
Mitä on zero click -markkinointi?
Zero click -markkinointi tarkoittaa digimarkkinointia, joka ei tähtää klikkaukseen markkinoijan omalle sivustolle.
Zero click -markkinointi tarkoittaa digimarkkinointia, joka ei tähtää klikkaukseen markkinoijan omalle sivustolle.
Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat konversioiden ja asiakaskokemuksen parantamisen, uutiskirjerekisterin kasvattamisen, asiakasdatan rikastamisen kiinnostuksen kohteilla ja muilla tiedoilla sekä viestien entistä tarkemman kohdentamisen.
Usein ChatGPT:n tuottamat markkinointitekstit ovat kuin toistensa kopioita. Tehokas ideointiprompti kertoo sille yrityksestä, sen palveluista tai tuotteista ja asiakkaista.
Hopkins on nimittänyt Nina Antipinin uudeksi toimitusjohtajaksi. Antipin aloittaa tehtävässä elokuussa 2025.
Strand Properties tavoittelee Hopkinsin kanssa voimakasta kasvua Euroopassa digimarkkinoinnin keinoin.
Analytiikassa GDPR, toimintavarmuus ja kustannukset kallistavat vaa’an yleensä minimalismin suuntaan.
Voit käyttää yrityksesi keräämää asiakasdataa mainonnan kohdentamiseen alustoilla, kuten Google Ads, Meta ja Sanoma.
Otetaan käyttöön “ei uusia tägejä” tai “ei uusia pikseleitä” -kuukaudet ja -kvartaalit!
Kvantti-idiootti tekee päätelmiä lukujen pohjalta, mutta ei ymmärrä laajempaa kokonaisuutta, joka vaikuttaa näihin lukuihin.