Digitaalisen markkinoinnin koulutukset

Radisson Blu, Helsinki
Tiedätkö mainosjärjestelmien mahdollisuudet? Osaatko käyttää Google Analyticsia liiketoimintasi tehostamiseen? Näiden koulutusten opit säilyttävät arvonsa vielä vuosien kuluttua!
Koulutukset sopivat esimerkiksi sinulle, joka:
  • olet vasta aloittanut digimarkkinoinnin tehtävissä
  • olet työskennellyt alalla jo pitkään, mutta haluat syventää osaamistasi jollakin osa-alueella
  • haluat varmistaa, että osaamisesi on ajan tasalla myös ensi vuonna

Digitaalisen markkinoinnin koulutukset kestävät päivän (klo 9.00–15.30) ja ne pidetään yleensä Helsingin keskustassa Radisson Blu Royal -hotellissa, Kampin metroaseman vieressä.

👉 Huhti-toukokuussa 2020 koulutukset pidetään verkkokoulutuksina.

Koulutukset ovat kaikille avoimia. Koulutamme asiakkaidemme lisäksi myös mainostoimistojen, digitoimistojen, sivustotalojen ja vaikkapa kilpailijoidemme työntekijöitä tekemään parempaa digimarkkinointia – ja kaikki nämä ovat jo nyt käyttäneet tätä mahdollisuutta hyväksi.

Sarjakortilla koulutuksiin

Uutta: sarjakortilla (5 tai 10 kertaa) voit osallistua mihin tahansa koulutuksistamme vuonna 2020!

Lue lisää sarjakortista

Kokeneet kouluttajat digimarkkinoinnin huipulta

Kouluttajamme Arttu Raittila, Mikko Piippo, Susanna Junnila ja Mikko Pylkkänen ovat kouluttaneet yli tuhat suomalaista digimarkkinoijaa

  • tekemään hakukoneoptimointia
  • rakentamaan mainoskampanjoita
  • käyttämään Google Analyticsia
  • tekemään tulosta markkinoinnin automaatiolla
  • kirjoittamaan verkkotekstejä.

Mikko Piippo

Mikko Piippo on kansainvälisestikin tunnettu Google Analytics -asiantuntija. Mikko kouluttaa päivittäin asiakkaita, markkinoijia ja verkkokauppiaita tekemään analytiikan perusteella parempia päätöksiä. Hän on myös kokenut verkkokauppojen ja suurten sivustojen hakukoneoptimoija.

Arttu Raittila

Arttu Raittila tunnetaan yleisesti yhtenä Suomen kokeneimmista digimarkkinoinnin huippuosaajista. Arttu on kouluttanut jo satoja yritysten markkinointi- ja myyntihenkilöitä.

Susanna Junnila

Susanna Junnilalla on kokemusta markkinoinnin automaation rakentamisesta mm. globaaleille kuluttajabrändeille, suomalaisille B2B-yrityksille ja kolmannelle sektorille. Hän on myös kokenut kouluttaja ja fasilitaattori.

Mikko Pylkkänen

Mikko Pylkkänen tunnetaan alalla yhtenä Suomen kokeneimmista digimarkkinoinnin kouluttajista. Mikko on tehnyt Google-mainontaa lähes 10 vuoden ajan ja on kokenut myös web-analytiikan ja digitaalisen B-to-B -markkinoinnin saralla. Mikko on kouluttanut kymmenien yritysten markkinoinnin henkilöstöä Google Adsissä, web-analytiikassa ja digitaalisessa B-to-B markkinoinnissa.

Koulutuspaikka ja tarjoilut

👉 Huhti-toukokuussa 2020 koulutukset pidetään verkkokoulutuksina, jotka striimataan osallistujille.

Oma koulutus teidän porukalle

Voit tilata kaikki avoimet koulutuksemme myös omalle tiimillesi. Koulutukset voidaan järjestää joko teidän tiloissanne tai Hopkinsin toimistolla Kampissa. 👉 Huhti-toukokuussa 2020 koulutukset pidetään verkkokoulutuksina. Järjestämme sopimuksen mukaan myös yksittäisen yrityksen tarpeisiin muokattuja koulutuksia. Niissä keskitytään juuri sinun yrityksesi digitaalisen markkinoinnin ongelmiin ja oppimistarpeisiin.

Esimerkkejä koulutuksistamme: