Custobar
Suunnitteletko Custobarin käyttöönottoa tai haluaisit hyödyntää sitä entistä tehokkaammin ja tuottavammin? Meiltä saat tueksesi sekä suunnittelun että toteutuksen.
Testaa Custobar-laskuriamme:

“Hopkins ja heidän markkinointiautomaation tiiminsä on yksi kokeneimmista Custobar-kumppanitoimistoista. Heillä on jo useamman vuoden kokemus monenlaisista Custobar-asiakkaista. Hopkinsin vahvuus on aktiivinen ote markkinointiautomaation kehittämisessä ja syvä osaaminen konkreettisten, myynnillisten tulosten aikaansaamisessa. Voin lämpimästi suositella Hopkinsia Custobar-kumppaniksi!”
Tatu Kuivalahti
Custobar, toimitusjohtaja

Mikä Custobar on ja mihin se soveltuu?
Custobar on markkinoinnin automaation ja asiakastiedon alusta. Se sopii monikanavaista kuluttajamarkkinointia tekeville yrityksille, kuten vähittäiskaupalle, palveluliikkeille ja tilauspohjaiseen liiketoimintaan. Custobarin vahvuus on kivijalka- ja verkkokauppamyyntien yhdistämisessä ja monikanavaisten toimenpiteiden tulosten mittaamisessa.

Custobar pähkinänkuoressa
- Markkinoinnin automaation työkalu ja asiakasdata-alusta (CDP) samassa paketissa
- Soveltuu kuluttajamarkkinointia tekeville yrityksille – isoista ketjuista pieniin yrityksiin
- Vahvuutena offline- ja online-datan yhdistäminen ja hyödyntäminen
- Sähköposti, SMS, push-viestit sekä integraatiot mm. Facebook- ja Google-mainontaan
- Tuotesuositukset, RFM-matriisi ja monet muut työkalut tukevat asiakkuuden arvon kasvattamista
- Myyjän näkymä kivijalassa tapahtuviin kohtaamisiin
- Mobiilissa toimiva kanta-asiakaskortti, joka tukee asiakkaan tunnistamista kivijalassa
- Asiakkaita mm. Suomalainen Kirjakauppa, Pentik, M Room, Levykauppa Äx, Ruohonjuuri

Kun keräät käytössä olevan datan yhteen paikkaan, pystyt lisäämään asiakasymmärrystäsi ja toteuttamaan markkinointia entistä asiakaslähtöisemmin. Lisäksi, automatisoimalla osan sähköpostimarkkinoinnista, voit palvella asiakkaitasi entistä paremmin ja kohdennetummin. Tämä taas lisää asiakkaiden käyntiaktiivisuutta ja keskiostosta, parantaen samalla asiakasuskollisuutta.
Tarjoamamme Custobar-palvelut
Autamme sinua monipuolisesti markkinoinnin automatisoinnissa, kanta-asiakasohjelmien pyörittämisessä, asiakashoitomallien suunnittelussa ja toteutuksessa, Custobariin siirtymisessä, migraatioissa ja asiakasdatan integraatioissa.
MARKKINOINNIN AUTOMAATIO
Autamme sinua ottamaan Custobarin käyttöön ja rakentamaan sinne automaatiot, jotka palvelevat asiakkaitasi 24/7. Liiketoimintatavoitteet määrittelemme yhdessä: liiketoiminnastasi riippuen kyseessä voi olla asiakkaan arvon kasvattaminen, asiakkaan aktivointi tai esim. sopimuksen jatkaminen.
ASIAKASDATA HALTUUN
Custobar on myös CDP (customer data platform), joka yhdistää kaiken asiakkaaseen liittyvän datan yhteen näkymään. Autamme ottamaan asiakasdatan haltuun ja hyödyntämään sitä liiketoimintasi kasvattamiseksi – sen sijaan, että se makaa käyttämättömänä eri järjestelmissä.
TULOSTEN SEURAAMINEN
Kun kaikki ostodata on kerätty samaan asiakasprofiiliin, pystytään digitaalisten toimenpiteiden tehoa mittaamaan myös kivijalassa tehtyinä ostoksina. Autamme seuraamaan tuloksia ja suosittelemme jatkuvasti parannuksia ja uusia testejä myyntisi tehostamiseksi.
Hopkinsin toimintatapa
Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus markkinoinnin automaatiosta ja asiakasdatasta.
Autamme kehittämään toimivan automaatiokoneiston, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.
Omistat aina Custobarin ja muut järjestelmät itse. Kanssamme et joudu välikäteen lisenssien kanssa, etkä ole meistä riippuvainen.

Kun sinulla on Custobar
1.
Haastattelun ja Custobar-auditoinnin perusteella rakennamme näkemyksen nykytilasta, kipupisteistä ja liiketoimintatavoitteidesi saavuttamisesta.
2.
Teemme hallitun handoverin nykyiseltä kumppaniltasi, Custobarin tiimiltä ja / tai omalta tiimiltäsi.
3.
Jatkamme kumppaninasi sovitussa laajuudessa (lue lisää alta).
Kun harkitset Custobaria
1.
Autamme ymmärtämään, onko Custobar oikea työkalu liiketoimintatarpeisiisi ja tavoitteisiisi nähden. (Kerromme suoraan, jos näin ei ole.)
2.
Aloitusprojektissa otamme käyttöön Custobarin. Teknisen asennuksen lisäksi aloitukseen kuuluu aina käyttökoulutus tiimillesi.
3.
Aloitusprojektin jälkeen jatkamme kumppaninasi haluamallasi tavalla: sparraajana, kehittäjänä tai avaimet käteen -kumppanina.
Jatkuva yhteistyö Custobarin kehittämiseksi
Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, miten yksittäinen projekti ei riitä markkinoinnin automaation käynnistämiseen tai asiakasdatan hyödyntämiseen. Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun toimintaa kehitetään systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI
Tässä mallissa Custobarin tekninen ylläpito on oman tiimisi tai toisen kumppanisi vastuulla.
Hopkins tulee rinnalle strategisen tason kumppanina, joka seuraa tekemistänne ja sen tuloksia, tuo esiin uusia ideoita ja tarvittaessa varmistaa tiiminne tekemän työn laadun.
Kehityskumppani
Hopkins on aktiivisesti kehittämässä uusia automaatioita, integraatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi hyödynnettäväksi.
Tiimisi vastaa samanlaisena toistuvista päivittäisistä toimenpiteistä, kuten kampanjaviestien ja uutiskirjeiden lähetyksestä. Tuemme teitä tietysti päivittäisissä kysymyksissä.
- Tämä on suosituin yhteistyömallimme.
AVAIMET KÄTEEN
Hopkins vastaa kaikesta Custobariin liittyvästä: sekä kehittämisestä että päivittäisestä operoinnista. Suunnittelemme ja toteutamme uusia toimenpiteitä yhdessä sovitun mukaisesti.
Tämä malli sopii mm. resurssivajeen paikkaamiseen tai tilanteeseen, jossa haluatte ulkoistaa operoinnin kokonaan.
Valjasta markkinoinnin automaatio osaksi myyntikoneistoasi!

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.
Ota yhteyttä
Kiinnostaako Custobar? Haluatko hyödyntää asiakasdataasi entistä paremmin?
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!