Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
      • Palkataan Content SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Digimarkkinoinnin strategia
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Tervetuloa Pekka Räsänen!

Tervetuloa Pekka Räsänen!

24.4.2018 Mikko Piippo

Pekka RäsänenHopkinsin tiimi vahvistuu jälleen! Pekka Räsänen liittyi maanantaina Hopkinsin tiimiin vahvistamaan myyntiä ja asiakkuuksien johtamista.

Ennen meille tuloa Pekka työskenteli Seed Digital Median ja Nordic Morningin myyntitehtävissä ja strategistin roolissa vastaten suurista asiakkuuksista.

Seed Digital Median aikana asiakasprojektit keskittyivät kanta-asiakasohjelmien ja sähköpostimarkkinoinnin rakentamiseen. Nordic Morningissa tutuksi tuli koko digimarkkinoinnin skaala ohjelmallisesta ostamisesta analytiikkaan, sisältömarkkinoinnista hakukoneoptimointiin.

“Yhdeksän vuoden jälkeen oli aika siirtyä eteenpäin. Hopkins vakuutti minut: timantinkova osaaminen ja pitkän linjan kokeneet konsultit tekevät Hopkinsista houkuttelevan työpaikan”, Pekka kertoo päätöksensä taustoista.

“On hienoa olla mukana mukana rakentamassa yritystä, joka kehittyy kovaa vauhtia. Täällä pääsen vaikuttamaan yrityksen kasvuun omalla osaamisellani!”, Pekka jatkaa.

Mikko Piippo

Mikko on kansainvälisesti tunnettu verkkoanalytiikan ja data-analyysin asiantuntija, joka työskentelee erityisesti Piwik PRO:n, Google Analyticsin sekä Matomo Analyticsin parissa. Analytiikan lisäksi Mikko on innostunut datasta, matematiikasta ja tilastotieteestä. Ja tietenkin shakista.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy