X-mainonta
X-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin
X (entiseltä nimeltään Twitter) soveltuu erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.
Mihin X-mainonta sopii?
X:n aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii näitä täydentäväksi mainoskanavaksi, varsinkin jos tavoittelet jotakin alla kuvatuista kohderyhmistä.
Hankintapäättäjät
Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.
Mielipidevaikuttajat
Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.
Edelläkävijät
Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.
Lahjoittajat
Etsit lahjoittajia hyväntekeväi-syysjärjestölle.
Sijoittajat
Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.
X-mainonta käytännössä
Kohdennustavat X-mainonnassa
X:ssä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:
- valittujen tilien seuraajien kaltaisille käyttäjille
- avainsanojen perusteella
- kiinnostuksen kohteiden perusteella
- listalle sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
- omalla sivustolla selattujen sivujen perusteella (uudelleenmarkkinointi).
Näin autamme yritystäsi
X-mainonnan palvelumme
X:n Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.
Mainonnan suunnittelu
Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.
Mainonnan optimointi
Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.
Ota X-mainonta avuksesi
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
5 vinkkiä miten benchmarkkaat kilpailijoidesi sähköpostimarkkinoinnin tilan
Sähköpostimarkkinoinnin kilpailija-analyysi tarjoaa arvokkaita oivalluksia, jotka auttavat sinua parantamaan omaa strategiaasi ja pysymään askeleen edellä kilpailijoita. Tutustu keskeisiin vaiheisiin ja strategioihin, joiden avulla voit tehokkaasti benchmarkata kilpailijoidesi sähköpostimarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation tilan.
Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia
Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.