X-mainonta
X-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin
X (entiseltä nimeltään Twitter) soveltuu erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.
Mihin X-mainonta sopii?
X:n aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii näitä täydentäväksi mainoskanavaksi, varsinkin jos tavoittelet jotakin alla kuvatuista kohderyhmistä.
Hankintapäättäjät
Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.
Mielipidevaikuttajat
Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.
Edelläkävijät
Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.
Lahjoittajat
Etsit lahjoittajia hyväntekeväi-syysjärjestölle.
Sijoittajat
Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.
X-mainonta käytännössä
Kohdennustavat X-mainonnassa
X:ssä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:
- valittujen tilien seuraajien kaltaisille käyttäjille
- avainsanojen perusteella
- kiinnostuksen kohteiden perusteella
- listalle sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
- omalla sivustolla selattujen sivujen perusteella (uudelleenmarkkinointi).
Näin autamme yritystäsi
X-mainonnan palvelumme
X:n Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.
Mainonnan suunnittelu
Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.
Mainonnan optimointi
Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.
Ota X-mainonta avuksesi
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.