Tervetuloa Susanna Junnila!

Susanna JunnilaSusanna Junnila aloitti Hopkinsin konsulttina elokuun alussa. Samalla markkinoinnin automaatio tuli osaksi palveluvalikoimaamme.

Asiakkaamme toivoivat pitkään, että meiltä saisi markkinoinnin automaation palveluita.

Otimme tämän toiveen huomioon. Pitkään markkinoinnin automaatiohankkeiden parissa työskennellyt Susanna Junnila aloitti meillä elokuun alussa.

Tutkimus vaihtui markkinointiin

Susanna on koulutukseltaan tekniikan tohtori – väitöstutkimus käsitteli luontoa matkivia polymeerejä.

”Esimerkiksi ohuenohut hämähäkinseitti on kevyttä ja kestävää. Minua kiinnosti se, miten sama saadaan aikaan laboratoriossa”, Susanna kertoo tutkimuksen aihepiiristä.

Matka tutkijasta markkinoijaksi saattaa tuntua pitkältä. Näin ei kuitenkaan ole:

”Digimarkkinointi muistuttaa tutkijan työtä. Teemme hypoteeseja ja tutkimme niitä datan avulla. Let the data decide. Eikä yksin pärjää kukaan, vaan pitää olla huipputiimi.” Toki erojakin löytyy: elektronimikroskooppi on vaihtunut markkinointiteknologiaksi ja tekemisen aikajänne vuosista päiviksi, jopa tunneiksi!

Sisällöt, teknologia, mainonta

Kysyin Susannalta, miksi hän valitsi Hopkinsin. ”Ihmiset ja tarjooma”, oli vastaus.

”Minulle tuli heti sellainen olo, että täällä on ihmisiä, joilta voi oppia lisää. Hopkinsilla tehdään paljon mielenkiintoisia asioita – olo on kuin karkkikaupassa!”

”Lisäksi palaset toimivat hyvin yhteen: hakukoneoptimointi houkuttelee kävijöitä, markkinoinnin automaatio jalostaa ja analytiikka kertoo, mikä oikeasti toimii.”

”Ja tietysti Hopkinsin oma näkyvyys vaikutti. On hienoa, että toimisto syö omia lääkkeitään!”

 Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää markkinoinnin automaatiosta ja siitä, kuinka hakukoneoptimointi, mainonta ja analytiikka tukevat tuloksellisen markkinoinnin automaation tekemistä?

Artikkelit samasta aiheesta

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!