Markkinoinnin automaatio
Kasvata myyntiä ja tarjoa ainutlaatuisia asiakaskokemuksia markkinoinnin automaation avulla.
Anna automaation hoitaa asiakassuhteitasi vuorokaudenajasta välittämättä.
Markkinoinnin automaation palvelut
HUBSPOT
Autamme sinua monipuolisesti markkinoinnin ja myynnin automatisoinnissa, jatkuvassa optimoinnissa ja HubSpotin käyttöönotoissa.

CUSTOBAR
Autamme verkko- ja kivijalkakauppoja ottamaan asiakasdatan haltuun ja automatisoimaan asiakaskokemuksen.

ACTIVECAMPAIGN
Autamme ottamaan ActiveCampaignin käyttöön ja rakentamaan sinne automaatiot, jotka palvelevat asiakkaitasi 24/7.

LEADOO
Autamme kytkemään Leadoo-tekemisesi osaksi markkinoinnin ja myynnin kokonaisuutta.

LIIDIHANKINTA
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja tarvittaessa myös asiakkaan pitoon.
VERKKOKAUPAN AUTOMAATIOT
Kasvata verkkokaupan myyntiä markkinoinnin automaation avulla. Sparraamme sinua riippumatta siitä, mikä automaatiotyökalu on käytössäsi.
auditointi
Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet.
KILPAILUTUS
Autamme sinua valitsemaan oikean markkinoinnin automaation järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.

MARKKINOINNIN AUTOMAATION
KOULUTUKSET
Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi. Osallistu julkiseen koulutukseen tai tilaa yksityinen koulutus vain omalle tiimillesi.
Näin markkinoinnin automaatio auttaa liiketoimintaasi
Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. Siitä on hyötyä niin myyjien tukena kuin itsepalvelukanavissa.
Kun haet verkko- tai kivijalkamyynnin kasvua
- Kasvata myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä
- Tunnista potentiaalisia asiakkaita ja saattele heidät ensimmäiseen ostoon
- Saa nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi
- Seuraa myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla
Kun haet myyntiliidejä
- Kerää lämpimiä liidejä myynnin kontaktoitavaksi
- Tue tutustumis- ja tarjousvaihetta automatisoiduilla markkinointiviesteillä
- Auta myyjää tekemään usein toistuvat työt tehokkaammin
- Palvele olemassa olevia asiakkaita ja tunnista lisämyyntimahdollisuuksia
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Haluamme optimoida koko asiakaspolkua liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.
Markkinoinnin automaation tulee pelata yhteen muun digimarkkinoinnin kanssa: mainonnan, hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin. Ilman oikeanlaista kävijäliikennettä ja sivustokokemusta automaatiot jäävät yksin ja ilman automaatioita liikenteestä ja kontakteista ei saada irti kaikkea liiketoimintahyötyä.
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation lisäksi ja varmuuden, että nämä osa-alueet suunnitellaan tukemaan toisiaan.
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä implementointeja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen
Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen
Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Markkinoinnin automaation asiantuntijat

Susanna
Junnila
Senior consultant
Susanna on markkinoinnin automaation tiiminvetäjä ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille kansainvälisille B2B- ja B2C-brändeille ja kolmannelle sektorille.

Janina
Keskinen
Senior Consultant
Janina on markkinoinnin automaation kokenut osaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B- että B2C-puolen liiketoiminnan kehittämisestä. Janina on työskennellyt monipuolisesti sekä verkkokauppojen että liidihankinnan parissa.

Aki
Töyräs
Consultant
Akilla on kokemusta markkinoinnin automaatiosta ja hakukoneoptimoinnista niin konsulttina kuin yrittäjänä. Hänellä on liiketoiminnallista ymmärrystä ja kokonaisvaltaista näkemystä, miten saa parhaiten tuloksia ja myyntiä aikaan.

Panu
Kuuluvainen
Senior consultant
Panu on kokenut digimarkkinoija, joka saa sivustosi tuottamaan entistä paremmin. Markkinoinnin lisäksi Panu on työskennellyt rahoitusalan analyytikkona.
Asiantuntijamme kirjoittavat
7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
Aloita liidien hankinta verkkosivujen liikenteestä: 3-osainen menetelmä
Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.
Pikaopas HubSpot-Salesforce-integraatioon
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.
3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
Verkkokaupan markkinoinnin automaation teho-opas
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Markkinoinnin automaation järjestelmät
Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.