Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Tervetuloa Heini Thodén!

Tervetuloa Heini Thodén!

3.1.2019 Susanna Junnila

Heini Thodén

Heini Thodén on aloittanut Hopkinsin tiimissä Client Lead, Digital Marketing Strategist -roolissa vuoden 2019 alusta. Tervetuloa Heini!

Heini tulee auttamaan nykyisiä asiakkaitamme kasvussa sekä tekemään töitä uusasiakashankinnan parissa.

Heini siirtyi Hopkinsille Nordic Morningilta, jossa hän on toiminut 2,5 vuotta myynnin ja asiakkuudenhoidon parissa. Sitä ennen hän on työskennellyt mm. Management Eventsillä. Näistä Heinille on karttunut kokemusta myynnin lisäksi markkinoinnin ja projektipäällikön rooleissa.

“Odotan, että pääsen tekemään töitä mahdollisimman laajalla skaalalla erilaisten yritysten kanssa. Vaikka on aina kiva avata uusia asiakkuuksia ja lähteä liikkeelle, itselleni tärkeää ja motivoivaa on yhdessä kasvaminen. Eli että en häviä, kun kaupat on lyöty lukkoon”, kertoo Heini.

Miksi tulit Hopkinsille? “Hopkinsin huikea kannattava kasvu on upeaa ja halusin päästä osaksi kasvavaa yritystä. Kaikki ei ole vielä valmista, vaan pääsee itsekin vaikuttamaan siihen, miten asioita tehdään!”

Susanna Junnila

Susanna on markkinoinnin automaation tiiminvetäjä ja monissa liemissä keitetty liiketoiminnan kehittäjä. Hän on rakentanut strategioita ja käytännön toteutuksia lukuisille kansainvälisille B2B- ja B2C-brändeille ja kolmannelle sektorille.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy