Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Markkinoinnin automaation auditointi

Markkinoinnin automaation auditointi

Ota kaikki tehot irti nykyisestä järjestelmästäsi ja löydä piilossa oleva potentiaali tuoda lisää myyntiä.
Ota yhteyttä

Miksi markkinoinnin automaation auditointi?

Tarvitset markkinoinnin automaation auditointia, kun haluat nostaa tekemisenne uudelle tasolle. Samalla varmistat, että toimintanne on parhaiden käytäntöjen mukaista.

Ensin huonot uutiset. Jokainen auditointi, jossa asiantuntijamme ovat olleet mukana, on paljastanut ongelmia markkinoinnin automaation toiminnassa:

  • Verkkosivuilta ei kerätä tehokkaasti liidejä
  • Automaatioiden määrä on vähäinen – ei ole käsitystä, mitä automaatioita tulisi ottaa käyttöön
  • Nykyisten automaatioiden liiketoimintavaikutus ei ole tiedossa
  • Asiakasdatan laadussa on ongelmia
  • Vaivalla kerättyä markkinointirekisteriä ei hyödynnetä mainonnassa

Toisin sanoen paljon myyntipotentiaalia jää hyödyntämättä.

Kenelle auditointi soveltuu

Auditointi soveltuu sekä B2B- että B2C-yrityksille, jotka täyttävät seuraavat ehdot:

  • Käytössänne on jokin markkinoinnin automaatiojärjestelmä
  • Tuotteitanne tai palveluitanne ostetaan itsepalveluna tai tarjousprosessin kautta
  • Liikevaihtonne on vähintään 1 miljoonaa euroa vuodessa

Auditointi on täysin alustariippumaton. Erityisesti meiltä löytyy osaamista HubSpot-, Custobar-, ActiveCampaign- ja Apsis-järjestelmistä.

Jos käytössäsi on jokin muu järjestelmä, se ei estä auditoinnin toteuttamista.

Ota yhteyttä

Markkinoinnin automaation järjestelmät

sprocket-web-white_800

Hubspot

Custobar logo

Custobar

activecampaign_logo

ActiveCampaign

Mailchimp_Logo-Vertical_White

Mailchimp

Apsis-logo_800

Apsis

Käytätkö jotain muuta markkinoinnin automaation ratkaisua, kuten Pardot, Salesforce Marketing Cloud, Oracle Eloqua tai Act-On? Ei hätää – se ei estä auditoinnin toteuttamista.

Milloin auditointi on hyödyllinen

Haluat asiantuntijan antaman kokonaiskuvan nykytilanteesta

Haluat nostaa tekemisenne uudelle tasolle

Olet vastikään siirtynyt vastaamaan markkinoinnin automaatiosta

Sisäinen tiimisi on ottamassa suurempaa roolia markkinoinnin automaatiossa

Mitä Hopkinsin tekemä auditointi sisältää

Auditoinnissa käydään läpi yksi liiketoimintasegmentti ja siihen liittyvä sivusto. Esimerkiksi jos sinulla on putkiliike, joka hoitaa putkiasennuksia ja myy verkkokaupassa tarvikkeita, voimme keskittyä auditoinnissa toiseen näistä. Halutessasi voimme toteuttaa myös erilliset auditoinnit.

Itse auditointia varten Hopkinsin asiantuntijan tulee päästä kirjautumaan markkinoinnin automaatiojärjestelmäänne sekä mahdollisesti muihin järjestelmiin, kuten CRM:ään ja verkkosivujen julkaisujärjestelmään. Toteutamme auditoinnin aina NDA:n alaisena.

Auditoinnissa käydään läpi, minkälaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saatu ja missä on kehitettävää:

  • Miten tämän hetken aktiviteetit sopivat yhteen liiketoimintatavoitteidenne kanssa
  • Miten liidejä ja prospekteja kerätään
  • Miten nykyiset automaatiot tuovat myyntiä
  • Ovatko parhaiden käytäntöjen mukaiset automaatiot käytössä (toimialanne ja tavoitteenne huomioiden)

Kun olemme käyneet järjestelmät läpi itsenäisesti, käymme tulokset läpi yhdessä. Saat kattavan kirjallisen raportin, jossa on listattu markkinoinnin automaation ongelmakohdat ja kehitysideat.

Kerromme selkeästi, mitkä ongelmat tulisi korjata välittömästi, ja minkälaiset parannukset todennäköisesti tuottavat liiketoimintahyötyjä.

Ota yhteyttä

Näin auditointi etenee

1. Tilaus

Voit tilata auditoinnin ottamalla meihin yhteyttä tältä sivulta löytyvällä lomakkeella.

2. Sopimus ja NDA

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme sopimusasiakirjat allekirjoitettavaksi. Teemme auditoinnin aina NDA:n alaisena.

3. Kickoff (30 min etänä)

Auditointi alkaa kickoff-palaverilla, jossa käymme läpi nykytilanteenne ja tavoitteenne. Lisäksi lähetämme sinulle ennakkoon lyhyen kyselyn.

4. Järjestelmän auditointi

Asiantuntijamme kirjautuvat järjestelmään ja tekevät auditoinnin.

5. Yhteenveto (45 min etänä)

Käymme läpi havainnot ja saatte kirjallisen raportin palaverin yhteydessä.

Auditoinnin jälkeen

Auditoinnin jälkeen tiedät, kuinka sinun kannattaa kehittää markkinoinnin automaatiota nykyistä paremmin tuottavaksi. Voit jatkaa tätä kehitystä nykyisen kumppanisi kanssa, toteuttaa korjaukset itse tai aloittaa yhteistyön Hopkinsin kanssa niin halutessasi.

 

Hinta

Auditoinnin hinta on 970 € + alv.

Tämä investointi maksaa itsensä takaisin todennäköisesti jo muutamassa kuukaudessa, sillä yksikin auditoinnista saatava käytäntöön viety idea voi olla kymmenien tuhansien eurojen arvoinen.

Näin tilaat auditoinnin

Haluatko tehdä parempaa tulosta markkinoinnin automaatiolla? Täytä alla oleva lomake ja tilaa auditointi


PS. Jos sinulla jäi vielä jotain kysyttävää auditoinnista, niin ota rohkeasti yhteyttä:

Pekka Räsänen

050 570 7697
pekka.rasanen@hopkins.fi

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy