Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Markkinoinnin automaatio

Kasvata myyntiä ja tarjoa ainutlaatuisia asiakaskokemuksia markkinoinnin automaation avulla.
Anna automaation hoitaa asiakassuhteitasi vuorokaudenajasta välittämättä.
Ota yhteyttä

Markkinoinnin automaation palvelut

HUBSPOT

Autamme sinua monipuolisesti markkinoinnin ja myynnin automatisoinnissa, jatkuvassa optimoinnissa ja HubSpotin käyttöönotoissa.

LUE LISÄÄ
Custobar-orange-Logo

CUSTOBAR

Autamme verkko- ja kivijalkakauppoja ottamaan asiakasdatan haltuun ja automatisoimaan asiakaskokemuksen.

LUE LISÄÄ
activecampaign-orange_logo

ACTIVECAMPAIGN

Autamme ottamaan ActiveCampaignin käyttöön ja rakentamaan sinne automaatiot, jotka palvelevat asiakkaitasi 24/7.

LUE LISÄÄ

LEADOO

Autamme kytkemään Leadoo-tekemisesi osaksi markkinoinnin ja myynnin kokonaisuutta.

LUE LISÄÄ
asiakaspersoonat_800

LIIDIHANKINTA

Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja tarvittaessa myös asiakkaan pitoon.

OTA YHTEYTTÄ

VERKKOKAUPAN AUTOMAATIOT

Kasvata verkkokaupan myyntiä markkinoinnin automaation avulla. Sparraamme sinua riippumatta siitä, mikä automaatiotyökalu on käytössäsi.

LUE LISÄÄ

auditointi

Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet.

LUE LISÄÄ

KILPAILUTUS

Autamme sinua valitsemaan oikean markkinoinnin automaation järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.

LUE LISÄÄ
koulutus_800_2

MARKKINOINNIN AUTOMAATION
KOULUTUKSET

Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi. Osallistu julkiseen koulutukseen tai tilaa yksityinen koulutus vain omalle tiimillesi. 

LUE LISÄÄ

Näin markkinoinnin automaatio auttaa liiketoimintaasi

Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. Siitä on hyötyä niin myyjien tukena kuin itsepalvelukanavissa.

Kun haet verkko- tai kivijalkamyynnin kasvua

  • Kasvata myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä
  • Tunnista potentiaalisia asiakkaita ja saattele heidät ensimmäiseen ostoon 
  • Saa nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi
  • Seuraa myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla
Lue lisää verkkokaupan palveluista

Kun haet myyntiliidejä

  • Kerää lämpimiä liidejä myynnin kontaktoitavaksi
  • Tue tutustumis- ja tarjousvaihetta automatisoiduilla markkinointiviesteillä
  • Auta myyjää tekemään usein toistuvat työt tehokkaammin
  • Palvele olemassa olevia asiakkaita ja tunnista lisämyyntimahdollisuuksia

Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?

 

Haluamme optimoida koko asiakaspolkua liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.

Markkinoinnin automaation tulee pelata yhteen muun digimarkkinoinnin kanssa: mainonnan, hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin. Ilman oikeanlaista kävijäliikennettä ja sivustokokemusta automaatiot jäävät yksin ja ilman automaatioita liikenteestä ja kontakteista ei saada irti kaikkea liiketoimintahyötyä.

Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation lisäksi ja varmuuden, että nämä osa-alueet suunnitellaan tukemaan toisiaan.

Kokonaisvaltaisuus

Emme tee pelkkiä implementointeja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti

Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Datalähtöinen lähestyminen

Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.

Läpinäkyvyys

Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

Ota yhteyttä

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen

Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Lue lisää »

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle

Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Lue lisää »

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla

Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Lue lisää »

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »

Markkinoinnin automaation asiantuntijat

Susanna Junnila

Susanna
Junnila

Senior consultant

Susanna on markkinoinnin automaation tiiminvetäjä ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille kansainvälisille B2B- ja B2C-brändeille ja kolmannelle sektorille.

040 721 1382
susanna.junnila@hopkins.fi

Janina Keskinen

Janina
Keskinen

Senior Consultant

Janina on markkinoinnin automaation kokenut osaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B- että B2C-puolen liiketoiminnan kehittämisestä. Janina on työskennellyt monipuolisesti sekä verkkokauppojen että liidihankinnan parissa.

050 365 5678
janina.keskinen@hopkins.fi

Aki Töyräs

Aki
Töyräs

Consultant

Akilla on kokemusta markkinoinnin automaatiosta ja hakukoneoptimoinnista niin konsulttina kuin yrittäjänä. Hänellä on liiketoiminnallista ymmärrystä ja kokonaisvaltaista näkemystä, miten saa parhaiten tuloksia ja myyntiä aikaan.  

050 551 1497
aki.toyras@hopkins.fi

Panu Kuuluvainen

Panu
Kuuluvainen

Senior consultant

Panu on kokenut digimarkkinoija, joka saa sivustosi tuottamaan entistä paremmin. Markkinoinnin lisäksi Panu on työskennellyt rahoitusalan analyytikkona.

panu.kuuluvainen@hopkins.fi

Iiro Vaahtojärvi

Iiro
Vaahtojärvi

Senior consultant

Iiro on markkinoinnin automaation moniosaaja, joka tuntee kanta-asiakasohjelmien, B2B-liidigeneroinnin ja asiakkuusmarkkinoinnin salat. Tämän lisäksi hän myös koodaa!

050 361 3322
iiro.vaahtojarvi@hopkins.fi

Asiantuntijamme kirjoittavat

46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon

Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.

Lue koko artikkeli »

Aloita liidien hankinta verkkosivujen liikenteestä: 3-osainen menetelmä

Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.

Lue koko artikkeli »

Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon

Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.

Lue koko artikkeli »

3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen

Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.

Lue koko artikkeli »

Verkkokaupan markkinoinnin automaation teho-opas

Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.

Lue koko artikkeli »

Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää

Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?

Lue koko artikkeli »

Markkinoinnin automaation järjestelmät

sprocket-web-white_800

Hubspot

Custobar logo

Custobar

activecampaign_logo

ActiveCampaign

Apsis-logo_800

Apsis

Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy