Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Google Analytics – tee analytiikasta kilpailuetu

Google Analytics on jokaisen markkinoijan tuntema analytiikkaohjelmisto. Meidän avullamme saat siitä kaiken irti – ja opit hyödyntämään Google Analyticsia markkinoinnin, mainonnan ja palvelumuotoilun työkaluna.

Google Analytics on erittäin monikäyttöinen työkalu, joka soveltuu myös sinun yrityksesi verkkoliiketoiminnan, verkkosivuston ja mobiiliapplikaatioiden seurantaan ja kehittämisen työkaluksi.

Se edellyttää, että Google Analytics on oikein asennettu ja voit luottaa sen tarjoamaan tietoon.  Jos analytiikka on väärin asennettu ja se tarjoaa virheellistä tietoa, teet huonoja päätöksiä. Siksi analytiikkadatan laadusta on pidettävä huolta – ja meidän avullamme voit vihdoinkin luottaa analytiikan lukuihin.

Google Analytics -palvelut auditoinnista analyysiin

Google Analytics -auditointi

Google Analytics -auditoinnin avulla varmistat, että analytiikan tiedot ovat luotettavia ja toteutus on parhaiden käytäntöjen mukainen. Auditoinnin lopputuloksena saat priorisoidun kehityssuunnitelman, jonka toteuttaminen takaa analytiikkadatan olevan korkealaatuista.

Google Analytics -toteutus ja ylläpito

Toteutamme Google Analytics -asennuksen, joka noudattaa parhaita käytäntöjä. Toteutus perustuu auditoinnin tuloksiin ja workshopissa havaittuihin analytiikkatiedon käyttäjien tarpeisiin. Tavallisesti analytiikka toteutetaan Google Tag Managerilla, yhteistyössä kehittäjätiimin kanssa.

Raportointi ja visualisointi

Raportoinnin automatisointi säästää aikaa ja varmistaa, että tiedot kerätään viikosta ja kuukaudesta toiseen johdonmukaisesti ja samalla tavalla. Workshopin perusteella rakennettavat raportit toteutetaan tavallisesti Google Data Studion avulla.

Analyysit ja tutkimukset

Google Analytics on markkinoinnin, mainonnan, palvelumuotoilun, liiketoiminnan ja sivustonkehityksen työkalu. Toteutamme asiakkaille monipuolisia analyysejä, jotka tarjoavat tietoa, havaintoja ja näkemystä päätöksenteon pohjaksi.

Ota yhteyttä meihin, kun haluat luottaa Google Analyticsin lukuihin

Tarvitsetko apua Google Analyticsin käyttöönotossa, kehittämisessä, raportointimallien rakentamisessa tai verkkosivuston ja markkinoinnin kehittämisessä analytiikan avulla? Hopkinsin analytiikka-asiantuntijat ovat käytettävissäsi. 

Jätä meille yhteydenottopyyntö – tai varaa suoraan maksuton konsultaatio Heinin kalenterista!

Hopkins Oy

Digitaalista markkinointia yrityksille, joilla on kunnianhimoiset tavoitteet. 

0
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa.
1000000
Liikevaihto vuonna 2020
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy