Hakusanamainonta
Hakusanamainonta on nopea, kustannustehokas ja tarkkaan kohdennettava tapa hankkia sivustollesi uusia potentiaalisia asiakkaita. Teemme monikielistä hakusanamainontaa Googlen ja Bingin mainosjärjestelmissä.
Hakusanamainonta tuo sinulle uusia asiakkaita jo tänään
Jokaisen yrityksen kannattaa investoida hakusanamainontaan, koska hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita.
Skaalautuva, koko asiakaspolun huomioiva hakusanamainonta on Hopkinsin ydinosaamista. Teemme monikielistä hakusanamainontaa kansainvälisesti Googlessa ja Bingissä.

Hopkinsin hakusanamainonnassa painottuvat
KONEOPPIMINEN
Koneoppimiseen perustuvat algoritmit optimoivat mainontaa tehokkaasti ja välttävät inhimillisiä virheitä.
Automaatio
Automaattinen laadunvalvonta huolehtii keskeytyksettä mainonnan laadusta ja hälyttää koko tiimin poikkeustilanteissa. Ohjelmallisesti, rajapinnan avulla toteutettu mainonta skaalautuu suurille mainostileille ja säästää työtunteja.
Analytiikka
Analytiikka, data ja mittaaminen ohjaavat mainontaa kohti entistä parempia tuloksia. Koko asiakaspolun huomioiminen viimeisen klikkauksen sijaan ottaa kaiken irti mediabudjetista.
KIELITAITO
Kielitaitoinen tiimi on toteuttanut hakusanamainontaa 8 kielellä (suomi, ruotsi, englanti, saksa, ranska, italia, espanja ja portugali) kahdessa hakukoneessa (Google ja Bing). Kansainvälinen B2B-hakusanamainonta on meille yhtä tuttua kuin kotimainen B2C-mainonta.
Hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita.
Hakusanamainonta palveluna – näin autamme yritystäsi
Hakusanamainonta on teknistä, konversiohakuista mainontaa – ja Hopkinsin ydinosaamista hakukoneoptimoinnin, ohjelmallisen display-mainonnan ja somemainonnan ohella.

SEM-auditointi
Auditoimme Google Ads -tilisi laadun ja annamme priorisoidut suuntaviivat kehittämistoimille.

Hakusanatutkimus
Tutkimme, mistä aiheista tarvitset lisää mainosryhmiä ja mitä sivuja pitää lisätä sivustolle hakukysyntään vastaamiseksi.

Sparraus ja koulutus
Koulutamme ja sparraamme parhaisiin käytäntöihin, jos haluatte operoida mainostiliä itse ja saada parempia tuloksia.

Jatkuva optimointi ja kehittäminen
Kehitämme hakusanamainontaa jatkuvasti eteenpäin ja raportoimme tulokset yhteisessä kuukausipalaverissa.
Kaksi hakukonetta tavoittaa enemmän kuin yksi
Globaali hakusanamainonta ei rajoitu Googleen. Bing-mainonta lisää myyntiä muutamalla prosentilla myös Suomessa.
Google Ads
Google on maailman suosituin hakukone, jonka avulla tavoitat asiakkaat lähes kaikkialla maailmassa.
Microsoft Bing
Englanninkielisen maailman toiseksi suosituin hakukone, joka tuo lisää myyntiä myös Suomessa.
Ota yhteyttä
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!Asiantuntijamme kirjoittavat
Google Ad Grants: järjestöille 10 000 $/kk hakusanamainontaan
Google Ad Grants -ohjelma tarjoaa yleishyödyllisille yhdistyksille ilmaista hakusanamainontaa 10 000 dollarilla kuukaudessa.
Google Shopping pähkinänkuoressa
Tätä lukiessasi olet jo todennäköisesti kuullut, että Google Shopping on rantautunut Suomeen. Tämä teksti on kuitenkin todennäköisesti yksinkertaisin johdatus aiheeseen.
Facebook-mainonta vai Google Ads? Näin valitset oikein!
Pitäisikö yrityksesi investoida Facebook-mainontaan vai Google Ads -mainontaan? Vai molempiin? Lue tämä artikkeli, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä! Valinta hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välillä tuntuu usein hankalalta: toiset vannovat hakusanamainonnan
Google Ads -mainonta ja ammattilaisten salaisuudet: 11 tapaa päihittää kilpailijat
Google Ads -mainonta on tehokas tapa lisätä myyntiä – kunhan tunnet kaikki kikat. Mainosjärjestelmä sisältää useita vähän tunnettuja mahdollisuuksia, joiden avulla viet voiton kilpailijoistasi. Kokeile seuraavia ideoita ja vie mainostilisi
Hakusanamainonta vai hakukoneoptimointi – näin valitset oikein!
Haluatko saada enemmän asiakkaita Googlesta? Siihen on kaksi vaihtoehtoa: hakukoneoptimointi hakusanamainonta. Mutta kumpi näistä on oikea valinta sinun yrityksellesi? Vai tarvitsetko molempia?
5 tapaa mainostaa pientä verkkokauppaa – näin saat lisää asiakkaita!
Verkkokaupan mainostaminen on nopein tapa lisätä myyntiä. Tämän blogipostauksen luettuasi osaat mainostaa verkkokauppaasi oikeissa kanavissa!