Facebook-mainonta
Kattavaa tavoittavuutta ja tarkkaa kohdentamista Facebookin avulla
Facebook-mainonta tarjoaa sekä B2B- että B2C-yrityksille laajan tavoittavuuden ja tarkat kohdennusmahdollisuudet. Hyödynnä koneoppimista ja tavoita yli 2 miljoonaa suomalaista joka päivä.
Tehokas ja monipuolinen mainoskanava
Hopkinsilla on laaja kokemus Facebook-mainonnassa eri toimialoilla, kuten verkkokaupassa, rekrytoinnissa ja B2B-palveluissa. Analysoimme kampanjoiden tehokkuutta datan perusteella ja optimoimme mainontaa jatkuvasti, jotta saavutetaan parhaat mahdolliset tulokset.
Monipuolinen
Facebook-mainonta sopii moniin eri käyttötarkoituksiin ja toimialoille.
Tavoittava
Facebookissa tavoitat käyttäjiä tehokkaasti eri ikäluokista.
Kustannustehokas
Facebook-mainonnalla tavoitat suuret massat edullisesti.
Näin autamme yritystäsi
Työkalut Facebook-mainonnan tukena
Kauttamme saat käyttöösi monipuolisia työkaluja mainonnan tehostamiseksi ja laadun parantamiseksi, jotta saat enemmän irti Facebook-mainonnastasi.
Smartly
Olemme mainosautomaatio- ja optimointityökalu Smartlyn Agency Partner. Smartlyn avulla automatisoit mainontaasi ja luot visuaalisia mainostoteutuksia.
Tuotefeedit
Tuo verkkokauppasi tuotteet suoraan somemainontaan. Käytämme tehokkaimpia tuotefeedejä hyödyntäviä kampanjamuotoja kuten Advantage+ Shoppingia ja työkaluja kuten Channablea.
Ota kaikki irti Facebook-mainonnasta
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.