Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Panulla on yli kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin eri osa-alueista: hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta ja affiliate-markkinoinnista.
Paluu Helsinkiin ja digimarkkinoinnin pariin muutaman vuoden tauon jälkeen ei tunnu Panusta lainkaan yllättävältä:
“Data ja tuottolaskelmat yhdistävät markkinointia ja rahoitussektoria. Mediatilaakin ostetaan nykyään huutokauppamekanismin välityksellä – aivan kuten pörssiosakkeitakin.”
Panu suunnittelee viettävänsä jatkossa osan vuodesta Lontoossa, osan Helsingissä.
“Suuri osa asiakastyöstä onnistuu yhtä hyvin Lontoosta kuin Helsingistä käsin. Skype ja videoneuvottelut tekevät etätyöstä helpompaa kuin koskaan.”
Panu Kuuluvainen, osakas
- KTK, Turun yliopisto 2012
- MSc., London School of Economics 2014