Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Retargeting eli remarketing – lisää myyntiä helposti

Retargeting – toiselta nimeltään remarketing – tarkoittaa mainosten näyttämistä niille, jotka ovat jo käyneet sivustollasi. Retargeting on tehokas tapa lisätä myyntiä.

Tiesitkö, että useimmat asiakkaat vierailevat sivustollasi useita kertoja ennen ostopäätöksen tekemistä?

Mitä kalliimpi ostos on, sitä pidempään ostopäätöksen tekeminen kestää ja sitä useammin sivustolla käydään ennen ostoksen tekemistä. Siksi asiakkaat pitää tuoda sivustolle useita kertoja.

Remarketing saa kävijät palaamaan sivustollesi

Remarketing on tavallisesti helpoin tapa saada kävijät palaamaan sivustollesi.

Nykyaikainen retargeting tarjoaa loistavat mahdollisuudet oikean viestin kohdistamiseksi oikeille vastaanottajille.

Tavallisimpia kohdistusmenetelmiä ovat:

  • dynaamiset tuotemainokset ostoskorin hylänneelle kuluttajalle
  • brändistä muistuttavat mainokset
  • vanhojen asiakkaiden aktivointiin tähtäävät mainokset.

Lähes kaikki mainosverkot tarjoavat mahdollisuutta tehdä remarketing-mainontaa.

Remarketing on mahdollista esimerkiksi:

  • display-mainosverkoissa
  • sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter)
  • hakusanamainonnassa.

Käytämme itse remarketing-mainontaa

Luotamme remarketing-mainontaan niin paljon, että käytämme sitä itse. Olet todennäköisesti nähnyt mainoksiamme sosiaalisessa mediassa, Google Display Networkissa ja kenties Adform-mainosverkossa.

Meillä on remarketingista hyviä kokemuksia. Siksi suosittelemme sitä myös sinulle!

Haluatko myydä enemmän verkossa? Ota yhteyttä meihin, kerromme sinulle lisää!

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy