Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Verkkokaupan markkinointi palveluna

Haluatko kehittää verkkokaupan digimarkkinoinnin kokonaisuutta – etkä vain osaoptimoida yksittäisiä kanavia? Ota meihin yhteyttä, kun tavoittelet kasvua!

3 kohdan resepti verkkokaupan kasvulle

Johda tiedolla

Oikein toteutettu ja lainmukainen kävijä- ja konversioseuranta on lähtökohta optimoinnille, koneoppimiselle ja kokonaisuuden johtamiselle.

Hanki asiakkaita

Kasvata asiakaskuntaa automatisoidulla, fiidipohjaisella digimainonnalla ja hyvää käyttökokemusta luovalla hakukoneoptimoinnilla.

Saa asiakkaasi ostamaan uudelleen

Älä jätä kerran ostaneita tai ostamisen keskeyttäneitä asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan lämmitä ja muistuta markkinoinnin automaatiolla sekä mainonnalla.

3 palvelumallia verkkokaupan markkinointiin

Tässä on 3 suosituinta yhteistyömalliamme. Voimme myös räätälöidä näiden elementeistä juuri teille sopivan mallin.

Sparraus

Tiimisi kuulee parhaat käytännöt ja ajantasaisimmat ideat.

Säännöllisen sparrauksen kautta saatte käyttöön etuja, kuten mainosalustojen beta-ominaisuuksia ja Smartly.io:n.

Avaimet käteen

Saat samalta luukulta sekä strategian että toteutuksen verkkokaupan markkinointiin.

Mietimme ja toteutamme proaktiivisesti keinoja asiakasmäärän ja asiakkaiden arvon kasvattamiseksi.
koulutus_800_2

Osaaja osaksi tiimiäsi

Saat verkkokaupan markkinoinnin asiantuntijan kädet ja aivot teille sopivassa laajuudessa.

Laajuus voi olla mitä vain muutamasta päivästä kuukaudessa lähes täysipäiväiseen tekemiseen.

Verkkokaupan markkinoinnin palvelut

SEO

Hakukoneoptimointi tuo Google- ja Bing-hausta uusia asiakkaita ja parantaa hakusanamainonnan tuloksia.

Lue oppaamme

Google Shopping

Google Shopping -mainonta tuo nopeasti ostovalmiita kävijöitä verkkokaupan tuotesivuille.

 

Pähkinänkuoressa

Somemainonta

Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat ja Pinterest ovat erinomaisia alustoja fiidipohjaiselle mainonnalle.

Lue lisää

Hakusanamainonta

Koneoppimiseen nojaava dynaaminen hakusanamainonta täydentää Google Shopping -hakusanamainontaa.

Lue lisää

Display-
mainonta

Fiidipohjainen display-mainonta herättää kiinnostusta ja muistuttaa tuotteista.

Lue lisää

Videomainonta

Videomainonta luo tunnettuutta ja herättää kysyntää. Myös fiidipohjaisesti siten, että videoissa on vaihtuvia tuotteita.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio aktivoi asiakkaita ostamaan uudelleen ja kasvattaa asiakkaidesi elinkaariarvoa.

Lue oppaamme

Konversio-
optimointi

Konversio-optimointi lisää luottamusta ja poistaa kitkaa ostoprosessista. Se nostaa kaikkien markkinoinnin kanavien tuloksellisuutta.

Lue lisää

Analytiikka

Analytiikka-asennus ja analyysit varmistavat, että johdat kaupan markkinointia tiedolla ja saat suurimmat hyödyt mainonnan optimoinnissa.

Lue lisää

Asiakkaiden kokemuksia

Meidän tuotefeedien kehittäminen, feedityökalun käyttöönotto ja käyttökoulutus menivät meidän odotusten mukaisesti Hopkinsin asiantuntijoiden toimesta. Olemme oikein tyytyväisiä heiltä saatuun apuun ja ammattitaitoon, joiden avulla feediemme rakenne saatiin selkeytettyä ja yhdenmukaistettua sekä niiden laatua huomattavasti parannettua.

Lauri Rosenius, Varusteleka Oy

Yhteistyö Hopkinsin kanssa on sujunut erittäin hyvin ja arvostamme erityisesti Hopkinsin tuomia uusia ideoita ja jatkuvaa sparrausta in-house tekemisessä.

Johanna Bussman-Laalo, Ifolor

Hopkinsin lähestymistapa verkkokaupan markkinointiin

Verkkokaupan digitaalinen markkinointi vaatii oman erillisen työkalupakkinsa. Esimerkiksi näihin asioihin kiinnitämme erityistä huomiota.

fiidin laatu

Tuotesyöte on monen mainosmuodon perusta. Varmistamme yhdessä, että siinä on järkeä.

jatkuva testaus

Kokeilukulttuuri on olennainen osa verkkokaupan markkinointia. Tiedämme, kun testaamme.

Käyttökokemus

Laadukkaat, kävijöitä palvelevat listaus- ja tuotesivut ovat keskeinen lähtökohta SEO:ssa.

Bisnes

Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kate-erot tuotteiden välillä.

skaalautuvuus

Rikkaat visuaaliset kuva- ja videotemplatet saavat mainosluovat loistamaan koko mainostettavalle valikoimallesi.

kokonaisuuden optimointi

Ajattelemme verkkokaupan markkinointia kokonaisuutena, johon kuuluu myös brändi ja asiakkaista huolenpito.

Asiantuntijamme kirjoittavat

[elementor-template id=”11468″]

  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy