Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
    • Hakusanamainonta (SEM/SEA)
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
      • VK-mainonta
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics -peruskurssi
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi
    • Somemainonnan tehokurssi
    • Facebook-mainonnan tehokurssi
    • Näin menestyt hakukoneoptimoinnissa
    • Suurten sivustojen hakukoneoptimointi
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
  • Rekry
    • Digital Advertising Consultant
    • Marketing Automation Consultant
    • Senior Digital Analytics Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaation avulla voit parantaa konversioita, lisätä myyntiä ja tarjota ainutlaatuisia asiakaskokemuksia. Automaatio on väsymätön myyntikone ja asiakaspalvelija, joka hoitaa asiakassuhteitasi myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Liidien johdattelua ja asiakkaiden palvelua

Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. 

Sen avulla voit:

  • kerätä liidejä sisältömarkkinoinnin avulla (inbound-markkinointi)
  • pisteyttää ja lajitella saapuneita liidejä
  • lähettää automatisoituja viestejä – esim. sähköposteja ja tekstiviestejä
  • rikastaa liideistä ja asiakkaista kerättyä dataa
  • personoida viestien ja verkkosivujen sisältöä vastaanottajan kiinnostuksen mukaan
  • saavuttaa jatkuvasti parempia tuloksia mittaamalla ja optimoimalla näitä toimenpiteitä.

Automatisoidun viestinnän lisäksi automaatio tunnistaa, milloin kontakti on syytä siirtää myyjän tai asiakaspalvelun hoitoon. Markkinoinnin automaatio onkin parhaimmillaan henkilökohtaisella palvelulla täydennettynä – ne eivät ole kilpailijoita, vaan toimivat tehokkaasti yhteen.

Markkinoinnin automaatio palveluna – näin autamme yritystäsi

Automaatioiden suunnittelu ja asiakaspersoonat

Autamme sinua suunnittelemaan tehokkaimmat toimenpiteet, joista markkinoinnin automaation toteuttaminen kannattaa aloittaa. Huomioimme yrityksesi asiakaspersoonat (ostajapersoonat) ja autamme tarvittaessa kiteyttämään ne henkilökohtaiselta tuntuvaa markkinointia varten.

Markkinoinnin automaation toteutus ja inbound-markkinointi

Markkinoinnin automaation työkalut vaativat jonkin verran teknistä asennusta. Huolehdimme tästä puolestasi, käynnistämme ensimmäiset toimenpiteet ja seuraamme niiden tuloksellisuutta. Jatkuvana palveluna autamme ottamaan uusia toimenpiteitä käyttöön ja optimoimme olemassa olevia.

Markkinoinnin automaation koulutus

Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi käyttämään työkaluja tehokkaalla tavalla.

Järjestämme myös yksityisiä koko päivän koulutuksia yrityksille, jotka haluavat ymmärtää markkinoinnin automaation kokonaisuuden ja hyödyt.

Katso seuraava avoin koulutus

Markkinoinnin automaation auditointi

Epäiletkö nykyistä tekemistäsi? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo markkinoinnin automaatio käytössä. Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet. Saat tietoosi mahdolliset ongelmat ja listan ratkaisuehdotuksista sekä jatkosuosituksista.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation kilpailutus

Autamme sinua valitsemaan oikean järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation järjestelmät

sprocket-web-white_800

Hubspot

activecampaign_logo

ActiveCampaign

Mailchimp_Logo-Vertical_White

Mailchimp

Apsis-logo_800

Apsis

Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

Kun evästeet kuolevat, markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan

Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.

Lue koko artikkeli »

Tuliko HubSpotista salonkikelpoinen?

HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?

Lue koko artikkeli »

HubSpot, ActiveCampaign vai Mailchimp – markkinoinnin automaatio­järjestelmät vertailussa

Tämän kirjoituksen tarkoitus on auttaa sinua ymmärtämään, miten HubSpot, ActiveCampaign ja Mailchimp todellisuudessa eroavat toisistaan ja mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.

Lue koko artikkeli »

Account-Based Marketing B2B-yrityksen markkinointi­strategiana

Account-Based Marketing (ABM) sopii B2B-yrityksen markkinointistrategiaksi, kun kaupan keskikoko on suuri ja osaat nimetä potentiaalisimmat asiakkaasi. ABM kohdistaa markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet näihin valittuihin asiakkuuksiin suuren yleisön tavoittelun sijaan.

Lue koko artikkeli »

Mitä on inbound-markkinointi ja kenelle se sopii?

Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?

Lue koko artikkeli »

Miksi markkinoinnin automaatiotyökalu ei ratkaise analytiikka­tarpeitasi

Markkinoinnin mittaaminen on itsestäänselvyys: jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Markkinoinnin automaatiotyökalun raporttien tuijottelu ei kuitenkaan ole välttämättä paras ratkaisu – lue

Lue koko artikkeli »
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaseloste

© Hopkins Oy