Verkkokaupan markkinointi palveluna
Haluatko kehittää verkkokaupan digimarkkinoinnin kokonaisuutta – etkä vain osaoptimoida yksittäisiä kanavia? Ota meihin yhteyttä, kun tavoittelet kasvua!
3 kohdan resepti verkkokaupan kasvulle

Johda tiedolla
Oikein toteutettu ja lainmukainen kävijä- ja konversioseuranta on lähtökohta optimoinnille, koneoppimiselle ja kokonaisuuden johtamiselle.

Hanki asiakkaita
Kasvata asiakaskuntaa automatisoidulla, fiidipohjaisella digimainonnalla ja hyvää käyttökokemusta luovalla hakukoneoptimoinnilla.

Saa asiakkaasi ostamaan uudelleen
Älä jätä kerran ostaneita tai ostamisen keskeyttäneitä asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan lämmitä ja muistuta markkinoinnin automaatiolla sekä mainonnalla.
3 palvelumallia verkkokaupan markkinointiin
Tässä on 3 suosituinta yhteistyömalliamme. Voimme myös räätälöidä näiden elementeistä juuri teille sopivan mallin.

Sparraus
Tiimisi kuulee parhaat käytännöt ja ajantasaisimmat ideat.
Säännöllisen sparrauksen kautta saatte käyttöön etuja, kuten mainosalustojen beta-ominaisuuksia ja Smartly.io:n.
Avaimet käteen
Saat samalta luukulta sekä strategian että toteutuksen verkkokaupan markkinointiin.

Osaaja osaksi tiimiäsi
Saat verkkokaupan markkinoinnin asiantuntijan kädet ja aivot teille sopivassa laajuudessa.
Laajuus voi olla mitä vain muutamasta päivästä kuukaudessa lähes täysipäiväiseen tekemiseen.
Verkkokaupan markkinoinnin palvelut
SEO
Hakukoneoptimointi tuo Google- ja Bing-hausta uusia asiakkaita ja parantaa hakusanamainonnan tuloksia.
Google Shopping
Google Shopping -mainonta tuo nopeasti ostovalmiita kävijöitä verkkokaupan tuotesivuille.
Somemainonta
Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat ja Pinterest ovat erinomaisia alustoja fiidipohjaiselle mainonnalle.
Hakusanamainonta
Koneoppimiseen nojaava dynaaminen hakusanamainonta täydentää Google Shopping -hakusanamainontaa.
Display-
mainonta
Fiidipohjainen display-mainonta herättää kiinnostusta ja muistuttaa tuotteista.
Videomainonta
Videomainonta luo tunnettuutta ja herättää kysyntää. Myös fiidipohjaisesti siten, että videoissa on vaihtuvia tuotteita.
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio aktivoi asiakkaita ostamaan uudelleen ja kasvattaa asiakkaidesi elinkaariarvoa.
Konversio-
optimointi
Konversio-optimointi lisää luottamusta ja poistaa kitkaa ostoprosessista. Se nostaa kaikkien markkinoinnin kanavien tuloksellisuutta.
Analytiikka
Analytiikka-asennus ja analyysit varmistavat, että johdat kaupan markkinointia tiedolla ja saat suurimmat hyödyt mainonnan optimoinnissa.
Asiakkaiden kokemuksia
Meidän tuotefeedien kehittäminen, feedityökalun käyttöönotto ja käyttökoulutus menivät meidän odotusten mukaisesti Hopkinsin asiantuntijoiden toimesta. Olemme oikein tyytyväisiä heiltä saatuun apuun ja ammattitaitoon, joiden avulla feediemme rakenne saatiin selkeytettyä ja yhdenmukaistettua sekä niiden laatua huomattavasti parannettua.
Lauri Rosenius, Varusteleka Oy
Yhteistyö Hopkinsin kanssa on sujunut erittäin hyvin ja arvostamme erityisesti Hopkinsin tuomia uusia ideoita ja jatkuvaa sparrausta in-house tekemisessä.
Johanna Bussman-Laalo, Ifolor

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Kyrö Distillery Company valloittaa maailmaa
Vauhdikkaasti kasvava Kyrö Distillery Company ja Hopkins ovat tehneet yhteistyötä loppuvuodesta 2020 lähtien.

Ifolorin inhouse-tiimi helpotti arkeaan ja sai parempia tuloksia mainonnan automatisoinnilla
Digimainonnan automatisointi ja yhteinen sparrailu antoivat Ifolorin inhouse-markkinointitiimille paremman arjen ja tulokset.

Facebook- ja Instagram-mainonta tuotti 89 % paremmin, kun NOSH panosti testaukseen, automatisointiin ja visuaalisuuteen
NOSHin mainonnan tuottosuhde parani 89 % ja se toi 20 % enemmän liikevaihtoa 36 % pienemmällä budjetilla, kun tammi-toukokuun 2020 lukuja verrataan samaan ajanjaksoon vuonna 2019.
Hopkinsin lähestymistapa verkkokaupan markkinointiin
Verkkokaupan digitaalinen markkinointi vaatii oman erillisen työkalupakkinsa. Esimerkiksi näihin asioihin kiinnitämme erityistä huomiota.
fiidin laatu
Tuotesyöte on monen mainosmuodon perusta. Varmistamme yhdessä, että siinä on järkeä.
jatkuva testaus
Kokeilukulttuuri on olennainen osa verkkokaupan markkinointia. Tiedämme, kun testaamme.
Käyttökokemus
Laadukkaat, kävijöitä palvelevat listaus- ja tuotesivut ovat keskeinen lähtökohta SEO:ssa.
Bisnes
Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme kate-erot tuotteiden välillä.
skaalautuvuus
Rikkaat visuaaliset kuva- ja videotemplatet saavat mainosluovat loistamaan koko mainostettavalle valikoimallesi.
kokonaisuuden optimointi
Ajattelemme verkkokaupan markkinointia kokonaisuutena, johon kuuluu myös brändi ja asiakkaista huolenpito.
Asiantuntijamme kirjoittavat
Verkkokaupan mainonnan teho-opas
Tämä megaopas esittelee yli 90 näkökulmaa ja menetelmää, joita noudattamalla onnistut verkkokaupan digimainonnassa.
3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
Verkkokaupan markkinoinnin automaation teho-opas
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Verkkokaupan hakukoneoptimoinnin teho-opas
Tämä opas sisältää yli 70 vinkkiä verkkokaupan hakukoneoptimointiin.
Huomioi nämä verkkokaupan markkinoinnin automaatiossa
Kiinnitä huomiota näihin neljään osa-alueeseen, kun suunnittelet markkinoinnin automaation toimenpiteitä verkkokaupallesi.
Verkkokaupan konversio-optimointi alkaa analytiikasta
Suunnitteletko esimerkiksi verkkokaupan konversio-optimoinnin aloittamista, etkä tiedä mistä sinun pitäisi aloittaa? Oma vastaukseni on selvä: siitä, että varmistat Google Analytics -asennuksen laadun.