Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaation avulla voit parantaa konversioita, lisätä myyntiä ja tarjota ainutlaatuisia asiakaskokemuksia. Automaatio on väsymätön myyntikone ja asiakaspalvelija, joka hoitaa asiakassuhteitasi myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Liidien johdattelua ja asiakkaiden palvelua
Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla.
Sen avulla voit:
- kerätä liidejä sisältömarkkinoinnin avulla (inbound-markkinointi)
- pisteyttää ja lajitella saapuneita liidejä
- lähettää automatisoituja viestejä – esim. sähköposteja ja tekstiviestejä
- rikastaa liideistä ja asiakkaista kerättyä dataa
- personoida viestien ja verkkosivujen sisältöä vastaanottajan kiinnostuksen mukaan
- saavuttaa jatkuvasti parempia tuloksia mittaamalla ja optimoimalla näitä toimenpiteitä.
Automatisoidun viestinnän lisäksi automaatio tunnistaa, milloin kontakti on syytä siirtää myyjän tai asiakaspalvelun hoitoon. Markkinoinnin automaatio onkin parhaimmillaan henkilökohtaisella palvelulla täydennettynä – ne eivät ole kilpailijoita, vaan toimivat tehokkaasti yhteen.
Markkinoinnin automaatio palveluna – näin autamme yritystäsi

Automaatioiden suunnittelu ja asiakaspersoonat
Autamme sinua suunnittelemaan tehokkaimmat toimenpiteet, joista markkinoinnin automaation toteuttaminen kannattaa aloittaa. Huomioimme yrityksesi asiakaspersoonat (ostajapersoonat) ja autamme tarvittaessa kiteyttämään ne henkilökohtaiselta tuntuvaa markkinointia varten.

Markkinoinnin automaation toteutus ja inbound-markkinointi
Markkinoinnin automaation työkalut vaativat jonkin verran teknistä asennusta. Huolehdimme tästä puolestasi, käynnistämme ensimmäiset toimenpiteet ja seuraamme niiden tuloksellisuutta. Jatkuvana palveluna autamme ottamaan uusia toimenpiteitä käyttöön ja optimoimme olemassa olevia.

Markkinoinnin automaation koulutus
Koulutamme henkilökuntasi ja inhouse-tiimisi käyttämään työkaluja tehokkaalla tavalla.
Järjestämme myös yksityisiä koko päivän koulutuksia yrityksille, jotka haluavat ymmärtää markkinoinnin automaation kokonaisuuden ja hyödyt.

Markkinoinnin automaation auditointi
Epäiletkö nykyistä tekemistäsi? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo markkinoinnin automaatio käytössä. Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet. Saat tietoosi mahdolliset ongelmat ja listan ratkaisuehdotuksista sekä jatkosuosituksista.

Markkinoinnin automaation kilpailutus
Autamme sinua valitsemaan oikean järjestelmän – ja välttämään mahdolliset sudenkuopat alusta asti.
Markkinoinnin automaation järjestelmät
Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Tuemme ja sparraamme toimintaasi nykyisen teknisen kumppanisi rinnalla – emme pakota sinua vaihtamaan järjestelmää meidän takiamme.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
Kun evästeet kuolevat, markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan
Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.
Tuliko HubSpotista salonkikelpoinen?
HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?
HubSpot, ActiveCampaign vai Mailchimp – markkinoinnin automaatiojärjestelmät vertailussa
Tämän kirjoituksen tarkoitus on auttaa sinua ymmärtämään, miten HubSpot, ActiveCampaign ja Mailchimp todellisuudessa eroavat toisistaan ja mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.
Account-Based Marketing B2B-yrityksen markkinointistrategiana
Account-Based Marketing (ABM) sopii B2B-yrityksen markkinointistrategiaksi, kun kaupan keskikoko on suuri ja osaat nimetä potentiaalisimmat asiakkaasi. ABM kohdistaa markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet näihin valittuihin asiakkuuksiin suuren yleisön tavoittelun sijaan.
Mitä on inbound-markkinointi ja kenelle se sopii?
Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?
Miksi markkinoinnin automaatiotyökalu ei ratkaise analytiikkatarpeitasi
Markkinoinnin mittaaminen on itsestäänselvyys: jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Markkinoinnin automaatiotyökalun raporttien tuijottelu ei kuitenkaan ole välttämättä paras ratkaisu – lue