Hei Custobar-käyttäjä, aktivoi asiakkaasi lomakkeiden avulla

Mika Björksten

Asiakasdata on onnistuneen markkinointiautomaation perusta.

Custobariin on julkaistu ja tullaan julkaisemaan lähiaikoina uusia ominaisuuksia, jotka helpottavat asiakasdatan keräämistä ja hyödyntämistä entistään.

Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat

Tässä katsaus tuleviin ominaisuuksiin ja vinkkejä siihen, miten voit valmistautua niiden hyödyntämiseen.

Custobar-lomakkeet

Custobarin uudet lomakkeet mahdollistavat asiakassuhteen rakentamisen jo varhaisessa vaiheessa. Ne toimivat verkkosivustolla joko ponnahdusikkunoina tai bannereina ja voivat sisältää joustavasti tekstiä, kuvia ja toimintakehotuksia (CTA).

Ensimmäisessä vaiheessa lomakkeilla voi kerätä sähköpostiosoitteita ja puhelinnumeroita.

Myöhemmin niiden avulla voi kerätä tarkempaa tietoa, kuten asiakkaiden kiinnostuksen kohteita tai vaikkapa kengän kokoa. Mitä tarkempaa tietoa sinulla on asiakkaistasi, sitä paremmin voit kohdentaa viestintää ja parantaa konversioita.

Lomakkeisiin on mahdollista liittää oma kiitos-popup, joka vahvistaa lomakkeen onnistuneen lähetyksen ja ohjaa asiakkaan seuraavaan haluttuun toimintaan.

Lomakkeiden avulla voit

Esimerkkejä lomakkeiden käyttötapauksista

Lomakkeet ovat tällä hetkellä pilottiasiakkaiden testikäytössä. Tarkkaa julkaisupäivää ei ole vielä vahvistettu, mutta voit jo nyt valmistautua suunnittelemalla käyttötapauksia ja valmistelemalla tekniset edellytykset.

Huom! Lomakkeet edellyttävät uutta Custobar-skriptiä ja päivitettyä site trackingia.

Uusi site tracking

Uusien lomakkeiden, popuppien ja bannerien käyttö edellyttää päivitettyä Custobar site trackingia. Uusi seuranta on selvästi aiempaa helpompi ottaa käyttöön. Käytännössä tarvitset vain yhden skriptin lisäämisen verkkosivustollesi.

Mitä uusi site tracking mahdollistaa?

Miten otat site trackingin käyttöön?

  1. Site tracking -ominaisuus löytyy Custobarissa kohdasta:
    Campaigns → Sites
  2. Custobarin päivitetyn ohjeen site trackingin käyttöönottoon löydät tästä.

Vaikka vanha seuranta toimii edelleen, uudet ominaisuudet edellyttävät päivitystä. Jos haluat hyödyntää uusia mahdollisuuksia nopeasti ja pysyä kehityksen kärjessä, suosittelemme päivittämään seurannan mahdollisimman pian.

Näin pääset alkuun

Uusien ominaisuuksien käyttöönotto on testivaiheessa pilottiasiakkailla, ja virallinen julkaisu lähestyy. Nyt on hyvä aika valmistautua:

Kaipaatko sparraajaa ja apukäsiä Custobarin hyödyntämiseen?
Autamme niin strategisessa suunnittelussa kuin operatiivisessa toteutuksessa. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!

Artikkelit samasta aiheesta

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!