Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
    • Hakusanamainonta (SEM/SEA)
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
      • VK-mainonta
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Somemainonnan tehokurssi
    • Facebook-mainonnan tehokurssi
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi
    • Näin menestyt hakukoneoptimoinnissa
    • Suurten sivustojen hakukoneoptimointi
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
  • Rekry
    • Project Manager
    • (Senior) Digital Advertising Consultant
    • (Senior) Marketing Automation Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Hakusanamainonta

Hakusanamainonta on nopea, kustannustehokas ja tarkkaan kohdennettava tapa hankkia sivustollesi uusia potentiaalisia asiakkaita. Teemme monikielistä hakusanamainontaa Googlen, Bingin ja Yandexin mainosjärjestelmissä.

Hakusanamainonta tuo sinulle uusia asiakkaita jo tänään

Jokaisen yrityksen kannattaa investoida hakusanamainontaan, koska hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita.

Skaalautuva, koko asiakaspolun huomioiva hakusanamainonta on Hopkinsin ydinosaamista. Teemme monikielistä hakusanamainontaa kansainvälisesti, kolmessa eri hakukoneessa: Google, Bing ja Yandex.

Hopkinsin hakusanamainonnassa painottuvat

KONEOPPIMINEN

Koneoppimiseen perustuvat algoritmit optimoivat mainontaa tehokkaasti ja välttävät inhimillisiä virheitä. 

Automaatio

Automaattinen laadunvalvonta huolehtii keskeytyksettä mainonnan laadusta ja hälyttää koko tiimin poikkeustilanteissa. Ohjelmallisesti, rajapinnan avulla toteutettu mainonta skaalautuu suurille mainostileille ja säästää työtunteja.

Analytiikka

Analytiikka, data ja mittaaminen ohjaavat mainontaa kohti entistä parempia tuloksia. Koko asiakaspolun huomioiminen viimeisen klikkauksen sijaan ottaa kaiken irti mediabudjetista.

KIELITAITO

Kielitaitoinen tiimi on toteuttanut hakusanamainontaa 9 kielellä (suomi, ruotsi, englanti, saksa, venäjä, ranska, italia, espanja ja portugali) kolmessa eri hakukoneessa (Google, Bing, Yandex). Kansainvälinen B2B-hakusanamainonta on meille yhtä tuttua kuin kotimainen B2C-mainonta.

Hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita.

Hakusanamainonta palveluna – näin autamme yritystäsi

Hakusanamainonta on teknistä, konversiohakuista mainontaa – ja Hopkinsin ydinosaamista hakukoneoptimoinnin, ohjelmallisen display-mainonnan ja somemainonnan ohella.

SEM-auditointi

Auditoimme Google Ads -tilisi laadun ja annamme priorisoidut suuntaviivat kehittämistoimille.

Hakusanatutkimus

Tutkimme, mistä aiheista tarvitset lisää mainosryhmiä ja mitä sivuja pitää lisätä sivustolle hakukysyntään vastaamiseksi.

Sparraus ja koulutus

Koulutamme ja sparraamme parhaisiin käytäntöihin, jos haluatte operoida mainostiliä itse ja saada parempia tuloksia.

Jatkuva optimointi ja kehittäminen

Kehitämme hakusanamainontaa jatkuvasti eteenpäin ja raportoimme tulokset yhteisessä kuukausipalaverissa.

Kolme hakukonetta – koko maailma ulottuvillasi!

Globaali hakusanamainonta ei rajoitu Googleen. Bing-mainonta lisää myyntiä muutamalla prosentilla myös Suomessa, Yandex laajentaa Venäjän markkinoita voimakkaasti.  Kun tähtäät nykyistä korkeammalle, mainosta myös niissä.

Google Ads

Google on maailman suosituin hakukone, jonka avulla tavoitat asiakkaat lähes kaikkialla maailmassa.

Microsoft Bing

Englanninkielisen maailman toiseksi suosituin hakukone, joka tuo lisää myyntiä myös Suomessa.

Yandex

Venäjän suosituin hakukone, joka tuo Itä-Euroopan ja Keski-Aasian markkinat ulottuvillesi.

Ota yhteyttä

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

Google Shopping pähkinänkuoressa

Tätä lukiessasi olet jo todennäköisesti kuullut, että Google Shopping on rantautunut Suomeen. Tämä teksti on kuitenkin todennäköisesti yksinkertaisin johdatus aiheeseen.

Lue koko artikkeli »

Facebook-mainonta vai Google Ads? Näin valitset oikein!

Pitäisikö yrityksesi investoida Facebook-mainontaan vai Google Ads -mainontaan? Vai molempiin? Lue tämä artikkeli, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä! Valinta hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välillä tuntuu usein hankalalta: toiset vannovat hakusanamainonnan

Lue koko artikkeli »

Google Ads -mainonta ja ammattilaisten salaisuudet: 11 tapaa päihittää kilpailijat

Google Ads -mainonta on tehokas tapa lisätä myyntiä – kunhan tunnet kaikki kikat. Mainosjärjestelmä sisältää useita vähän tunnettuja mahdollisuuksia, joiden avulla viet voiton kilpailijoistasi. Kokeile seuraavia ideoita ja vie mainostilisi

Lue koko artikkeli »

Hakusanamainonta vai hakukoneoptimointi – näin valitset oikein!

Haluatko saada enemmän asiakkaita Googlesta? Siihen on kaksi vaihtoehtoa:  hakukoneoptimointi  hakusanamainonta. Mutta kumpi näistä on oikea valinta sinun yrityksellesi? Vai tarvitsetko molempia?

Lue koko artikkeli »

5 tapaa mainostaa pientä verkkokauppaa – näin saat lisää asiakkaita!

Verkkokaupan mainostaminen on nopein tapa lisätä myyntiä. Tämän blogipostauksen luettuasi osaat mainostaa verkkokauppaasi oikeissa kanavissa!

Lue koko artikkeli »

Näin saat b2b-yrityksen Google Ads (AdWords) -mainonnan tuottamaan

Hakijoiden joukossa vaanivat kuluttajalaumat, pitkät ostoprosessit ja hankalasti haavitettavat liidit ovat haasteita b2b-yrityksen hakusanamainonnalle. Tämä artikkeli paljastaa, kuinka b2b-yritys voi taklata nuo ongelmat omassa AdWords-mainonnassaan.

Lue koko artikkeli »
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaseloste

© Hopkins Oy