Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Twitter-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin

Twitter soveltuu mainonnassa erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.

Twitterin aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii silloin tällöin näitä täydentäväksi mainoskanavaksi.

Mihin Twitter-mainonta sopii?

Twitterissä mainostaminen voi kannattaa esimerkiksi näissä tilanteissa:

  • Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.
  • Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.
  • Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.
  • Etsit lahjoittajia hyväntekeväisyysjärjestölle.
  • Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.
  • Haluat tavoittaa tietyn tittelin henkilöt, jotka eivät ole aktiivisia LinkedInissä.

Kohdennustavat Twitter-mainonnassa

Twitterissä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:

  • seuratut tilit
  • avainsanat
  • kiinnostukset
  • lista sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
  • valitut Twitter-käyttäjätunnukset
  • selatut sivut omalla sivustolla (uudelleenmarkkinointi).

Twitter-mainonnan ulkoistaminen

Toteutamme Twitter-mainontaa joillekin asiakkaillemme osana laajempaa somemainonnan kokonaisuutta.

Yleensä se on täydentävä kanava esimerkiksi LinkedIn- ja Facebook-mainonnalle.

Haluatko kuulla, käyttäisimmekö Twitter-mainontaa sinun yrityksellesi ja kuinka sen tekisimme? Ota yhteyttä!

[elementor-template id=”11468″]

  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy