Digitaalisen markkinoinnin koulutukset Helsingissä

Radisson Blu, Helsinki
Tiedätkö mainosjärjestelmien mahdollisuudet? Osaatko käyttää Google Analyticsia liiketoimintasi tehostamiseen? Näiden koulutusten opit säilyttävät arvonsa vielä vuosien kuluttua!
Koulutukset sopivat esimerkiksi sinulle, joka:
  • olet vasta aloittanut digimarkkinoinnin tehtävissä
  • olet työskennellyt alalla jo pitkään, mutta haluat syventää osaamistasi jollakin osa-alueella
  • haluat varmistaa, että osaamisesi on ajan tasalla myös ensi vuonna

Digitaalisen markkinoinnin koulutukset kestävät päivän (klo 9.00–15.30) ja ne pidetään yleensä Helsingin keskustassa Radisson Blu Royal -hotellissa, Kampin metroaseman vieressä.

Koulutukset ovat kaikille avoimia. Koulutamme asiakkaidemme lisäksi myös mainostoimistojen, digitoimistojen, sivustotalojen ja vaikkapa kilpailijoidemme työntekijöitä tekemään parempaa digimarkkinointia – ja kaikki nämä ovat jo nyt käyttäneet tätä mahdollisuutta hyväksi.

Kokeneet kouluttajat digimarkkinoinnin huipulta

Kouluttajamme Arttu Raittila, Mikko Piippo, Susanna Junnila ja Mikko Pylkkänen ovat kouluttaneet yli tuhat suomalaista digimarkkinoijaa

  • tekemään hakukoneoptimointia
  • rakentamaan mainoskampanjoita
  • käyttämään Google Analyticsia
  • tekemään tulosta markkinoinnin automaatiolla
  • kirjoittamaan verkkotekstejä.

Mikko Piippo

Mikko Piippo on kansainvälisestikin tunnettu Google Analytics -asiantuntija. Mikko kouluttaa päivittäin asiakkaita, markkinoijia ja verkkokauppiaita tekemään analytiikan perusteella parempia päätöksiä. Hän on myös kokenut verkkokauppojen ja suurten sivustojen hakukoneoptimoija.

Arttu Raittila

Arttu Raittila tunnetaan yleisesti yhtenä Suomen kokeneimmista digimarkkinoinnin huippuosaajista. Arttu on kouluttanut jo satoja yritysten markkinointi- ja myyntihenkilöitä.

Susanna Junnila

Susanna Junnilalla on kokemusta markkinoinnin automaation rakentamisesta mm. globaaleille kuluttajabrändeille, suomalaisille B2B-yrityksille ja kolmannelle sektorille. Hän on myös kokenut kouluttaja ja fasilitaattori.

Mikko Pylkkänen

Mikko Pylkkänen tunnetaan alalla yhtenä Suomen kokeneimmista digimarkkinoinnin kouluttajista. Mikko on tehnyt Google-mainontaa lähes 10 vuoden ajan ja on kokenut myös web-analytiikan ja digitaalisen B-to-B -markkinoinnin saralla. Mikko on kouluttanut kymmenien yritysten markkinoinnin henkilöstöä Google Adsissä, web-analytiikassa ja digitaalisessa B-to-B markkinoinnissa.

Koulutuspaikka ja tarjoilut

Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2, Helsinki
(Kampin metroaseman vieressä)

Runsaat tarjoilut sisältyvät koulutuksen hintaan:

  • Aamiainen (kahvia, teetä, suolainen kahvileipä, tuorepuuroa, hedelmiä ja mehua)
  • Laadukas ja monipuolinen lounasbuffet hotellin omassa ravintolassa
  • Iltapäivän kahvitarjoilu (makeaa kahvileipää, smoothie tai power shot, hedelmiä ja tummaa suklaata)
  • Koko päivän ajan tarjolla erikoiskahveja ja pientä naposteltavaa

Oma koulutus teidän porukalle

Voit tilata kaikki avoimet koulutuksemme myös omalle tiimillesi. Koulutukset voidaan järjestää joko teidän tiloissanne tai Hopkinsin toimistolla Kampissa. Järjestämme sopimuksen mukaan myös yksittäisen yrityksen tarpeisiin muokattuja koulutuksia. Niissä keskitytään juuri sinun yrityksesi digitaalisen markkinoinnin ongelmiin ja oppimistarpeisiin.

Esimerkkejä koulutuksistamme: