Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Google Ads -mainonta palveluna

Vastaa hakukysyntään. Hyödynnä hakukäyttäytymiseen perustuvia kohdennuksia muissakin mainosmuodoissa. Rakenna Google Adsin avulla monikanavainen markkinointikone.

Google Ads on digimarkkinoinnin tärkein mainosjärjestelmä

Google Ads yhdistää erinomaisen tavoittavuuden järkeviin mediahintoihin.

Mainosjärjestelmänä se auttaa saavuttamaan useita erilaisia markkinoinnin osatavoitteita:

  • kysyntään vastaaminen hakutuloksissa ja sitä kautta suora myynti tai liidien hankinta
  • ostopreferenssin luominen tavoittamalla tunnistetut tai sitoutuneet ihmiset uudelleen
  • tunnettuuden kasvattaminen display- ja videomainonnalla sekä artikkelien levittämisellä.

Hopkinsin Google ads -mainonnassa painottuvat

Mainonnan laatu

Kun annat ihmisille hyviä kokemuksia mainoksistasi, he palkitsevat yrityksesi ostokäyttäytymisellään. Tämä tarkoittaa esimerkiksi hyvin kirjoitettuja mainostekstejä, huolella valittuja mainosten laskeutumissivuja ja kiinnostuksiin perustuvaa kohdentamista.

Avoin toimintamalli

Uskomme avoimeen ja läpinäkyvään toimintaan. Sinä omistat mainostilisi ja kaiken sen yhteyteen rakennetun infran, kuten dashboard-raportit. Keskustelemme yhdessä avoimesti mainonnan tuloksista ja kehitystarpeista sekä liiketoiminnan haasteista yhteisissä suunnittelupalavereissa.

Kokonaisuuden optimointi

Sen sijaan, että vain osaoptimoisimme laput silmillä pelkkää hakusanamainontaa, haluamme rakentaa sinulle monikanavaisen, parhaiten tuloksia tuovan markkinointikoneen. Jos tämä tarkoittaisi joskus esimerkiksi budjetin siirtämistä hakusanamainonnasta YouTubeen tai vaikkapa kokonaan toiseen mainosjärjestelmään, niin tehdään.

feed-osaaminen

Tiesitkö, että on olemassa termi “feediseksuaali”? Se on Hopkinsin työntekijän kuvaus itsestään. Kun syötteesi kaipaavat siistimistä tai järjestelemistä mainonnan käyttöön, me olemme aina valmiita auttamaan.

Google Ads -mainonnan palvelut

Google Ads -mainonta on tärkein yksittäinen palvelualueemme. Voimme auttaa sinun yritystäsi usealla eri mallilla.

Google Ads -auditointi

Auditointi auttaa kohdistamaan mainonnan budjetin oikein sekä arvioimaan nykyisen tekemisen kehitystarpeet. Auditoinnin pohjalta saat priorisoidun kehityssuunnitelman mainonnan kehittämiseksi.

Jatkuva mainonnan kehittäminen

Suurin osa Google Ads -asiakkaistamme haluaa ulkoistaa mainonnan hallinnan ja kehittämisen meille. Optimoimme mainontaa säännöllisesti ja esitämme suosituksia isompien kokonaisuuksien kehittämiseksi yhteisissä palavereissamme.

SParraus

Sparraamme inhouse-tiimiäsi Google Ads -mainonnan kehittämisessä sekä strategisella että taktisella tasolla. Asiantuntijamme tekevät mainontaa myös itse kädet savessa, joten neuvomme ovat aina konkreettisia ja omakohtaisesti testattuja. Sparrauksen kautta saat käyttöön beta-ominaisuuksia, Googlen laadukkaan toimistotuen ja pääsyn maksuttomien International Growth -palveluiden piiriin.

Automaatiot ja feed-kehitys

Autamme sinua automatisoimaan esimerkiksi verkkokaupan tuotteiden mainonnan tuotesyötteiden avulla. Myös laajat rekrymarkkinoinnin automaatiot ovat meille tuttuja. Samoin erilaiset buustausautomaatiot, jotka käynnistävät suuren joukon operaatioita parilla klikkauksella – esimerkiksi tietyn myymälän tai liiketoimintayksikön lähiseudulle.

Asiakkaiden kokemuksia

Valitsimme Hopkinsin vahvojen suositusten perusteella kumppaniksemme SEO/SEM-alueella. Emme ole katuneet.

Karri Hautanen, Technopolis Holding Plc

Meidän tuotefeedien kehittäminen, feedityökalun käyttöönotto ja käyttökoulutus menivät meidän odotusten mukaisesti Hopkinsin asiantuntijoiden toimesta. Olemme oikein tyytyväisiä heiltä saatuun apuun ja ammattitaitoon, joiden avulla feediemme rakenne saatiin selkeytettyä ja yhdenmukaistettua sekä niiden laatua huomattavasti parannettua.

Lauri Rosenius, Varusteleka Oy

Yhteistyö Hopkinsin kanssa on sujunut erittäin hyvin ja arvostamme erityisesti Hopkinsin tuomia uusia ideoita ja jatkuvaa sparrausta in-house tekemisessä.

Johanna Bussman-Laalo, Ifolor

 

Google Ads on muutakin kuin hakusanamainontaa

Suurimpia Google Ads -virheitä on käyttää sitä pelkkään hakusanamainontaan. Käyttämällä muitakin mainostyyppejä saat kaiken irti Googlen rikkaista, hakukäyttäytymiseen pohjautuvista kohdennustavoista.

Display-mainonta

Google Display Network sisältää valtavan määrän sivustoja ja sovelluksia. Tavoitat sitä kautta lähes kaikki Internetin käyttäjät järkevin mediahinnoin.

Google Shopping

Google Shopping on verkkokaupoille tarkoitettua visuaalisempaa tuotemainontaa. Voit käyttää sitä sekä haussa että displayssa.

Videomainonta

Tärkein videomainonnan mainospaikka on YouTube. Siellä voit kohdentaa mainokset myös käyttäjien Google-hakujen avulla. Lisäksi voit mainostaa videoilla suuressa joukossa sivustoja ja sovelluksia.

Discovery

Discovery-mainokset näkyvät Gmailissa sekä YouTube- ja Google-sovellusten uutissyötteessä. Näiden mainosten iso etu on se, että voit kohdentaa niitä tarkan Google-hakukäyttäytymisen perusteella.

Performance Max

Koneoppimiseen perustuva Performance Max optimoi sinulle tuloksia parhaaseen hintaan. Se hyödyntää kaikkia Google Adsin mainospaikkoja.

Sovellusmainonta

Hanki lataajia sovelluksellesi koneoppivalla ja monikanavaisella mainonnalla. Vielä parempi on optimoida mainontaa sovelluksen sisällä tapahtuvia ostoja tai toimintoja tavoitellen.

Asiantuntijamme kirjoittavat

[elementor-template id=”11468″]

  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy