Custobar Superboost
Custobar Superboost – nosta automaatiosi kertaheitolla uudelle tasolle
Custobar Superboost on loistava valinta, kun haluatte kerralla viedä Custobar-markkinoinnin automaationne uudelle tasolle. Superboost sisältää kolmen (3) liiketoiminnallisesti kriittisen automaatiopolun suunnittelun ja toteutuksen Custobar-ympäristössä. Custobar-osaamisemme on Suomen huippua ja meillä on laajasti kokemusta markkinoinnin automaation kehittämisestä eri toimialoilta.
Mitä Custobar Superboost sisältää?
Yhteistyössä et sitoudu muuhun kuin projektissa sovittuihin toimenpiteisiin. Halutessasi voimme auttaa tiimiäsi jatkokehityksen kanssa.
Aloituspalaveri ja suunnitelma
Aloituspalaverissa käymme läpi liiketoimintaanne, jotta voimme luoda yhdessä suunnitelman kolmen tuloksellisesti kannattavimman automaatiopolun rakentamisesta.
Kolmen (3) automaatiopolun toteutus
Toteutusvaiheessa kommunikoimme sujuvasti sisällöntekijöiden kanssa ja toteutamme sovitut automaatiopolut Custobar-ympäristössänne. Yksi automaatiopolku sisältää 1-3 toimenpidettä pohjautuen saatavilla olevaan dataan.
Suositukset jatkokehitykselle & dokumentaatio
Projekti päättyy handover-palaveriin, jossa annamme suositukset jatkokehitykselle ja saatte automaatiokartat dokumentaationa yhteistyöstämme.
Neljä tilannetta, jolloin Custobar-tekemiseen kannattaa laittaa vauhtia
Custobar on vasta otettu käyttöön ja haluatte päästä tehokkaasti alkuun markkinoinnin automaation kehityksessä.
Tekeminen on jämähtänyt eikä kehitystä ole tapahtunut nykyisissä tai uusissa automaatioissa hetkeen.
Liiketoiminnan selkeä haaste on tunnistettu, kuten poistuma, ja haluatte aktivoida siihen liittyviä toimia heti.
Aika ei riitä muuhun kuin uutiskirjeiden toteuttamiseen, mutta silti tehokkaimmat automaatiot olisi syytä ottaa.
Millaisia kipukohtia automaatioilla voi ratkaista?
Markkinointirekisteri ei tuota toivottuja tuloksia
Annamme suosituksia toimiin, joilla tunnistat verkkokaupan kävijöitä entistä paremmin ja kannustat heitä automatisoidusti kohti ensimmäistä ostoa.
Asiakas ei osta tarpeeksi usein tai keskiosto on liian pieni
Aktiivisuus on tärkeää. Autamme sinua rakentamaan toimivan uuden asiakkaan automaation sekä tehokkaat lisä- ja ristiinmyynnin toimenpiteet.
Kanta-asiakasohjelma ei tuota tarpeeksi euroja
Autamme sinua rakentamaan tehokkaat kanta-asiakasohjelman automaatiot, joiden avulla kannustat asiakkaitasi ostamaan useammin ja enemmän.
Asiakkaiden churn-aste on korkea
Aktivoivien automaatioiden lisäksi autamme sinua rakentamaan automatisoidut pelastustoimet passiivisille asiakkaille.
Asiakastyytyväisyydessä on parantamisen varaa
Autamme automatisoimaan palaute- ja NPS-kyselyprosessit, joiden avulla seuraat asiakastyytyväisyyttä entistä paremmin.
Maksimoi markkinoinnin automaation hyötypotentiaali ennen kilpailijoitasi!
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää
Näin Custobar auttaa ymmärtämään asiakkaitasi ja parantamaan asiakaskokemusta
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi.
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Näin viet markkinoinnin automaation jatkuvan kehityksen moodiin
Moni yritys jää jumiin markkinoinnin automaation käyttöönoton jälkeen. Näin viet automaation jatkuvan kehityksen moodiin.