Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaation avulla voit nostaa myyntiä ja tarjota ainutlaatuisia asiakaskokemuksia.
Automaatio hoitaa asiakassuhteitasi väsymättä myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Markkinoinnin automaation palvelut
auditointi
Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet.
KILPAILUTUS
Autamme sinua valitsemaan oikean järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.
AUTOMAATIOT VERKKOKAUPOILLE
Kasvata verkkokaupan myyntiä markkinoinnin automaation avulla.
HUBSPOT-
TOTEUTUKSET
Ota yksi Suomen suosituimmista työkaluista markkinoinnin ja myynnin käyttöön.

CUSTOBAR-
TOTEUTUKSET
Autamme verkko- ja kivijalkakauppoja ottamaan asiakasdatan haltuun ja automatisoimaan asiakaskokemuksen.

ACTIVECAMPAIGN-
TOTEUTUKSET
Ota ActiveCampaign käyttöön ja automatisoi kampanjasi.

AUTOMAATIOIDEN SUUNNITTELU JA ASIAKASPERSOONAT
Autamme kiteyttämään asiakaspersoonasi henkilökohtaiselta tuntuvaa markkinointia varten.

MARKKINOINNIN AUTOMAATION
KOULUTUKSET
Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi käyttämään työkaluja tehokkaalla tavalla. Järjestämme myös yksityisiä koko päivän koulutuksia.
Näin markkinoinnin automaatio auttaa liiketoimintaasi
Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. Markkinoinnin automaatiosta on hyötyä niin myyjien tukena kuin itsepalvelukanavissa.
Kun haet verkko- tai kivijalkamyynnin kasvua
- Kasvata myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä
- Tunnista potentiaalisia asiakkaita ja saattele heidät ensimmäiseen ostoon
- Saa nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi
- Seuraa myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla
Kun haet myyntiliidejä
- Kerää lämpimiä liidejä myynnin kontaktoitavaksi
- Tue tutustumis- ja tarjousvaihetta automatisoiduilla markkinointiviesteillä
- Auta myyjää tekemään usein toistuvat työt tehokkaammin
- Palvele olemassa olevia asiakkaita ja tunnista lisämyyntimahdollisuuksia
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.
Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä keskitymme Hopkinsilla siihen, minkä osaamme parhaiten: digimarkkinointiin, joka tuo lisää myyntiä.
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
Markkinoinnin automaation järjestelmät
Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Asiantuntijamme kirjoittavat
Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
Kun evästeet kuolevat, markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan
Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.
7 yleisintä virhettä markkinoinnin automaatiojärjestelmän valitsemisessa
Näin vältät yleisimmät virheet markkinoinnin automaation työkalun valinnassa.
Näin viet markkinoinnin automaation jatkuvan kehityksen moodiin
Moni yritys jää jumiin markkinoinnin automaation käyttöönoton jälkeen. Näin viet automaation jatkuvan kehityksen moodiin.
Huomioi nämä verkkokaupan markkinoinnin automaatiossa
Kiinnitä huomiota näihin neljään osa-alueeseen, kun suunnittelet markkinoinnin automaation toimenpiteitä verkkokaupallesi.
Tuliko HubSpotista salonkikelpoinen?
HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?