Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • ActiveCampaign
      • Custobar
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • (Senior) Google Ads Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaation avulla voit nostaa myyntiä ja tarjota ainutlaatuisia asiakaskokemuksia.
Automaatio hoitaa asiakassuhteitasi väsymättä myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Ota yhteyttä

Markkinoinnin automaation palvelut

auditointi

Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet.

LUE LISÄÄ

KILPAILUTUS

Autamme sinua valitsemaan oikean järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.

LUE LISÄÄ

AUTOMAATIOT VERKKOKAUPOILLE

Kasvata verkkokaupan myyntiä markkinoinnin automaation avulla.

LUE LISÄÄ

HUBSPOT-
TOTEUTUKSET

Ota yksi Suomen suosituimmista työkaluista markkinoinnin ja myynnin käyttöön.

LUE LISÄÄ
Custobar-orange-Logo

CUSTOBAR-
TOTEUTUKSET

Autamme verkko- ja kivijalkakauppoja ottamaan asiakasdatan haltuun ja automatisoimaan asiakaskokemuksen.

LUE LISÄÄ
activecampaign-orange_logo

ACTIVECAMPAIGN-
TOTEUTUKSET

Ota ActiveCampaign käyttöön ja automatisoi kampanjasi.

LUE LISÄÄ
asiakaspersoonat_800

AUTOMAATIOIDEN SUUNNITTELU JA ASIAKASPERSOONAT

Autamme kiteyttämään asiakaspersoonasi henkilökohtaiselta tuntuvaa markkinointia varten.

koulutus_800_2

MARKKINOINNIN AUTOMAATION
KOULUTUKSET

Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi käyttämään työkaluja tehokkaalla tavalla. Järjestämme myös yksityisiä koko päivän koulutuksia.

LUE LISÄÄ

Näin markkinoinnin automaatio auttaa liiketoimintaasi

Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. Markkinoinnin automaatiosta on hyötyä niin myyjien tukena kuin itsepalvelukanavissa.

Kun haet verkko- tai kivijalkamyynnin kasvua

  • Kasvata myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä
  • Tunnista potentiaalisia asiakkaita ja saattele heidät ensimmäiseen ostoon 
  • Saa nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi
  • Seuraa myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla
Lue lisää verkkokaupan palveluista

Kun haet myyntiliidejä

  • Kerää lämpimiä liidejä myynnin kontaktoitavaksi
  • Tue tutustumis- ja tarjousvaihetta automatisoiduilla markkinointiviesteillä
  • Auta myyjää tekemään usein toistuvat työt tehokkaammin
  • Palvele olemassa olevia asiakkaita ja tunnista lisämyyntimahdollisuuksia

Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?

Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.

Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä keskitymme Hopkinsilla siihen, minkä osaamme parhaiten: digimarkkinointiin, joka tuo lisää myyntiä.

Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.

Kokonaisvaltaisuus

Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti

Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Datalähtöinen lähestyminen

Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.

Läpinäkyvyys

Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

Ota yhteyttä

Markkinoinnin automaation järjestelmät

sprocket-web-white_800

Hubspot

Custobar logo

Custobar

activecampaign_logo

ActiveCampaign

Apsis-logo_800

Apsis

Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää

Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?

Lue koko artikkeli »

Kun evästeet kuolevat, markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan

Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.

Lue koko artikkeli »

7 yleisintä virhettä markkinoinnin automaatiojärjestelmän valitsemisessa

Näin vältät yleisimmät virheet markkinoinnin automaation työkalun valinnassa.

Lue koko artikkeli »

Näin viet markkinoinnin automaation jatkuvan kehityksen moodiin

Moni yritys jää jumiin markkinoinnin automaation käyttöönoton jälkeen. Näin viet automaation jatkuvan kehityksen moodiin.

Lue koko artikkeli »

Huomioi nämä verkkokaupan markkinoinnin automaatiossa

Kiinnitä huomiota näihin neljään osa-alueeseen, kun suunnittelet markkinoinnin automaation toimenpiteitä verkkokaupallesi.

Lue koko artikkeli »

Tuliko HubSpotista salonkikelpoinen?

HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?

Lue koko artikkeli »
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy