Markkinoinnin automaation auditointi
Ota kaikki tehot irti nykyisestä järjestelmästäsi ja löydä piilossa oleva potentiaali tuoda lisää myyntiä.
Miksi markkinoinnin automaation auditointi?
Tarvitset markkinoinnin automaation auditointia, kun haluat nostaa tekemisenne uudelle tasolle. Samalla varmistat, että toimintanne on parhaiden käytäntöjen mukaista.
Ensin huonot uutiset. Jokainen auditointi, jossa asiantuntijamme ovat olleet mukana, on paljastanut ongelmia markkinoinnin automaation toiminnassa:
- Verkkosivuilta ei kerätä tehokkaasti liidejä
- Automaatioiden määrä on vähäinen – ei ole käsitystä, mitä automaatioita tulisi ottaa käyttöön
- Nykyisten automaatioiden liiketoimintavaikutus ei ole tiedossa
- Asiakasdatan laadussa on ongelmia
- Vaivalla kerättyä markkinointirekisteriä ei hyödynnetä mainonnassa
Toisin sanoen paljon myyntipotentiaalia jää hyödyntämättä.
Kenelle auditointi soveltuu
Auditointi soveltuu sekä B2B- että B2C-yrityksille, jotka täyttävät seuraavat ehdot:
- Käytössänne on jokin markkinoinnin automaatiojärjestelmä
- Tuotteitanne tai palveluitanne ostetaan itsepalveluna tai tarjousprosessin kautta
- Liikevaihtonne on vähintään 1 miljoonaa euroa vuodessa
Auditointi on täysin alustariippumaton. Erityisesti meiltä löytyy osaamista HubSpot-, Custobar-, ja ActiveCampaign -järjestelmistä.
Jos käytössäsi on jokin muu järjestelmä, se ei estä auditoinnin toteuttamista.
Milloin auditointi on hyödyllinen
Haluat asiantuntijan antaman kokonaiskuvan nykytilanteesta
Haluat nostaa tekemisenne uudelle tasolle
Olet vastikään siirtynyt vastaamaan markkinoinnin automaatiosta
Sisäinen tiimisi on ottamassa suurempaa roolia markkinoinnin automaatiossa
Mitä Hopkinsin tekemä auditointi sisältää
Auditoinnissa käydään läpi yksi liiketoimintasegmentti ja siihen liittyvä sivusto. Esimerkiksi jos sinulla on putkiliike, joka hoitaa putkiasennuksia ja myy verkkokaupassa tarvikkeita, voimme keskittyä auditoinnissa toiseen näistä. Halutessasi voimme toteuttaa myös erilliset auditoinnit.
Itse auditointia varten Hopkinsin asiantuntijan tulee päästä kirjautumaan markkinoinnin automaatiojärjestelmäänne sekä mahdollisesti muihin järjestelmiin, kuten CRM:ään ja verkkosivujen julkaisujärjestelmään. Toteutamme auditoinnin aina NDA:n alaisena.
Auditoinnissa käydään läpi, minkälaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saatu ja missä on kehitettävää:
- Miten tämän hetken aktiviteetit sopivat yhteen liiketoimintatavoitteidenne kanssa
- Miten liidejä ja prospekteja kerätään
- Miten nykyiset automaatiot tuovat myyntiä
- Ovatko parhaiden käytäntöjen mukaiset automaatiot käytössä (toimialanne ja tavoitteenne huomioiden)
Kun olemme käyneet järjestelmät läpi itsenäisesti, käymme tulokset läpi yhdessä. Saat kattavan kirjallisen raportin, jossa on listattu markkinoinnin automaation ongelmakohdat ja kehitysideat.
Kerromme selkeästi, mitkä ongelmat tulisi korjata välittömästi, ja minkälaiset parannukset todennäköisesti tuottavat liiketoimintahyötyjä.
Näin auditointi etenee
1. Tilaus
Voit tilata auditoinnin ottamalla meihin yhteyttä tältä sivulta löytyvällä lomakkeella.
2. Sopimus ja NDA
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme sopimusasiakirjat allekirjoitettavaksi. Teemme auditoinnin aina NDA:n alaisena.
3. Kickoff (30 min etänä)
Auditointi alkaa kickoff-palaverilla, jossa käymme läpi nykytilanteenne ja tavoitteenne. Lisäksi lähetämme sinulle ennakkoon lyhyen kyselyn.
4. Järjestelmän auditointi
Asiantuntijamme kirjautuvat järjestelmään ja tekevät auditoinnin.
5. Yhteenveto (45 min etänä)
Käymme läpi havainnot ja saatte kirjallisen raportin palaverin yhteydessä.
Auditoinnin jälkeen
Auditoinnin jälkeen tiedät, kuinka sinun kannattaa kehittää markkinoinnin automaatiota nykyistä paremmin tuottavaksi. Voit jatkaa tätä kehitystä nykyisen kumppanisi kanssa, toteuttaa korjaukset itse tai aloittaa yhteistyön Hopkinsin kanssa niin halutessasi.
Hinta
Auditoinnin hinta on 970 € + alv.
Tämä investointi maksaa itsensä takaisin todennäköisesti jo muutamassa kuukaudessa, sillä yksikin auditoinnista saatava käytäntöön viety idea voi olla kymmenien tuhansien eurojen arvoinen.
Näin tilaat auditoinnin
Haluatko tehdä parempaa tulosta markkinoinnin automaatiolla? Täytä alla oleva lomake ja tilaa auditointi
PS. Jos sinulla jäi vielä jotain kysyttävää auditoinnista, niin ota rohkeasti yhteyttä:
Pekka Räsänen