Markkinoinnin automaatio
Kasvata myyntiä ja omaa rekisteriä markkinoinnin automaation avulla
Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä autamme sinua myyntiä tuottavien automaatioiden suunnittelussa, toteuttamisessa ja jatkuvassa kehittämisessä. Osaamisemme on Suomen huipputasoa. Meillä on laajasti kokemusta automaatioiden kehittämisestä ja operoinnista eri toimialoilta.
Hopkins markkinoinnin automaation kumppanina
Valitse meidät kun arvostat proaktiivisuutta, liiketoiminnan ymmärrystä ja asiantuntemusta sekä osaamista ja kokemusta eri toimialoilta.

Kokonaisvaltaisuus
Kehitämme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta, emme pelkkää teknologiaa.

Tehot irti
Kanssamme saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
Markkinointiteknologiat
Näin markkinoinnin automaatio auttaa yritystäsi
Autamme verkossa ja kivijalassa toimivia yrityksiä kasvattamaan myyntiä! Olemme alamme parhaita tukemaan markkinoinnin automaation kehitystä Custobar-ympäristössä.
Saat tukea meiltä erilaisiin tilanteisiin, niin työkalun pystytyksestä aina jatkuvaan kehitykseen. Jos Custobar-tekeminen vaatii tehostusta, auditoimme mielellämme nykytilanteesi ja viemme tekemisen kertaheitolle uudelle tasolle!

Custobar CDP
Custobar mahdollistaa asiakasdatan tehokkaan keräämisen ja hallinnan sekä markkinoinnin automatisoinnin. Työkalu on erinomainen valinta kuluttajasegmentissä toimiville kivijalka- ja verkkokauppayrityksille sekä verkkokauppiaille.
Kiinnostaako myynnin kehittäminen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat

Hei Custobar-käyttäjä, aktivoi asiakkaasi lomakkeiden avulla
Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat konversioiden ja asiakaskokemuksen parantamisen, uutiskirjerekisterin kasvattamisen, asiakasdatan rikastamisen kiinnostuksen kohteilla ja muilla tiedoilla sekä viestien entistä tarkemman kohdentamisen.

Black Friday 2024: 7 trendiä, jotka erottavat sinut kilpailijoista
Black Friday on kasvanut Suomessa sekä kuluttajien, että yritysten toimintamalleja muuttavaksi ostohuumaksi. Miltä näyttää Black Friday vuonna 2024, kun tekoäly, ekologisuus ja personointi astuvat yhä suurempaan rooliin?

Sähköpostimarkkinointi 2025: edelleen verkkokaupan kultakaivos?
Sähköpostimarkkinoinnin tuloksellisuudesta käydään säännöllisin väliajoin keskustelua. Kerromme tässä kirjoituksessa, miksi sähköpostiin kannattaa panostaa kanavana edelleen vuonna 2025 ja miten vakuuttaa myös johto sen toimivuudesta.