Tervetuloa Susanna Junnila!
Susanna Junnila aloitti Hopkinsin konsulttina elokuun alussa. Samalla markkinoinnin automaatio tuli osaksi palveluvalikoimaamme.
Asiakkaamme toivoivat pitkään, että meiltä saisi markkinoinnin automaation palveluita.
Otimme tämän toiveen huomioon. Pitkään markkinoinnin automaatiohankkeiden parissa työskennellyt Susanna Junnila aloitti meillä elokuun alussa.
Tutkimus vaihtui markkinointiin
Susanna on koulutukseltaan tekniikan tohtori – väitöstutkimus käsitteli luontoa matkivia polymeerejä.
”Esimerkiksi ohuenohut hämähäkinseitti on kevyttä ja kestävää. Minua kiinnosti se, miten sama saadaan aikaan laboratoriossa”, Susanna kertoo tutkimuksen aihepiiristä.
Matka tutkijasta markkinoijaksi saattaa tuntua pitkältä. Näin ei kuitenkaan ole:
”Digimarkkinointi muistuttaa tutkijan työtä. Teemme hypoteeseja ja tutkimme niitä datan avulla. Let the data decide. Eikä yksin pärjää kukaan, vaan pitää olla huipputiimi.” Toki erojakin löytyy: elektronimikroskooppi on vaihtunut markkinointiteknologiaksi ja tekemisen aikajänne vuosista päiviksi, jopa tunneiksi!
Sisällöt, teknologia, mainonta
Kysyin Susannalta, miksi hän valitsi Hopkinsin. ”Ihmiset ja tarjooma”, oli vastaus.
”Minulle tuli heti sellainen olo, että täällä on ihmisiä, joilta voi oppia lisää. Hopkinsilla tehdään paljon mielenkiintoisia asioita – olo on kuin karkkikaupassa!”
”Lisäksi palaset toimivat hyvin yhteen: hakukoneoptimointi houkuttelee kävijöitä, markkinoinnin automaatio jalostaa ja analytiikka kertoo, mikä oikeasti toimii.”
”Ja tietysti Hopkinsin oma näkyvyys vaikutti. On hienoa, että toimisto syö omia lääkkeitään!”
Ota yhteyttä
Haluatko kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta ja siitä, kuinka hakukoneoptimointi, mainonta ja analytiikka tukevat tuloksellisen markkinoinnin automaation tekemistä?
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Hopkins on jälleen Helsinki Priden kumppani
Digimarkkinointitoimisto Hopkins ja Helsinki Pride -yhteisö ovat toimineet yhteistyössä keväästä 2019 asti.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!