800_2

Osaaja osaksi tiimiäsi

Saat  digimarkkinoinnin asiantuntijan kädet ja aivot teille sopivassa laajuudessa.

Laajuus voi olla mitä vain muutamasta päivästä kuukaudessa lähes täysipäiväiseen tekemiseen.

Tutustu liidien hankinnan palveluihimme

SEO

Kehitä sivuston Google- ja Bing-näkyvyyttä vastaamalla olennaiseen hakukysyntään. Hakukoneoptimoinnilla on myös vahvoja synergiahyötyjä mainonnan kanssa.

Lue lisää

Google Ads

Google Ads on enemmän kuin pelkkää hakusanamainontaa. Voit käyttää hakukäyttäytymistä myös video- ja Discovery-mainonnan kohdentamiseen.

 

Lue lisää

Somemainonta

Somemainoksilla on suuri huomioarvo ja tavoittavuus. Voit käyttää niitä kaikissa ostopolun vaiheissa. Toteutamme monikanavaista somemainontaa kanavissa, kuten LinkedIn, Meta, Twitter, Snapchat ja TikTok.

Lue lisää

Ohjelmallinen

Premium-mainospaikat displayssä, videot ja natiivimainokset tavoittavat haastavatkin kohderyhmät.

Lue lisää

Videomainonta

Luo tunnettuutta ja herätä kysyntää videomainonnalla. Taktisella videomainonnalla voit hankkia myös suoraan liidejä.

Lue lisää

Display-
mainonta

Herätä kiinnostusta, luo tunnettuutta ja jatkokosketuksia display-mainonnalla.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio

Nurturoi liidejä, pisteytä niitä automaattisesti ja tarjoa lämmenneitä liidejä myynnin kontaktoitavaksi.

Lue lisää

Konversio-
optimointi

Lisää luottamusta ja poista kitkaa konversio-optimoinnilla, niin saat enemmän liidejä sivustosi kävijöistä.

Lue lisää

Analytiikka

Varmista, että johdat markkinointia tiedolla. Tässä auttaa oikein toteutettu analytiikka-asennus ja sen keräämään dataan pohjaavat analyysit.

Lue lisää

Asiakkaiden kokemuksia

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Hopkinsiin kumppanina. Syy tyytyväisyyteen löytyy paitsi Suomen mittakaavassa poikkeuksellisesta ammattitaidosta, joustavuudesta ja nopeudesta, myös ennen kaikkea mukavista ja rennoista Hopkinsin ammattilaisista.

Suosittelen Hopkinsia lämmöllä kaikille digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi, paitsi tietenkin kilpailijoillemme, joille suosittelen jotakuta suorituskyvyltään heikompaa tahoa.

Antti Kiukas, Siili Solutions Oyj

Valitsimme Hopkinsin vahvojen suositusten perusteella kumppaniksemme SEO/SEM-alueella. Emme ole katuneet.

Karri Hautanen, Technopolis Holding Plc

Olen yli kymmenen vuoden aikana työskennellyt monen digitaalisia palveluita toimittaneen yrityksen kanssa ja voin hetkeä miettimättä todeta, että Hopkinsin toiminta on erittäin ammattitaitoista, innovatiivista ja asiakaskeskeistä. He kuuntelevat ja ymmärtävät ongelman, mutta uskaltavat ehdottaa ratkaisua, mikä ei ole kaikista helpoin tehdä. Tätä arvostan asiakkaana suuresti ja siitä muiden pitäisi ottaa oppia. Hopkins sai meidät ajattelemaan hakukoneoptimointia täysin uudesta näkökulmasta!

Matti Rautanen, MeetingPackage

Hopkinsin lähestymistapoja liidien hankintaan

Lead generation ja demand generation nähdään joskus toistensa vihollisina, mutta me emme suhtaudu asiaan niin ideologisesti. Content upgrade -liidimagneetit tukevat mainiosti kysynnän luomista, koska ne auttavat saamaan jatkokosketuksia järkihintaan.

Sisältöjen laatu

Luo hyviä kokemuksia kohderyhmässasi, niin se palkitsee sinut ostoajan koittaessa.

Kohderyhmien ymmärtäminen

Vain ymmärtämällä kohderyhmäsi kiinnostuksia voit luoda kasvua digimarkkinoinnilla.

Käyttökokemuksen kehittäminen

Laadukas, kävijöitä palveleva verkkosivusto on keskeinen lähtökohta SEO:ssa.

Bisnes

Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kohderyhmiesi ja liiketoimintasi erikoisluonteen emmekä etene samalla sapluunalla joka keississä.

Datan hyödyntäminen

Käytämme operaatioiden suunnittelussa monenlaista tietoa, kuten web-analytiikan dataa, kilpailija-analyysia sekä dataa ostopäättäjistä ja ICP-yrityksistä.

kokonaisuuden optimointi

Ajattelemme  digimarkkinointia monikanavaisena kokonaisuutena, johon kuuluu koko ostopolun optimointi. Emme ole vain ostopolun loppupään “liidihaukkoja”, vaan rakennamme myös sen yläpäätä.

Asiantuntijamme kirjoittavat

[elementor-template id=”11468″]

  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy