Asiakkaat ovat viime vuosina usein kysyneet minulta, suosittelenko heille GA 360:n ostamista. Lähes aina olen suositellut sen sijaan maksutonta Google Analyticsia. Tämän blogipostauksen luettuasi tiedät, miksi.
Oletko uusi Google Analyticsin käyttäjä? Onko sinun suoritettava Google Analytics -sertifikaatti (GAIQ) työnhaun tueksi? Tässä blogipostauksessa esittelemme tiedonlähteet, joiden avulla opit Analyticsin perusteet!
Matomo on avoimen lähdekoodin kävijäseurantaohjelmisto, jonka suosio kasvaa koko ajan. Ennen tammikuuta 2018 Matomo tunnettiin nimellä Piwik. Artikkeli on päivitetty tämän vuoksi tammikuussa 2018. Omalle palvelimelle asentaminen ja datan omistajuus […]
Hakukoneoptimointi käynnistyy usein erillisellä alkuprojektilla, josta siirrytään jatkuvaan tekemiseen. Onko tälle toimintamallille olemassa vaihtoehtoa? Onko mahdollista hypätä suoraan jatkuvaan tekemiseen?
Konversio-optimointi kuuluu digimarkkinoijan ydinosaamiseen. Luettuasi tämän blogipostauksen tunnet markkinoiden suosituimmat ja käyttökelpoisimmat CRO-työkalut. Konversio-optimointiin on tarjolla runsaasti erilaisia työkaluja. Monet niistä on suunnattu suurille yrityksille, joilla on varaa maksaa jopa […]
Haluatko enemmän kävijöitä verkkosivustollesi? Tämän blogipostauksen luettuasi tiedät, mitkä ovat 3 yleisintä syytä suomalaisen yrityksen surkealle näkyvyydelle.
Sivustollasi käy joka päivä ihmisiä, jotka eivät osta. Vaikka heidän kaiken järjen mukaan pitäisi ostaa. Nyt tai myöhemmin. Heillä on budjetti olemassa, sinun yrityksesi kykenisi täyttämään tarpeen.
Tiedon avoin jakaminen tuntuu monesta pelottavalta. Vain harva asiantuntijayritys uskaltaa jakaa tietoa maksutta netissä. Tämä koskee myös digimarkkinoinnin yrityksiä – ja erityisesti SEO-toimistoja.