Digimarkkinointi liidipohjaiselle liiketoiminnalle
Haluatko digimarkkinoinnin tuovan isompaa ostovalmista myyntiputkea, josta klousaantuu kauppoja hyvällä prosentilla? Ota meihin yhteyttä, kun kylmät liidit ja venyvät myyntisyklit turhauttavat!
4 menestystekijää liidipohjaiseen myyntiin

Johda markkinointia tiedolla
Varmista kävijä- ja konversioseurannan toimivuus ja lainmukaisuus. Kerää ymmärrystä kohderyhmästäsi. Data on lähtökohta sekä taktiselle optimoinnille että digimarkkinoinnin kokonaisuuden strategiselle johtamiselle.

Luo kysyntää
Tavoita potentiaaliset ostajat tarkoin valituilla yleisökohdennuksilla. Ala rakentaa tunnettuutta, brändipreferenssiä ja lupaan perustuvaa markkinointirekisteriä. Näin saat kohderyhmiesi ihmiset muistamaan ja valitsemaan yrityksesi, kun heidän ostoikkunansa aukeavat.

Vastaa kysyntään
Vastaa kysyntään Google-haussa hakukoneoptimoinnilla ja hakusanamainonnalla. Käytä hakukäyttäytymiseen perustuvaa custom segment -kohdennusta YouTube-videomainonnassa ja Google Adsin Discovery-mainonnassa.

Nurturoi jatkokosketuksilla
Luo toistoja, jotta saat kauppoja. Nurturoi kysyntää markkinoinnin automaatiolla ja mainonan uudelleenkohdentamisella.
3 palvelumallia
Alla ovat 3 suosituinta palvelumalliamme. Tarvittaessa räätälöimme näiden elementeistä juuri teille sopivan mallin.

Sparraus
Kuule parhaat käytännöt ja uudet kohdennuskeinot.
Säännöllisen sparrauksen siivellä voit saada yrityksellesi etuja, kuten mainosalustojen beta-ominaisuuksia ja Smartly.io:n.
Avaimet käteen
Saat samalta luukulta sekä strategian sparrausta että toteutusta digimarkkinointiin.

Osaaja osaksi tiimiäsi
Saat digimarkkinoinnin asiantuntijan kädet ja aivot teille sopivassa laajuudessa.
Laajuus voi olla mitä vain muutamasta päivästä kuukaudessa lähes täysipäiväiseen tekemiseen.
Tutustu liidien hankinnan palveluihimme
SEO
Kehitä sivuston Google- ja Bing-näkyvyyttä vastaamalla olennaiseen hakukysyntään. Hakukoneoptimoinnilla on myös vahvoja synergiahyötyjä mainonnan kanssa.
Google Ads
Google Ads on enemmän kuin pelkkää hakusanamainontaa. Voit käyttää hakukäyttäytymistä myös video- ja Discovery-mainonnan kohdentamiseen.
Somemainonta
Somemainoksilla on suuri huomioarvo ja tavoittavuus. Voit käyttää niitä kaikissa ostopolun vaiheissa. Toteutamme monikanavaista somemainontaa kanavissa, kuten LinkedIn, Meta, Twitter, Snapchat ja TikTok.
Ohjelmallinen
Premium-mainospaikat displayssä, videot ja natiivimainokset tavoittavat haastavatkin kohderyhmät.
Videomainonta
Luo tunnettuutta ja herätä kysyntää videomainonnalla. Taktisella videomainonnalla voit hankkia myös suoraan liidejä.
Display-
mainonta
Herätä kiinnostusta, luo tunnettuutta ja jatkokosketuksia display-mainonnalla.
Markkinoinnin automaatio
Nurturoi liidejä, pisteytä niitä automaattisesti ja tarjoa lämmenneitä liidejä myynnin kontaktoitavaksi.
Konversio-
optimointi
Lisää luottamusta ja poista kitkaa konversio-optimoinnilla, niin saat enemmän liidejä sivustosi kävijöistä.
Analytiikka
Varmista, että johdat markkinointia tiedolla. Tässä auttaa oikein toteutettu analytiikka-asennus ja sen keräämään dataan pohjaavat analyysit.
Asiakkaiden kokemuksia
Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Hopkinsiin kumppanina. Syy tyytyväisyyteen löytyy paitsi Suomen mittakaavassa poikkeuksellisesta ammattitaidosta, joustavuudesta ja nopeudesta, myös ennen kaikkea mukavista ja rennoista Hopkinsin ammattilaisista.
Suosittelen Hopkinsia lämmöllä kaikille digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi, paitsi tietenkin kilpailijoillemme, joille suosittelen jotakuta suorituskyvyltään heikompaa tahoa.
Antti Kiukas, Siili Solutions Oyj
Valitsimme Hopkinsin vahvojen suositusten perusteella kumppaniksemme SEO/SEM-alueella. Emme ole katuneet.
Karri Hautanen, Technopolis Holding Plc
Olen yli kymmenen vuoden aikana työskennellyt monen digitaalisia palveluita toimittaneen yrityksen kanssa ja voin hetkeä miettimättä todeta, että Hopkinsin toiminta on erittäin ammattitaitoista, innovatiivista ja asiakaskeskeistä. He kuuntelevat ja ymmärtävät ongelman, mutta uskaltavat ehdottaa ratkaisua, mikä ei ole kaikista helpoin tehdä. Tätä arvostan asiakkaana suuresti ja siitä muiden pitäisi ottaa oppia. Hopkins sai meidät ajattelemaan hakukoneoptimointia täysin uudesta näkökulmasta!
Matti Rautanen, MeetingPackage

