Markkinoinnin automaatio
Kasvata myyntiä ja tarjoa ainutlaatuisia asiakaskokemuksia markkinoinnin automaation avulla.
Anna automaation hoitaa asiakassuhteitasi vuorokaudenajasta välittämättä.
Markkinoinnin automaation palvelut
Auditointi
Tutkimme markkinoinnin automaation toimenpiteet ja nykyiset tulokset sekä paikannamme epäjohdonmukaisuudet.
Muut palvelut
Autamme sinua myös kytkemään Leadoo-tekemisesi osaksi markkinoinnin ja myynnin kokonaisuutta, valitsemaan oikean markkinoinnin automaation järjestelmän tai kouluttamaan tiimisi.
Näin markkinoinnin automaatio auttaa liiketoimintaasi
Markkinoinnin automaatio palvelee ja johdattelee liidejäsi ja asiakkaitasi eteenpäin ostopolulla. Siitä on hyötyä niin myyjien tukena kuin itsepalvelukanavissa.
Kun haet verkko- tai kivijalkamyynnin kasvua
- Kasvata myyntiä erilaisilla automatisoiduilla viesteillä
- Tunnista potentiaalisia asiakkaita ja saattele heidät ensimmäiseen ostoon
- Saa nykyiset asiakkaat ostamaan enemmän ja sitoutumaan brändiisi
- Seuraa myös kivijalassa tapahtuvaa myyntiä kanta-asiakasohjelman ja etujen avulla
Kun haet myyntiliidejä
- Kerää lämpimiä liidejä myynnin kontaktoitavaksi
- Tue tutustumis- ja tarjousvaihetta automatisoiduilla markkinointiviesteillä
- Auta myyjää tekemään usein toistuvat työt tehokkaammin
- Palvele olemassa olevia asiakkaita ja tunnista lisämyyntimahdollisuuksia
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Haluamme optimoida koko asiakaspolkua liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.
Markkinoinnin automaation tulee pelata yhteen muun digimarkkinoinnin kanssa: mainonnan, hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin. Ilman oikeanlaista kävijäliikennettä ja sivustokokemusta automaatiot jäävät yksin ja ilman automaatioita liikenteestä ja kontakteista ei saada irti kaikkea liiketoimintahyötyä.
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation lisäksi ja varmuuden, että nämä osa-alueet suunnitellaan tukemaan toisiaan.
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä implementointeja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen
Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen
Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!Asiantuntijamme kirjoittavat
8 vinkkiä Black Friday -sähköpostimarkkinointiin
Sähköpostimarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita kertomalla Black Friday -tarjouksistasi.
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Näin Custobar auttaa ymmärtämään asiakkaitasi ja parantamaan asiakaskokemusta
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi. Asiakasdatan tuominen markkinoinnin
7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
Mitä on inbound-markkinointi ja kenelle se sopii?
Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?