Tervetuloa Heini Thodén!
Heini Thodén on aloittanut Hopkinsin tiimissä Client Lead, Digital Marketing Strategist -roolissa vuoden 2019 alusta. Tervetuloa Heini!
Heini tulee auttamaan nykyisiä asiakkaitamme kasvussa sekä tekemään töitä uusasiakashankinnan parissa.
Heini siirtyi Hopkinsille Nordic Morningilta, jossa hän on toiminut 2,5 vuotta myynnin ja asiakkuudenhoidon parissa. Sitä ennen hän on työskennellyt mm. Management Eventsillä. Näistä Heinille on karttunut kokemusta myynnin lisäksi markkinoinnin ja projektipäällikön rooleissa.
“Odotan, että pääsen tekemään töitä mahdollisimman laajalla skaalalla erilaisten yritysten kanssa. Vaikka on aina kiva avata uusia asiakkuuksia ja lähteä liikkeelle, itselleni tärkeää ja motivoivaa on yhdessä kasvaminen. Eli että en häviä, kun kaupat on lyöty lukkoon”, kertoo Heini.
Miksi tulit Hopkinsille? “Hopkinsin huikea kannattava kasvu on upeaa ja halusin päästä osaksi kasvavaa yritystä. Kaikki ei ole vielä valmista, vaan pääsee itsekin vaikuttamaan siihen, miten asioita tehdään!”
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Hopkins on jälleen Helsinki Priden kumppani
Digimarkkinointitoimisto Hopkins ja Helsinki Pride -yhteisö ovat toimineet yhteistyössä keväästä 2019 asti.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!