FCG sai 344 % enemmän ilmoittautumisia koulutuksiinsa, kun se tavoitteellisti digimarkkinointiaan
FCG:n ja Hopkinsin yhteistyössä strategia lyö kättä käytännön kanssa.

Pakettipisteen sivustouudistus uudisti asiakaskokemuksen
Pakettipisteen vanhaa sivustoa oli hankala päivittää, eikä sen jatkokehitys ollut järkevää. Hopkins oli mukana sivustouudistuksessa alusta pitäen ja toi siihen mukaan hakukone- ja konversio-optimoinnin näkökulmaa.

IT-jätti halusi kehittää palvelumyyntiä ja työnantajamielikuvaa
CGI:llä oli tarve kumppanille, joka pystyisi tukemaan digitaalisen markkinoinnin ja sitä tukevan analytiikan kehittämisessä sekä kouluttamaan CGI:n omaa henkilöstöä Suomessa.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Hopkinsin lähestymistapoja liidien hankintaan
Lead generation ja demand generation nähdään joskus toistensa vihollisina, mutta me emme suhtaudu asiaan niin ideologisesti. Content upgrade -liidimagneetit tukevat mainiosti kysynnän luomista, koska ne auttavat saamaan jatkokosketuksia järkihintaan.
Sisältöjen laatu
Luo hyviä kokemuksia kohderyhmässasi, niin se palkitsee sinut ostoajan koittaessa.
Kohderyhmien ymmärtäminen
Vain ymmärtämällä kohderyhmäsi kiinnostuksia voit luoda kasvua digimarkkinoinnilla.
Käyttökokemuksen kehittäminen
Laadukas, kävijöitä palveleva verkkosivusto on keskeinen lähtökohta SEO:ssa.
Bisnes
Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kohderyhmiesi ja liiketoimintasi erikoisluonteen emmekä etene samalla sapluunalla joka keississä.
Datan hyödyntäminen
Käytämme operaatioiden suunnittelussa monenlaista tietoa, kuten web-analytiikan dataa, kilpailija-analyysia sekä dataa ostopäättäjistä ja ICP-yrityksistä.
kokonaisuuden optimointi
Ajattelemme digimarkkinointia monikanavaisena kokonaisuutena, johon kuuluu koko ostopolun optimointi. Emme ole vain ostopolun loppupään “liidihaukkoja”, vaan rakennamme myös sen yläpäätä.
Asiantuntijamme kirjoittavat
Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä
Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.
Aloita liidien hankinta verkkosivujen liikenteestä: 3-osainen menetelmä
Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.
Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.
Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
Sisältömarkkinoinnin elinkaariarvo ja sen maksimointi
Jokaisella julkaistulla sisällöllä on elinikä, jonka aikana se tuo hyötyä. Tämä artikkeli kertoo, miten voit maksimoida sisältömarkkinoinnin elinkaariarvoa.