Muut markkinoinnin automaatiota tukevat teknologiat
Verkkokaupan ja liidipohjaisen liiketoiminnan markkinoinnin automaatiota voi tehostaa monilla lisätyökaluilla, jotka parantavat myyntiä ja auttavat kasvattamaan omaa asiakasrekisteriä.
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Tarkempi kuvaus miksi meidät kannattaa valita.

Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
Paranna sivuston konversiota
Tehosta liidituotantoa konvertoimalla enemmän ja laadukkaampia liidejä verkkosivustoltasi. Autamme käyttöönoton suunnittelussa ja teknologian konfiguroinnissa.

Aktivoi sivustokävijöitäsi
Leadoo
Leadoon avulla aktivoit sivustosi passiiviset vierailijat tunnistetuiksi kontakteiksi ja myöhemmin myynnin mahdollisuuksiksi. Leadoo toimii saumattomasti HubSpotin kanssa.
Apua sivuston konvertoivuuden kehittämiseen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää

Kanta-asiakasohjelma on näkymätön ilman automaatiota
Kanta-asiakkaiden arvo on usein 5–10-kertainen verrattuna satunnaisiin asiakkaisiin. Hyvin suunnitellut ja toteutettu kanta-asiakasohjelma lisää asiakkaiden käyntikertoja ja kasvattaa keskiostosta merkittävästi. Ilman riittävää automaatiota kanta-asiakasohjelma jää asiakkaalle näkymättömäksi Kun viestintä asiakkaan […]

Hei Custobar-käyttäjä, aktivoi asiakkaasi lomakkeiden avulla
Uudet Custobar-lomakkeet, -popupit ja -bannerit mahdollistavat konversioiden ja asiakaskokemuksen parantamisen, uutiskirjerekisterin kasvattamisen, asiakasdatan rikastamisen kiinnostuksen kohteilla ja muilla tiedoilla sekä viestien entistä tarkemman kohdentamisen.

Black Friday 2024: 7 trendiä, jotka erottavat sinut kilpailijoista
Black Friday on kasvanut Suomessa sekä kuluttajien, että yritysten toimintamalleja muuttavaksi ostohuumaksi. Miltä näyttää Black Friday vuonna 2024, kun tekoäly, ekologisuus ja personointi astuvat yhä suurempaan rooliin?