Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English
Etusivu » Artikkelit » Arvot maadoittavat työskentelyä kun kiire painaa päälle

Arvot maadoittavat työskentelyä kun kiire painaa päälle

15.5.2023 Suvi Miettinen

Ollaanpa alkuun ihan rehellisiä. Toimistomaailmassa työskenteleminen on usein kiireistä ja kuormittavaa, välillä jopa stressaavaa. Media-ala elää jatkuvassa teknologisessa muutoksessa ja digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus ovat monesti paineistettuja tehtäviä, joiden tuloksellisuuteen kulminoituvat niin asiakkaan markkinoinnin panostukset kuin liiketoiminnan kehittymisen odotukset.

Miksi sitten kukaan haluaisi työskennellä digitoimistossa ja miten Hopkinsilla näitä toimialan raskaampia piirteitä käsitellään?

Yhdessä olemme enemmän – myös vaikeampina aikoina

Kaikki lähtee liikkeelle arvoista sekä yrityskulttuurista, joka elää tai ainakin aktiivisesti pyrkii elämään arvojaan todeksi. Hopkinsin toimintaa ohjaavia ydinarvoja ovat pyrkimys parempaan, tavoitteellisuus, avoimuus ja välittäminen, sekä kaikkein tärkeimpänä ajatus siitä, että yhdessä olemme enemmän.

Missiomme on tarjota sekä asiakkaillemme että työntekijöillemme parempia kokemuksia digimarkkinoinnista.

Käytännössä tämä kaikki tarkoittaa esimerkiksi sitä, että meillä apua pyydetään ja annetaan matalalla kynnyksellä. Pyrimme jakamaan työkuormaa henkilöstön kesken tasapuolisesti, ja mahdollisuuksien mukaan tunnistamaan ja sovittamaan yhteen henkilöstömme kiinnostuksen kohteet sekä niihin sopivat asiakascaset, jotta kunkin asiantuntijan osaaminen pääsisi loistamaan.

Aina tämä ei toki täydellisesti onnistu, mutta tätä tavoittelemme.

Työ, joka mahdollistaa elämän työn ulkopuolella

Meillä kunkin työntekijän vapaa-aikaa arvostetaan ja elämää työn ulkopuolella tuetaan paitsi monelle tuttujen etuuksien muodossa, myös siten, että työn määrä ja työajat voivat joustaa erilaisten elämäntilanteiden mukaan.

Osalla meistä on pieniä lapsia, osalla iäkkäät vanhemmat. Osa opiskelee työn ohessa ja osalla on vaativia harrastuksia, joissa kehittymiseen he haluavat panostaa. Hopkinsilla työn ei oleteta olevan elämän keskiö, paitsi jos niin itse haluaa.

Kulttuuri rakennetaan yhteisissä kohtaamisissa

Digitoimistossa työskentelemisen parhaita puolia ovat työn vaihtelevuus ja monipuolisuus sekä se, että konsultin roolissa oman asiantuntijuuden nyanssit saa tuoda luvan kanssa esille – siitähän meille maksetaan.

Hopkinsin henkilöstö kuvaa työskentelyilmapiiriämme inhimilliseksi ja kollegoja arvostavaksi. Meillä eriävät mielipiteet uskalletaan tuoda esille ja jokainen hopkinslainen saa ottaa osaa myös koko yrityksen toiminnan ja kulttuurin kehittämiseen.

Viime kädessä kulttuuri syntyy siitä, miten arjessa kohtaamme toisemme. Meillä ei huudeta kollegalle pää punaisena virheen merkiksi, mutta toisaalta jokainen kantaa osaltaan vastuuta yhteisestä menestyksestä.

Tuntuuko, että Hopkinsin työyhteisö voisi sopia sinulle? Vilkaise nyt haussa olevat paikkamme tai esittele itsesi avoimella hakemuksella!

Suvi Miettinen

Suvi Miettinen on Hopkinsin operatiivinen johtaja ja vastaa siitä, että asiakastyömme ja päivittäinen arkemme rullaa sujuvasti eteenpäin.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy