X-mainonta
X-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin
X (entiseltä nimeltään Twitter) soveltuu erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.
Mihin X-mainonta sopii?
X:n aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii näitä täydentäväksi mainoskanavaksi, varsinkin jos tavoittelet jotakin alla kuvatuista kohderyhmistä.
Hankintapäättäjät
Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.
Mielipidevaikuttajat
Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.
Edelläkävijät
Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.
Lahjoittajat
Etsit lahjoittajia hyväntekeväi-syysjärjestölle.
Sijoittajat
Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.
X-mainonta käytännössä
Kohdennustavat X-mainonnassa
X:ssä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:
- valittujen tilien seuraajien kaltaisille käyttäjille
- avainsanojen perusteella
- kiinnostuksen kohteiden perusteella
- listalle sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
- omalla sivustolla selattujen sivujen perusteella (uudelleenmarkkinointi).
Näin autamme yritystäsi
X-mainonnan palvelumme
X:n Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.

Mainonnan suunnittelu
Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.

Mainonnan optimointi
Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.
Ota X-mainonta avuksesi
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit

Hei Custobar-käyttäjä, aktivoi asiakkaasi lomakkeiden avulla
Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat konversioiden ja asiakaskokemuksen parantamisen, uutiskirjerekisterin kasvattamisen, asiakasdatan rikastamisen kiinnostuksen kohteilla ja muilla tiedoilla sekä viestien entistä tarkemman kohdentamisen.

ChatGPT markkinoinnin ideageneraattorina: näin saat parempia ideoita
Usein ChatGPT:n tuottamat markkinointitekstit ovat kuin toistensa kopioita. Tehokas ideointiprompti kertoo sille yrityksestä, sen palveluista tai tuotteista ja asiakkaista.

Nina Antipin Hopkinsin toimitusjohtajaksi
Hopkins on nimittänyt Nina Antipinin uudeksi toimitusjohtajaksi. Antipin aloittaa tehtävässä elokuussa 2025.