Hannele Leivo: Parasta työssäni ovat ihmiset

Hopkinsin kasvu jatkuu ja olemme saaneet toivottaa tervetulleeksi monta uutta kollegaa. Uusimpia vahvistuksiamme on client lead Hannele Leivo.

Hannele auttaa asiakkaitamme kasvamaan ja löytämään menestystä tuovat yleisönsä. Hänellä on vahvaa osaamista erityisesti markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista.

Tervetuloa Hopkinsille, Hannele! 

Uuteen työhön entuudestaan tuttuun toimistoon

Miten päädyit Hopkinsille ja millaiset ovat ensitunnelmasi?

Hopkins tuli tutuksi ollessani töissä eräällä Hopkinsin asiakkaalla. Viime syksynä työnhaku tuli ajankohtaiseksi, Hopkins muistui mieleen ja täällä nyt ollaan!

Jännitin etukäteen korona-aikana uuden työn aloittamista, mutta aloitus sujui yllättävän kivuttomasti. Asiakkaiden kanssa tuli aiemminkin kommunikoitua paljon puhelimitse, joten siirtymä etätyöhön sujui hyvin. Tapaamisia kasvokkain on kyllä ikävä!

Kollegat vaikuttavat valtavan mukavilta. On hienoa, että olen päässyt tutustumaan porukkaan myös etäkahvitaukojen merkeissä, vaikka normaalin toimistoarjen rennot rupattelut ja satunnaiset kohtaamiset saavatkin vielä odottaa.

Ihmisten kohtaaminen ja ongelmanratkaisu inspiroivat

Mikä on työssäsi parasta?

Ihmiset, ehdottomasti! Saan paljon irti asiakkaiden kohtaamisesta. Markkinoinnin ongelmien ratkominen on mielestäni todella inspiroivaa. On mahtavaa saada yhteydenottoja, joissa asiakas todella ymmärtää digimarkkinoinnin arvon ja on avoin kuulemaan erilaisia ratkaisuja. Tällaisessa tilanteessa on äärimmäisen mielenkiintoista alkaa kartoittaa, miten voisimme tukea asiakasta mahdollisimman tehokkaasti kohti tavoitteita.

Asiantuntevat työkaverit motivoivat minua kehittymään ja oppimaan uusia juttuja. Olen saanut innostuneena ja nöyränä seurata, millaisia huippuosaajia meillä onkaan talossa.

Myynnin näkökulmasta kokeneet ja ammattitaitoiset kollegat ovat aarre: meiltä löytyy kyllä oikea tyyppi projektiin, oli kyse sitten laajasta markkinoinnin strategiasta tai yksityiskohtaisesta täsmäosaamisesta tietyllä erikoisalalla. Työssäni on myös hyvä olla perillä työkaverien kiinnostuksen kohteista: on hauskaa tehdä tarjousta asiakkaalle, kun tietää, että asiakkuuteen voi tulla konsultiksi juuri tästä tuotteesta tai toimialasta erityisen kiinnostunut tyyppi.

Hopkinsilla on huikean kannustava ilmapiiri: montaakin asiaa voi päästä tekemään, kunhan vain kysyy. Meillä kiinnitetään paljon huomiota tuote- ja palvelukehitykseen ja sisältömarkkinointitaustani takia minusta on mielenkiintoista seurata, millainen rooli sisältöosaamisella tulee kehitystyössä olemaan.

Asiakasymmärryksen avulla kohti parempia tuloksia

Millainen olisi unelmiesi digimarkkinointi-case?

Hyvinvointi- ja terveysala on lähellä sydäntäni, joten unelma-asiakkaani toimisi varmasti tällä alalla. Olisi mahtavaa päästä auttamaan asiakkaan digimarkkinointia kokonaisvaltaisesti, esimerkiksi markkinoinnin automaatiota kehittämällä. 

Tämän kaltaiset laaja-alaiset projektit kiinnostavat minua, sillä olisi mielenkiintoista päästä suunnittelemaan, miten saisimme asiakkaan asiakkaat tavoitettua mahdollisimman hyvin. Tätä ongelmaa pääsisi ratkomaan mm. asiakaspolkujen ja -profiilien tutkimisella ja sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia kartoittamalla.

Asiakasymmärryksen kerryttäminen on avainasemassa digimarkkinointitoimia suunniteltaessa ja sen kautta meidän on mahdollista tavoitella mahdollisimman hyviä tuloksia asiakkaalle.

Artikkelit samasta aiheesta

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!