Hopkins kasvaa – Panu Kuuluvainen liittyi tiimiin
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Panulla on yli kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin eri osa-alueista: hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta ja affiliate-markkinoinnista.
Paluu Helsinkiin ja digimarkkinoinnin pariin muutaman vuoden tauon jälkeen ei tunnu Panusta lainkaan yllättävältä:
”Data ja tuottolaskelmat yhdistävät markkinointia ja rahoitussektoria. Mediatilaakin ostetaan nykyään huutokauppamekanismin välityksellä – aivan kuten pörssiosakkeitakin.”
Panu suunnittelee viettävänsä jatkossa osan vuodesta Lontoossa, osan Helsingissä.
”Suuri osa asiakastyöstä onnistuu yhtä hyvin Lontoosta kuin Helsingistä käsin. Skype ja videoneuvottelut tekevät etätyöstä helpompaa kuin koskaan.”
Panu Kuuluvainen, osakas
- KTK, Turun yliopisto 2012
- MSc., London School of Economics 2014
Artikkelit samasta aiheesta
Digitaalista markkinointia Schrödingerin tapaan
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]
Tervetuloa Seppo Puusa!
Hopkinsin tiimiä vahvistaa uusi seniorikonsultti, Seppo Puusa. Sepolla on 12 vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista.
5 CRO-työkalua, jotka kuuluvat jokaisen digimarkkinoijan työkalupakkiin
Konversio-optimointi kuuluu digimarkkinoijan ydinosaamiseen. Luettuasi tämän blogipostauksen tunnet markkinoiden suosituimmat ja käyttökelpoisimmat CRO-työkalut. Konversio-optimointiin on tarjolla runsaasti erilaisia työkaluja. Monet niistä on suunnattu suurille yrityksille, joilla on varaa maksaa jopa […]
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!